نحوه رفع خطای “این سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است” در وردپرس

آیا در وب سایت خود “این سایت حاوی برنامه های مضر است” را مشاهده می کنید؟ این معمولاً به این معنی است که وب سایت شما هک شده و Google آن را ناامن نشان داده است. حتی گاهی اوقات وقتی هک را برطرف می کنید ، خطا همچنان نشان داده می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این سایت را برطرف کنید ، شامل خطای برنامه های مضر در وردپرس است.

Fixing the harmful programs error in Google Chrome

دلایل این سایت حاوی خطای برنامه های مضر است h4>

دلیل شماره یک این خطا این است که وب سایت شما هک شده است و احتمال می رود بدافزاری را توزیع می کند. این کد از وب سایت آلوده به بازدید کنندگان وب سایت گسترش می یابد و حتی می تواند به وب سایت های دیگر نیز سرایت کند.

اگر کدی مشکوک را پیدا کند که می تواند یک بدافزار یا Trojan باشد ، Google یک وب سایت را با این هشدار مشخص می کند. این به کاربران هشدار می دهد هنگام بازدید از این سایت ها مراقب باشند.

This site contains harmful programs error in Google Chrome

یکی دیگر از دلایل عمده این خطا نمایش تبلیغات از شبکه های تبلیغاتی با کیفیت پایین است. این شبکه ها ممکن است گاهی تبلیغاتی را نشان دهند که به وب سایت هایی توزیع می کنند که کد مخربی را توزیع می کنند.

برای یافتن این کد مخرب در سایت خود ، نگاهی به آموزش ما بیاندازید چگونه سایت وردپرس خود را برای یافتن کد بالقوه مخرب اسکن کنید .

همچنین می توانید سایت خود را با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل مرور ایمن Google بررسی کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که نام دامنه سایت خود را به عنوان پارامتر پرس و جو به URL مانند این اضافه کنید:

https://www.google.com/safebrowsing/diagnostic؟site=YourDomain.com

اکنون که می دانید چرا خطا رخ داده است ، بیایید نگاهی به نحوه رفع آن بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

رفع این سایت حاوی خطای برنامه مضر است h4>

قبل از شروع ، لطفا پشتیبان گیری کامل از سایت وردپرس خود . اگر قبلاً یک سیستم پشتیبان تهیه کرده اید ، پس ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

حذف بدافزار و بازیابی وب سایت می تواند به یک کار پیچیده تبدیل شود. حتی بعضی اوقات حتی وقتی سایت خود را کاملا تمیز می کنید ، کد مخرب می تواند دوباره بازگردد تا زمانی که درب پشتی موجود در سایت خود را پیدا کرده و از آن خارج کنید.

Backdoor به روشی برای دور زدن احراز هویت طبیعی و به دست آوردن توانایی دسترسی از راه دور به سرور در حالی که شناسایی نشده است ، گفته می شود. یافتن درب پشتی نیز کار ساده ای نیست. این می تواند یک رمز عبور به خطر بیافتد ، مجوزهای فایل ناامن یا یک پرونده مبدل هوشمندانه باشد. ما یک راهنمای دقیق در مورد نحوه در سایت وردپرس هک شده درب پشتی پیدا کنیم و آن را برطرف کنیم.

هنگامی که درب پشتی را با موفقیت حذف کردید ، همچنان باید تمام پرونده ها و پایگاه داده خود را از نظر وجود کد مخرب کاملاً بررسی کنید.

همانطور که مشاهده می کنید تمیز کردن و آلوده شدن سایت وردپرس می تواند یک کار خسته کننده باشد. این چرا ما از Sucuri در همه وب سایت های خود استفاده می کنیم.

Sucuri

Sucuri یک سرویس نظارت و امنیت وب سایت برای کاربران وردپرس است. این سایت 24/7 سایت شما را برای فعالیت مشکوک کنترل می کند ، از هرگونه تلاش برای هک سایت شما جلوگیری می کند و سایت شما را از هرگونه بدافزار پاک می کند.

هزینه آن 199 دلار در سال است که ارزش آن را دارد زیرا با توجه به اینکه یک متخصص امنیت آزاد می تواند هر ساعت 250 دلار از شما بگیرد.

سرخوردگی و ساعتهای تمیز کردن را در خود ذخیره کنید و از استفاده کنید Sucuri .

توجه: اگر از لینک ما برای ثبت نام استفاده می کنید ، کمیسیون کمی دریافت خواهیم کرد. با این حال ، ما فقط محصولاتی را پیشنهاد می دهیم که شخصاً استفاده می کنیم و معتقدیم برای خوانندگان ما ارزش افزوده خواهد داشت.

حذف اخطار توسط Google

پس از اطمینان از پاک بودن وب سایت خود ، می توانید از Google بخواهید که این اخطار را از نتایج جستجو حذف کند.

برای این کار باید از ابزارهای Webmaster Google استفاده کنید. اگر قبلاً سایت خود را به ابزارهای وب مستر اضافه نکرده اید ، پس آموزش ما را در مورد نحوه سایت وردپرس خود را به ابزار وب مستر گوگل اضافه کنید .

پس از ورود ، باید روی قسمت مسائل امنیتی در ابزارهای مدیر وب کلیک کنید. در این صفحه هرگونه مسئله امنیتی که Google ممکن است در وب سایت شما پیدا کرده باشد ، ذکر خواهد شد. همچنین می توانید پیوندهای مربوط به منابع را در سایت خود تمیز کنید.

پس از رفع مشکلات ، روی کادر تأیید کلیک کنید و درخواست بازبینی کنید.

مشترک شدن در WPBeginner

در صورت عدم مشاهده مشکل امنیتی در ابزارهای Google Webmaster ، باید فرم زیر را به هشدار فیشینگ نادرست را گزارش دهید .

Incorrect phishing warning report

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند این سایت را از قبل حل کنید حاوی خطای برنامه های مضر. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از 25 رایج ترین اشتباهات وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-this-site-ahead-contains-harmful-programs-error-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید