نحوه دریافت رابط مدیریت وردپرس قدیمی در وردپرس 3.8

همه در مورد رابط مدیر جدید وردپرس . مطمئناً مدرن ، پاسخگو ، براق و شیک است ، اما برخی از کاربران ما همه چیز را خیلی دوست ندارند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید ، خوش شانس هستید. زیبایی منبع باز این است که اگر افراد بخواهند چیزی را تغییر دهند ، می توانند از راه حل خودشان استفاده کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه رابط مدیریت قدیمی وردپرس را در وردپرس 3.8 بازگردانید.

Old wp-admin User Interface in WordPress 3.8

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اول از همه ما به کاربران خود توصیه نمی کنیم که از نسخه قدیمی وردپرس استفاده کنند فقط به این دلیل که رابط مدیر جدید را دوست ندارند. ما بسیار توصیه می کنیم که وردپرس را به جدیدترین نسخه به روز کنید ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید. پس از آن ما می خواهیم شما نگاهی بیندازید و طرح های رنگ مدیر را تغییر دهید و ببینید آیا طرح رنگی سرپرستی وجود دارد که شما می خواهید استفاده کنید.

اگر هنوز مطمئن هستید که UI مدیر قدیمی را می خواهید ، پس تنها کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن عنوان wp-admin classic. با فعال شدن از جعبه خارج می شود. رابط سرپرست شما به طرح و طرح UI قدیمی wp-admin تغییر خواهد کرد.

این همه ، اکنون شما از قدرت و ویژگی های جدیدترین وردپرس با رابط مدیریتی برخوردار هستید که با آن احساس راحتی می کنید. به ما اطلاع دهید رابط مدیر جدیدی که دوست ندارید چیست؟ لطفاً برای ما در زیر نظر بگذارید یا در توییتر به ما بپیوندید .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-get-old-wordpress-admin-interface-in-wordpress-3-8/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35