نحوه ذخیره و پیش نمایش پست های وردپرس با استفاده از Ctrl + S

Ctrl + S یک میانبر صفحه کلید جهانی برای ذخیره کار شما در بین برنامه ها است. هنگامی که یک مبتدی شروع به استفاده از وردپرس می کند ، واقعاً یک تجربه عجیب و غریب است که متوجه می شوید میانبر صفحه کلید که معمولاً استفاده می شود موجود نیست در این مقاله ، ما به شما نحوه ذخیره و پیش نمایش پست های وردپرس با استفاده از Ctrl + S یا Cmd + S برای کاربران Mac را نشان خواهیم داد.

قبل از شروع ، احتمالاً از خود می پرسید که آیا وردپرس از میانبر جهانی استفاده نمی کند ، پس چگونه صرفه جویی می کند؟ خوب وردپرس دارای قابلیت ذخیره خودکار بسیار هوشمند است که به طور خودکار پست شما را ذخیره می کند revitions / “title =” نحوه لغو تغییرات در WordPress با Post Revitions “> ویرایش ها در مرورگر و پایگاه داده شما.

با این وجود ، سو mal عملکرد در صرفه جویی خودکار یا تصادف دیگری قطعاً می تواند باعث از بین رفتن کار شود. بهترین راه برای جلوگیری از این کار ذخیره دستی پست است. وردپرس یک دکمه ذخیره دارد که می توانید به صورت دستی آن را فشار دهید ، اما این فقط ناکارآمد است.

بنابراین بیایید نگاهی به نحوه استفاده از میانبرهای صفحه کلید Ctrl + S یا Cmd + S در وردپرس برای ذخیره پست های خود بیاندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پیش نمایش سریع پلاگین. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی پلاگین باید از صفحه تنظیمات »پیش نمایش سریع بازدید کنید.

Quick preview settings

می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید پیش نمایش در همان پنجره باز شود یا یک پنجره جدید. باز کردن پیش نمایش در همان پنجره شما را از صفحه ویرایش دور می کند.

توصیه می کنیم پیش نمایش ها را در یک پنجره جدید باز کنید. از سرگیری ویرایش با تغییر برگه ها آسان تر خواهد بود. پس از انتخاب گزینه New window ، به سادگی تغییرات خود را ذخیره کنید.

اکنون آماده مشاهده افزونه در عمل هستیم. تمام کاری که شما باید انجام دهید ایجاد پست جدید یا ویرایش پست موجود است.

هنگامی که در صفحه ویرایشگر پست قرار گرفتید ، کلیدهای Ctrl + S را بر روی صفحه کلید خود فشار دهید (Cmd + S برای Mac). وردپرس بلافاصله پست شما را ذخیره می کند و پیش نمایش را در یک پنجره جدید باز می کند.

توجه داشته باشید که با استفاده از Ctrl + S فقط پست شما ذخیره می شود. اگر روی پیش نویس کار می کنید ، با استفاده از Ctrl + S پست شما منتشر نمی شود.

از طرف دیگر ، اگر روی پستی که قبلاً منتشر شده کار می کنید ، با استفاده از Ctrl + S پست به روز می شود.

این همه است. اکنون می توانید از میانبر صفحه کلید Ctrl + S در وردپرس استفاده کنید تا بلافاصله پست های خود را ذخیره و پیش نمایش کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست مفیدترین صرفه جویی در وقت میانبرهای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-save-and-preview-wordpress-posts-using-ctrls/.

دیدگاهتان را بنویسید