نحوه دریافت هشدارهای ایمیل برای خطاهای 404 در وردپرس

404 باعث نگرانی بسیاری از کاربران وردپرس شده است. مخصوصاً کسانی که به تازگی از WordPress.com برای میزبانی WordPress.org ، یا از یک دامنه به دامنه دیگر این خطاها نه تنها بر تجربه کاربر در سایت شما تأثیر می گذارند ، بلکه می توانند بر عملکرد سایت شما در موتورهای جستجو نیز تأثیر بگذارند. در این مقاله ، ما به شما نحوه دریافت هشدارهای ایمیل برای خطاهای 404 در وردپرس را نشان خواهیم داد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن 404 t0 301 . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی افزونه باید به 404 to 301 »404 Settings بروید.

Setting up 404 notifications

301 Redirect را به عنوان نوع تغییر مسیر خود انتخاب کنید. در قسمت هدایت به صفحه ، یک صفحه یا یک آدرس اینترنتی سفارشی را انتخاب کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که کاربران به هیچ صفحه ای هدایت نشوند.

شما می توانید ورود به سیستم از خطاهای 404 را فعال کنید به این ترتیب می توانید در صورت نیاز به صورت دستی گزارش ها را مشاهده کنید. در زیر آن باید کادر تأیید اعلان های ایمیل را علامت بزنید و آدرس ایمیل خود را ارائه دهید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

برای آزمایش افزونه ، به هر صفحه موجود در سایت خود (مانند سایت خود ، com.com/lala404) مراجعه کنید ، و یک ایمیل از خطای 404 در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد.

عیب یابی 404 هشدارهای ایمیل h4>

رایج ترین مسئله ای که هنگام استفاده از این افزونه با آن روبرو می شوید این است که ممکن است همیشه ایمیل به حساب Gmail شما نرسد. دلیل این امر این است که این پلاگین از آدرس ایمیل یکسان در هر دو قسمت به و از استفاده می کند. از آنجا که ایمیل از سرورهای Gmail منشا نمی گیرد ، Gmail این ایمیل را جعل می کند و به طور خودکار پیام را پس می زند.

برای حل این مشکل می توانید از سرور Gmail SMTP برای ارسال ایمیل وردپرس.

راه حل دیگر ایجاد یک حساب ایمیل با نام دامنه خود مانند wordpress@example.com است. بیشتر میزبانی وردپرس به شما امکان می دهد حساب های ایمیل نامحدودی با خود ایجاد کنید نام دامنه خود پس از ایجاد حساب ایمیل ، باید از تنظیمات SMTP آن مطلع شوید. برای اطلاع از این تنظیمات با میزبان وب خود تماس بگیرید. کاربران Bluehost می توانید تنظیمات ایمیل آنها را در اینجا پیدا کنید.

پس از آن باید افزونه WP Mail SMTP و تنظیمات SMTP خود را وارد کنید.

WP Mail SMTP Settings

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند هشدارهای ایمیل خطاهای 404 را در سایت وردپرس خود تنظیم کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزشهای بیشتر ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید در Google+ و توییتر .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-get-email-alerts-for-404-errors-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید