نحوه رفع خطای “یک بروزرسانی دیگر در فرآیند” در وردپرس

آیا در سایت وردپرس خود خطای “یک به روزرسانی دیگر که در حال انجام است” را مشاهده می کنید. این خطا شما را از بروزرسانی وردپرس متوقف می کند. به طور معمول ، باید به طور خودکار از بین برود. اما اگر اینطور نباشد ، پس یک راه حل آسان برای آن وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه خطای ‘یک به روزرسانی دیگر که در حال انجام است’ را در وردپرس برطرف کنید.

Fixing another update in process error in WordPresas

چرا خطای “یک بروزرسانی دیگر در فرآیند” رخ می دهد؟ h4>

این پیام معمولاً هنگامی ظاهر می شود که یک هسته به روزرسانی WordPress در پس زمینه در حال اجرا است و یک کاربر سعی می کند روند بروزرسانی دیگری را آغاز کند.

در طی فرآیند بروزرسانی اصلی ، وردپرس به طور خودکار گزینه قفل به روزرسانی را در پایگاه داده این گزینه پایگاه داده از اجرای به روزرسانی همزمان در وب سایت شما جلوگیری می کند.

Another update in process message

تنظیم شده است که این پیام در 15 دقیقه یا هنگامی که روند به روزرسانی به پایان می رسد ، به طور خودکار ناپدید شود. با این حال ، اگر به آن پیام گیر کرده اید یا نمی خواهید منتظر بمانید ، می توانید آن را به صورت دستی بازنشانی کنید.

بیایید نگاهی به چگونگی رفع خطای “یک به روزرسانی دیگر که در حال انجام است” در وردپرس بررسی کنیم.

رفع بروزرسانی دیگر در خطای فرآیند h4>

برای خلاص شدن سریع از پیام “یک به روزرسانی دیگر در حال پردازش” ، باید گزینه core_updater.lock را از پایگاه داده وردپرس خود حذف کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را با استفاده از دو روش مختلف انجام دهید. شما می توانید یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد.

روش 1: به روزرسانی دیگری را در خطای فرآیند با استفاده از یک افزونه برطرف کنید

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن اصلاح یک به روزرسانی دیگر در حال پیشرفت . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید از صفحه تنظیمات »اصلاح یک نسخه دیگر درحال انجام بازدید کنید. اگر به روزرسانی ها در وب سایت شما قفل شده باشد ، پیامی با یک دکمه برای رفع آن مشاهده خواهید کرد:

Fix WordPress update lock

برای ادامه کافی است بر روی دکمه “اصلاح قفل به روزرسانی وردپرس” کلیک کنید.

این افزونه گزینه قفل به روزرسانی هسته وردپرس را از پایگاه داده شما حذف می کند و شما یک پیام موفقیت مانند این خواهید دید:

WordPress update lock fixed

روش 2. به صورت دستی یک به روزرسانی دیگر را در حال پردازش برطرف کنید

این روش مستلزم استفاده از phpMyAdmin برای اجرای مستقیم یک پرس و جو در پایگاه داده وردپرس خود.

ابتدا باید از داشبورد cPanel میزبانی وردپرس حساب> در بخش پایگاه داده ، روی نماد phpMyAdmin کلیک کنید.

phpMyAdmin

در مرحله بعدی شما باید پایگاه داده وردپرس خود را در phpMyAdmin انتخاب کنید. این به شما تمام جداول موجود در پایگاه داده وردپرس شما را نشان می دهد. باید روی دکمه Browse در کنار جدول گزینه های وردپرس کلیک کنید (wp_options).

WordPress options table

با این کار تمام ردیف های داخل جدول گزینه ها نمایش داده می شوند. باید ردیف را با نام گزینه “core_updater.lock” پیدا کنید و روی دکمه حذف در کنار آن کلیک کنید.

Delete core updater lock option

PhpMyAdmin اکنون ردیف را از پایگاه داده وردپرس شما حذف می کند.

می توانید به وب سایت وردپرس خود برگردید و به روزرسانی وب سایت وردپرس خود را ادامه دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا خطای “یک بروزرسانی دیگر در حال انجام” را در سایت وردپرس خود رفع کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست نهایی رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-another-update-in-process-error-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35