نحوه دریافت بازخورد کاربر درباره مستندات خود در وردپرس

نوشتن مستندات کار ساده ای نیست. نوشتن مستندات مناسب برای هر محصول ، خدمات یا فناوری به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. اما اگر کاربران مفید به نظر نرسند تمام این تلاش و وقت تلف می شود. برای برطرف کردن این شکاف ، شرکتهای بزرگتر در پایان مقالات اسنادی خود فرم بازخورد ساده ارائه می دهند که از کاربر یک س simpleال ساده می پرسد “آیا این مقاله را مفید می دانید؟” اخیراً ، هنگام کار روی پروژه مشتری ، نیاز به راه حلی پیدا کردیم که به ما امکان می دهد بازخورد کاربران را در مورد مستندات خود دریافت کنیم. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه درباره مستندات خود در وردپرس نظرات خوانندگان را جلب کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است سند بازخورد سند . پس از فعال شدن افزونه ، در انتهای صفحات وردپرس شما درخواست بازخورد کاربر ، یک درخواست کوچک خوب اضافه می کند.

Feedback prompt to get user feedback on documentation pages

وقتی کاربران بله را کلیک می کنند ، از آنها می پرسند چه جزئیاتی را مفید می دانند.

Feedback message box when user click on Yes

در غیر این صورت ، اگر کاربری بر روی خیر کلیک کند ، از او خواسته می شود چه اطلاعاتی را می خواهد در اینجا ببیند.

Feedback message box when a user clicked No

سپس این افزونه بازخورد سند را برای نویسندگان / سرپرستان نمایش می دهد.

Document Feedback

این افزونه کاملاً جدید است و در مرحله نوزادی است. افزونه به طور پیش فرض فقط به صفحات محدود می شود. با این حال ، می توانید برای پست ها ، صفحات و هر نوع پست دیگری که دوست دارید فعال کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کد زیر را به افزونه اختصاصی سایت :

// فیلتر بازخورد سند
تابع wpb_new_document_post_type ($ post_types) {
$ post_types = آرایه ('صفحه' ، 'پست')؛ // نوع پست را اضافه کنید
بازگرداندن $ post_types؛
}

add_filter ('document_feedback_post_type'، 'wpb_new_document_post_type')؛

به سادگی هر نوع پست دیگری را که می خواهید در آرایه بالا اضافه کنید.

افزونه فقط به کاربران وارد شده محدود می شود. این برای موارد استفاده ما خوب بود زیرا اسناد فقط برای مشتریان ثبت شده در دسترس بود. از نظر نظرات توسعه پلاگین ، به نظر می رسد که نویسنده قصد دارد آن را برای کاربران خارج شده نیز در دسترس قرار دهد.

این افزونه بازخورد خصوصی سریعی را برای بهبود صفحات اسناد شما ارائه می دهد. بهتر است از قرار دادن فرم تماس در پایین صفحه اسناد یا فعال کردن نظرات. به ما بگویید که چگونه بازخورد کاربران را درباره مستندات سایت های خود دریافت می کنید؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-get-user-feedback-on-your-documentation-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید