نحوه رفع خطاهای پرونده Pluggable.php در وردپرس

آیا در سایت وردپرس خود خطای پرونده pluggable.php مشاهده می کنید؟ گاهی اوقات وقتی یک قطعه کد را به سایت خود اضافه می کنید یا یک افزونه جدید را فعال می کنید ، ممکن است خطای فایل pluggable.php دریافت کنید. در این مقاله ، ما به شما نحوه رفع خطاهای پرونده pluggable.php در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Fix errors in pluggable.php file in WordPress

چه موقع و چرا خطاهای Pluggable.php را مشاهده می کنید؟ h4>

وردپرس به کاربران و افزونه ها اجازه می دهد عملکردهای اصلی خاص را نادیده بگیرند. این توابع در پرونده pluggable.php قرار دارند.

اگر افزونه وردپرس یا قطعه کد سفارشی نتواند یکی از این توابع را به درستی مدیریت کند ، خطایی مانند این خطا مشاهده خواهید کرد:

هشدار: نمی توان اطلاعات هدر را تغییر داد – هدرهایی که از قبل ارسال شده اند (خروجی از / خانه / نام کاربری / demosite / wp-content / themes / mytheme / توابع شروع شده است) php: 1035) در /home/username/demosite/wp-includes/pluggable.php در خط 1179

Example of an error in WordPress mentioning pluggable.php file

گاهی اوقات ممکن است با این خطا یا خطای دیگری که هنوز در قسمت سرور مشاهده می شود ، قادر به ادامه کار در سایت خود باشید.

Error in WordPress admin area

با گفتن این مطلب ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه به راحتی خطای پرونده pluggable.php را در وردپرس برطرف کنیم.

رفع خطاهای پرونده Pluggable.php در وردپرس h4>

پرونده pluggable.php یک فایل اصلی وردپرس است. هرگز ایده خوبی نیست که فایل اصلی WordPress را به عنوان اولین گزینه ویرایش کنید ، حتی اگر خطایی در اشاره به آنها وجود دارد.

به احتمال زیاد این خطا از مکانی دیگر در حال انجام است.

برای رفع هرگونه خطا در ذکر پرونده pluggable.php ، کافی است اولین مکان ذکر شده در خطا را مشاهده کنید.

هشدار: نمی توان اطلاعات هدر را تغییر داد – هدرهایی که از قبل ارسال شده اند (خروجی از / خانه / نام کاربری / demosite / wp-content / themes / mytheme / توابع شروع شده است) php: 1035) در /home/username/demosite/wp-includes/pluggable.php در خط 1179

در مثال بالا ، این خطا در > functions.php پرونده در خط 1035.

این بدان معنی است که شما باید فایل functions.php طرح زمینه خود را ویرایش کنید و کد ایجاد کننده این خطا را تغییر دهید یا حذف کنید.

گاهی اوقات خطاهای عنوان ارسال شده به دلیل وجود فضای اضافی پس از بستن برچسب php؟> ایجاد می شوند ، بنابراین می توانید آن را حذف کنید و این مسئله برطرف خواهد شد.

بیایید نگاهی به مثال دیگری بیندازیم:

هشدار: نمی توان اطلاعات هدر را تغییر داد – هدرهای ارسال شده توسط (خروجی از / خانه / نام کاربری / demosite / wp-content / plugins / some-plugin آغاز شده است) name / some-plugin.php: 144) در /home/username/demosite/wp-includes/pluggable.php در خط 1090

این پیام خطا به یک افزونه در سایت وردپرسی شما اشاره دارد که باعث خطا می شود. می توانید پلاگین را غیرفعال کنید و خطا را به نویسنده پلاگین اطلاع دهید.

تقریباً در همه موارد ، خطاهای ذکر شده پرونده pluggable.php ناشی از خود پرونده نیستند.

این خطاها معمولاً به دلیل سفارشی ایجاد می شوند قطعه کد که شما به فایل functions.php یا یک پلاگین با کد ضعیف یا حتی تم وردپرس .

به سادگی حذف یا ویرایش کد یا غیرفعال کردن افزونه خطا را از بین می برد.

هنوز نمی توان فهمید که این خطاها چیست؟

دستورالعمل ها را مرحله به مرحله ما دنبال کنید راهنمای عیب یابی خطاهای وردپرس . این به شما کمک می کند تا علت خطا و نحوه رفع سریع آن را بیابید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند خطاهای فایل pluggable.php را در وردپرس برطرف کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-pluggable-php-file-errors-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید