نحوه رفع خطای مجوز پرونده و پوشه در وردپرس

آیا می خواهید خطای مجوزهای پرونده و پوشه را در وردپرس برطرف کنید؟ مجوزهای نادرست پرونده و پوشه می تواند باعث اشتباه در سایت وردپرس شما هنگام بارگذاری شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی خطای مجوز پرونده و پوشه را در وردپرس برطرف کنید.

Fix file and folder permissions in WordPress

مجوزهای پرونده و پوشه در وردپرس چگونه کار می کنند؟ h4>

خود میزبان وردپرس در رایانه ای اداره می شود که توسط میزبانی وردپرس . این رایانه به عنوان سرور عمل می کند و از یک نرم افزار خاص استفاده می کند (معمولاً Apache ) برای مدیریت پرونده های خود و ارائه آنها به مرورگرها.

مجوزهای پرونده و پوشه به سرور می گوید چه کسی می تواند پرونده های میزبانی شده در حساب شما را بخواند ، اجرا یا اصلاح کند. وردپرس برای مدیریت پرونده ها و ایجاد پوشه در سرور به مجوزها نیاز دارد.

مجوزهای پرونده نادرست می توانند WordPress را از ایجاد پوشه ها منع کنند ، بارگذاری تصاویر ، یا اجرای برخی اسکریپت ها. همچنین مجوزهای نادرست می توانند به امنیت سایت وردپرس خود آسیب بزنند a >

در بیشتر موارد ، وردپرس سعی می کند به شما هشدار دهد که نمی تواند پرونده ای را ویرایش کند ، پوشه ای ایجاد کند یا نمی تواند روی دیسک بنویسد. با این حال ، گاهی اوقات ممکن است هیچ پیام خطای مناسبی مشاهده نکنید.

تصحیح مجوزهای پرونده و پوشه در وردپرس h4>

مجموعه صحیح مجوزهای پرونده و پوشه به وردپرس امکان ایجاد پوشه و پرونده را می دهد. تنظیمات زیر برای بیشتر کاربران توصیه می شود.

755 برای همه پوشه ها و زیر پوشه ها.
644 برای همه پرونده ها.

بیایید نگاهی به چگونگی رفع آسان مجوزهای پرونده و پوشه در وردپرس بیندازیم.

با استفاده از FTP ، مجوزهای پرونده و پوشه را در وردپرس برطرف کنید h4>

ابتدا باید با استفاده از عنوان سرویس گیرنده FTP . پس از اتصال به پوشه اصلی سایت وردپرس خود بروید.

بعد از آن همه پوشه ها را در فهرست ریشه انتخاب کنید و سپس کلیک راست کنید تا “File Permissions” را انتخاب کنید.

File permissions in FTP

این کادر محاوره ای مجوزهای پرونده را نشان می دهد.

اکنون باید 755 را در قسمت مقدار عددی وارد کنید. بعد از آن باید روی کادر “Recurse into subdirectories” کلیک کنید و سپس گزینه “فقط برای دایرکتوری ها اعمال شود” را انتخاب کنید.

Fixing folder permissions in WordPress

برای ادامه بر روی دکمه تأیید کلیک کنید. سرویس گیرنده FTP شما شروع به تنظیم مجوزهای پرونده در پوشه ها و زیر پوشه ها می کند. باید منتظر بمانید تا تمام شود.

در مرحله بعدی ، باید تمام پرونده ها و پوشه ها را در پوشه اصلی سایت وردپرس خود انتخاب کنید و سپس برای انتخاب مجوزهای فایل راست کلیک کنید.

Setting permissions for all files

کادر محاوره ای مجوزهای پرونده ظاهر می شود.

این بار باید 644 را به مقدار عددی وارد کنید. بعد از آن باید روی کادر انتخاب “Recurse into subdirectories” کلیک کنید و سپس گزینه “فقط برای پرونده ها اعمال شود” را انتخاب کنید.

Setting permissions for files in WordPress

برای ادامه روی تأیید کلیک کنید.

سرویس گیرنده FTP شما اکنون شروع به تنظیم مجوز پرونده برای همه پرونده ها در سایت وردپرس شما می کند.

امیدواریم این مقاله در رفع مجوزهای پرونده و پوشه در وردپرس به شما کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه رفع خطاهای رایج وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-fix-file-and-folder-permissions-error-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید