نحوه رفع خطای “از دست رفتن یک پوشه موقت” در وردپرس

آیا در سایت وردپرس خود خطای “از دست رفتن یک پوشه موقت” را نمی بینید؟ این خطا آپلود تصاویر ، به روزرسانی مضامین و افزونه ها یا به روزرسانی هسته وردپرس را غیر ممکن می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی خطای “از دست رفتن یک پوشه موقت” را در وردپرس برطرف کنید.

How to fix 'Missing temporary folder' error in WordPress

چه عواملی باعث خطای “از دست دادن یک پوشه موقت” در وردپرس نمی شود؟ h4>

این خطا ناشی از تنظیمات نادرست PHP در میزبانی وردپرس محیط یک تنظیم خاص PHP وجود دارد که یک پوشه موقت را تعریف می کند که باید توسط برنامه هایی مانند WordPress برای ذخیره موقت داده ها قبل از ذخیره آنها در مکان مورد نظر استفاده شود.

هنگام بارگذاری تصویری ، نصب یا به روزرسانی طرح زمینه یا افزونه ، یا به روزرسانی هسته وردپرس ، وردپرس به این پوشه موقت نیاز دارد.

اگر مکان این پوشه در پیکربندی PHP سرور شما مشخص نشده باشد ، وردپرس قادر به انجام هیچ یک از این موارد نیست و خطای «از دست دادن یک پوشه موقت» را به شما نشان می دهد.

Missing temporary folder error

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه به راحتی خطای “Missing a προσωρινاً پوشه” را در وردپرس برطرف می کنیم.

رفع خطای پوشه موقت از دست رفته در وردپرس h4>

برای این آموزش ، شما باید پرونده wp-config.php در وردپرس. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، لطفاً راهنمای ما را در نحوه ویرایش پرونده wp-config.php در وردپرس .

ابتدا باید با استفاده از سرویس گیرنده FTP یا File Manager در داشبورد cPanel حساب میزبانی شما.

سپس ، باید فایل wp-config.php را پیدا کرده و آن را ویرایش کنید.

Editing wp-config.php file using an FTP client

شما باید این کد را دقیقاً قبل از خطی که می گوید در پرونده قرار دهید این همه ، ویرایش را متوقف کنید! وبلاگ نویسی مبارک ‘.

define ('WP_TEMP_DIR'، dirname (__ FILE__). '/ wp-content / temp /')؛

تغییرات خود را ذخیره کرده و فایل wp-config.php را دوباره به وب سایت خود بارگذاری کنید.

بعد ، باید به پوشه / wp-content / بروید و یک پوشه جدید در داخل آن ایجاد کنید. شما باید نام این پوشه جدید را temp قرار دهید.

Creating temp folder

همه اینها است ، اکنون می توانید از قسمت سرپرست وردپرس خود بازدید کرده و یک تصویر را بارگذاری کنید.

عیب یابی h4>

اگر این روش جواب نداد ، مجوزهای فهرست برای پوشه wp-content خود.

توجه: این خطا ناشی از محیط میزبان با پیکربندی نامناسب است. راه حلی که در بالا توضیح داده شد فقط یک راه حل است. هنوز باید از ارائه دهنده خدمات میزبانی خود بخواهید تا این مشکل را برطرف کند اگر این کار را نکرد ، باید به یکی از این میزبانی برتر وردپرس شرکت ها.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا خطای “از دست رفتن یک پوشه موقت” را در وردپرس برطرف نکنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست نهایی رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-missing-a-temporary-folder-error-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید