نحوه رفع محدودیت موارد منوی سفارشی در وردپرس

سلام مردم ، بله من هم با این مسئله / مشکل منو روبرو شدم … و ممکن است بگویم YIKES !!! در جایی بین علامت 50 و 100 صفحه ، آخرین موردی که من قرار دادم شروع به لگد زدن و / یا افتادن از پیمایش منوی اصلی شد! چی؟ !!!

Noobs ، و سایر گیك ها ، این را در مورد این مسئله می دانند … و من فقط برای پرونده خودم صحبت می كنم ، هرچند این كار را می كنم به این امید كه شخصی كه همان كابوس را تجربه می كند ، از منافعش بهره مند شود … پس اینجا برویم.

با “میزبانی مشترک” با استفاده از HostGator … هیچ “suhosin” وجود ندارد که ظاهراً یک وصله / برنامه و غیره برای خطاهای اسکریپت با php طراحی شده برای محافظت از “سرورها” طبق نظر HostGator Rep ، اکنون ، با وجود این جزئیات ، ما ادامه می دهیم – آنچه در مورد من مهم بود ،… که من سرانجام شخص HostGator خود ، شخص شماره 3 را درک کردم ، از طریق تمام حبسهای من در مورد این مشکل ، بخشی در مورد “حداکثر_ ورودی_ورها = 3000” بود.

میزبان HostGator من را متوقف کرد ، مسئله را بررسی کرد و تشخیص داد که “max_input_vars = 3000” باید در پرونده php.ini قرار داده شود ، only فقط HostGator به آن دسترسی دارد ، نه پرونده php.ini که در فهرست “خانه” یا “ریشه” من وجود دارد ، همه من / ما از طریق حسابهای خود در HostGator یا سایر ارائه دهندگان میزبانی به آن دسترسی داریم ، با استفاده از CPanel که ما اغلب به این نقطه دسترسی می گوییم.

این پرونده php.ini به هیچ وجه از طریق اینترنت توسط من یا ما ، به عنوان دارندگان حساب با دسترسی به حساب میزبانی ، به هیچ وجه قابل دسترسی نیست؟ خوب و خوب است که بدانید.

اکنون ، کاری که من انجام دادم این بود که الکس ، درست در زیر این پست گفت ، انجام دهد و من این سطرهای متن / کد را در یک فایل php.ini قرار دادم که سپس در قسمت فایل public_html خود قرار دادم ، در داخل خودم پوشه ‘wp-admin’ ، برای دامنه ای که با آن کار می کردم. مدتی فکر می کردم که این “رفع” کار می کند ، امروز امروز صفحات بیشتری اضافه می کردم و “اوه شادی” موارد ناوبری منوی اصلی از خط می افتاد ، تند و تیز !!

به مشکلی که رفتم برگشتم ، تمام این پست و موضوع “بلیط Coretrac” را مرور کردم ، که خیلی سرم است ، اما با این وجود ، من کوشا و مصمم بودم. و سپس مجدداً با افرادی که میزبان میزبان Power-wow # 2 هستند ناسازگاری کنید ، این تماس را تکمیل کردند و مجبور شدند با شخص شماره 3 که جذاب بود دوباره وارد شوند.

سرانجام ، آنچه که من آموختم این است که آنچه “max_input_vars = 3000” به آن اشاره دارد این است که نصب / دامنه / وردپرس شما می تواند چند صفحه داشته باشد ، منظور از “3000” صفحات است. My HostGator Rep 5000 صفحه را به برق متصل کرده است.

بنابراین ، من دو صفحه آزمایشی جدید در محل اضافه کردم که او همچنان روی تلفن است و ما “شادی” را گزارش می دهیم! بله من هم اکنون باید بتوانم صفحاتی را به محتوای قلبم اضافه کنم! باشد که وردپرس JOY را نیز تجربه کنید!

به سلامتی ،
اسبابک

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-the-custom-menu-items-limit-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35