نحوه دریافت آدرس ایمیل حرفه ای با دامنه سفارشی

ایمیل زنده و خوب است. مخصوصاً در یک محیط حرفه ای با میانگین ایالات متحده کارگر 28٪ از هفته کار خود را صرف خواندن و پاسخگویی و ارسال ایمیل می کند.

با وجود راه های ارتباطی مانند Slack یا سایر ابزارهای همکاری ، 90٪ آمریکایی های مورد بررسی بالای 15 سال هنوز هم فعال هستند از ایمیل استفاده کنید.

نکته اصلی: ایمیل کانال ارتباطی پیشرو در محل کار است.

بنابراین اگر به فکر راه اندازی مشاغل هستید ، آژانس شخصی خود را ، یا freelancing ، داشتن آدرس ایمیل حرفه ای مناسب ضروری است.

در این مقاله ، ما به چرایی اهمیت این موضوع پرداخته ایم ، مثالهایی را ارائه می دهیم و شما را با چگونگی دریافت نامه الکترونیکی حرفه ای با دامنه سفارشی آشنا می کنیم.

بیایید شروع کنیم!

چرا ایجاد آدرس ایمیل حرفه ای مهم است؟ h2>

احتمال فوق العاده زیاد اینکه به طور منظم از طریق مشتری های بالقوه و موجود ایمیل ارسال کنید . این اغلب اولین مرحله از شبکه سازی و ایجاد یک ارتباط آنلاین است.

این باعث می شود آدرس ایمیل شما یکی از قسمتهای مهم برند شما باشد ، نشانی که باید تا حد امکان از آن محافظت کرده و آن را بهبود بخشید.

به عنوان یک فریلنسر یا صاحب مشاغل ، نمی توانید اولین برداشتی را که آدرس ایمیل مانند “supermario139@hotmail.com” ارائه می دهد ، بخرید.

در وهله اول ، قضاوت صحیح در مورد اینکه ایمیل از کجاست دشوار است. دوم ، حتی با داشتن ایمیل جدی تر مانند “john.doe@gmail.com” ، گیرندگان ایمیل شما راهی آسان برای تأیید هویت شما ندارند.

هر کسی می تواند یک آدرس Gmail یا Outlook با هر نامی ایجاد کند. چگونه مشتری بالقوه می تواند تأیید کند شما همان چیزی هستید که می گویید مگر اینکه آدرس ایمیل از شما پشتیبان تهیه کند؟

عدم تمایل به سرمایه گذاری در یک آدرس ایمیل حرفه ای نشان می دهد که شما در مورد تجارت خود خیلی جدی نیستید. به همین دلیل می خواهید یک آدرس ایمیل مانند firstname@yourdomain.com یا contact@yourname.com ارسال کنید.

ایده های آدرس ایمیل حرفه ای h2>

در زیر ، لیست جامعی از مثالها را برای آدرس ایمیل کسب و کار شما پوشش می دهیم. سبک آدرس ایمیل شما باید انتخاب کنید به نام دامنه ای که برای آن ثبت نام کرده اید بستگی دارد تجارت شما .

اگر از نام شرکت برای نام دامنه و آدرس ایمیل خود استفاده می کنید ، باید آن را با نام ، نام خانوادگی یا حروف اول خود مخلوط کرده و مطابقت دهید. در صورت نیاز به اختیارات اضافی ، می توانید موقعیت خود را در شرکت در آدرس ایمیل جدا کنید.

  • firstname.lastname@yourdomain.com (به عنوان مثال john.doe@yixndustries.com)
  • firstname@yourdomain.com (به عنوان مثال john@yixndustries.com)
  • نام خانوادگی@yourdomain.com (به عنوان مثال ، doe@yixndustries.com)
  • Initials@yourdomain.com (به عنوان مثال jr@yourdomain.com)
  • Initial.lastname@yourdomain.com (به عنوان مثال j.doe@yourdomain.com)
  • job@yourdomain.com (به عنوان مثال ، ceo@yourdomain.com)
  • Department@yourdomain.com (به عنوان مثال sales@yourdomain.com)
  • jobfirstname@yourdomain.com (به عنوان مثال ، ceojohn@yourdomain.com)

به طور کلی ، هر چیزی که شامل نام اصلی یا حروف اولیه شما باشد به اندازه کافی خوب است و نیازی به پیچیدگی بیش از حد موارد نیست. اگر قبلاً در یک شرکت بزرگ کار کرده اید ، به احتمال زیاد ایمیل شما به همین شکل بوده است.

اگر نام دامنه ثبت شده خود نام کامل یا نام خانوادگی شما باشد ، نیازی به دو برابر شدن نیست. شما می توانید از یک کلمه پرکننده مانند مخاطب یا نامه استفاده کنید ، یا می توانید از موقعیت یا حروف اول خود برای گردآوری آدرس ایمیل دامنه نام شخصی استفاده کنید.

  • contact@yourname.com (به عنوان مثال ، contact@johndoe.com)
  • mail@yourname.com (به عنوان مثال ، mail@johndoe.com)
  • me@yourname.com (به عنوان مثال me@johndoe.com)
  • job@yourname.com (به عنوان مثال ، ceo@johndoe.com)
  • initials@yourname.com (به عنوان مثال ، jr@johndoe.com)

مهمترین متغیر در ایمیل کسب و کار شما ، نام دامنه ای است که انتخاب می کنید . اگر می خواهید به عنوان یک تجارت توسط شرکت های دیگر جدی گرفته شوید ، حداقل کاری که می توانید انجام دهید ثبت نام دامنه مناسب است.

نحوه ساختن آدرس ایمیل حرفه ای هنگام گرفتن نام شما h3>

ما الگوها و گزینه های زیادی را که می توانید از آنها برای تهیه آدرس ایمیل استفاده کنید ، پوشش دادیم. اما بیشتر آنها متکی به این هستند که شما می توانید نام یا نام شرکت خود را در یک .com یا دامنه بسیار معتبر دیگری .

اگر همه تغییرات نام کامل و حروف اول و همچنین نام شرکت شما گرفته شده است ، امید خود را قطع نکنید.

بهترین روش ترکیب نام یا نام شرکت با مکان شماست.

این امر نه تنها باعث می شود افراد بتوانند شما را آنلاین پیدا کنند ، بلکه به طور غیر مستقیم به وب سایت شما با سئو جستجوهای محلی و لیست های Google Business . یک دلیل وجود دارد که بسیاری از مشاغل “Your Town + Plumber” و سایر تغییرات حتی در سال 2020 نامیده می شوند.

اگر شرکت شما در مکانی مستقر نیست و شما نمی خواهید مدت طولانی در شهر فعلی خود بمانید ، باید کمی خلاق باشید.

شما می توانید با مخلوط کردن و تطبیق حروف اول و نام های خود شروع کنید ، یا نام یا حروف اول خود را به نام شرکت خود اضافه کنید و ببینید که صداها برای شما چگونه صدا می شود.
متوسط ​​کارگر آمریکایی 28٪ هفته کاری خود را صرف ایمیل می کند … این بدان معناست که استفاده از آدرس ایمیل سفارشی برای تجارت شما ضروری است و نام تجاری شما ? بیاموزید چگونه یک نفر را اینجا تنظیم کنید ⬇️ برای توییت کردن کلیک کنید

بهترین گزینه میزبانی ایمیل حرفه ای چیست؟ h2>

خوب ، بنابراین شما در مورد یک دامنه ایمیل سفارشی تصمیم گرفته اید. اما بهترین گزینه برای میزبانی و مدیریت ایمیل های شما چیست؟

چندین گزینه مختلف دارید ، از استفاده از گزینه های ارائه شده در ارائه دهنده میزبانی خود گرفته تا انتخاب راه حل برتر مانند G Suite ، همان چیزی است که ما اینجا در Kinsta استفاده می کنیم.

G Suite

کل تیم ما آدرس های ایمیل معتبر و مارک دار را دریافت می کند ، اما آنها همچنین می توانند UX آشنا Gmail را برای ارتباطات تجاری خود حفظ کنند.

و این نوک کوه یخ است.

چرا G Suite بهترین انتخاب برای آدرس ایمیل مارک دار حرفه ای است؟ h3>

با بهترین فیلترهای اسپم در کلاس ، جستجوی هوشمند ، یک تجربه صندوق بصری و مرتب و افزودنی گسترده ادغام ، Gmail یکی از بهترین خدمات ایمیل موجود در آن است.

و بهترین قسمت این است که ما چیزهای بیش از فقط ایمیل دریافت می کنیم. همه اعضای تیم ما 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی و دسترسی به ویژگی های پیشرفته در کل مجموعه Google برنامه های ابری دارند.

همچنین می توانید از Google Hangouts Chat به عنوان جایگزینی برای Slack استفاده کنید ، یا حتی با اسکریپت های Google Apps گردش کار سفارشی را ایجاد و ایجاد کنید. برای اطلاعات دقیق تر ، پست اختصاصی ما را در مورد مزایای G Suite بخوانید.

نحوه ایجاد یک آدرس ایمیل حرفه ای با G Suite

ساخت و ثبت اولین آدرس ایمیل حرفه ای شما طاقت فرسا به نظر می رسد. اما وقتی مرحله به مرحله آن را خراب کنید ، این یک فرایند ساده می شود.

ابتدا ، اگر قبلاً نام دامنه ای ندارید ، باید یکی از آنها را ثبت کنید . همچنین با پشتیبانی DNS به میزبانی وب برتر نیز احتیاج دارید.

اگر از قبل دامنه و وب سایتی دارید ، می توانید مستقیماً از مرحله سه عبور کنید.

1 نام دامنه خود را ثبت کنید h3>

یک ثبت کننده دامنه معتبر مانند دامنه های Google یا Namecheap . .com ، .co یا دامنه معروف دیگر را با ترکیبی از نام کامل یا نام شرکت خود جستجو کنید.

از دامنه های غیرقابل اعتماد یا مبهم مانند .biz و سایر موارد دوری کنید. بعد از اینکه نام دامنه خود را انتخاب کردید ، به تسویه حساب ادامه دهید ، و شما صاحب افتخار یک نام دامنه جدید خواهید شد.

2. حساب تجاری G Suite خود را ایجاد کنید h3>

ابتدا به G Suite بروید ، و “شروع” را کلیک کنید دکمه. پس از انجام این کار ، مراحل ثبت نام را شروع می کنید.

g suite signup 1

پنجره ثبت نام G Suite

اطلاعات اولیه مورد نیاز را پر کنید ، از جمله تعداد کارمندان ، نام تجاری و کشور خود. انتخاب کشوری که تجارت شما در آن ثبت شده مهم است.

ایالات متحده را انتخاب نکنید زیرا می خواهید زبان انگلیسی باشد.
برای ادامه “مرحله بعدی” را کلیک کنید.

g suite signup 2

اطلاعات تماس G Suite

مرحله بعدی پر کردن نام و آدرس ایمیل موجود است. پس از اتمام ، روی دکمه “مرحله بعدی” کلیک کنید.

g suite signup 3

دامنه G Suite

بعد ، تأیید کنید که آیا از قبل دامنه ای برای تجارت خود دارید یا خیر. در غیر اینصورت ، می توانید قبل از ادامه یکی را در ثبت کننده دامنه Google ثبت کنید.

g suite signup domain name

نام دامنه G Suite

اگر از قبل دامنه دارید ، دامنه را پر کنید و برای ادامه “مرحله بعدی” را کلیک کنید.

g suite signup domain name 2

حساب G Suite راه اندازی شد

صحت دامنه را دوباره بررسی کنید و برای تأیید انتخاب خود روی “مرحله بعدی” کلیک کنید.

g suite signup finalize

آدرس ایمیل جدید G Suite ایجاد شد

سرانجام ، یک نام کاربری و گذرواژه ایجاد کنید تا حساب G Suite خود را نهایی کنید. Captcha را علامت بزنید و دکمه “موافقم و ادامه” را فشار دهید تا به مرحله بعدی بروید.

توجه: اگر در حال حاضر یک ارائه دهنده ایمیل موجود برای ایمیل حرفه ای دارید ، مطمئن شوید که نام کاربری مناسب را وارد کرده اید.

Reviewing payment plan on G Suite

بررسی طرح پرداخت در G Suite

g suite account created

حساب G Suite ایجاد شد

قبل از ادامه تأیید کنید که برنامه پرداخت صحیح را برای G Suite انتخاب کرده اید.

اگر تاکنون بدون مشکل ما را دنبال کرده اید ، با موفقیت حساب G Suite خود را ایجاد کرده اید.

3 دامنه G Suite خود را تأیید کنید h3>

اکنون که کاربری ایجاد کردید ، به کنسول Google Admin بروید و با اعتبارنامه جدید خود وارد شوید.

پس از ورود به سیستم ، یک آموزش وجود دارد که به شما در راه اندازی G Suite کمک می کند. با تأیید دامنه G Suite خود شروع خواهید کرد.

setup g suite account verify domain تأیید دامنه در G Suite

برای باز کردن گزینه های تأیید دامنه ، روی دکمه “تأیید” کلیک کنید.

setup g suite account verify domain 2

انتخاب روش تأیید برای G Suite

گزینه پیش فرض افزودن سابقه TXT به سوابق DNS سایت مشاغل شما است. افزودن رکورد TXT به DNS شما به هیچ وجه تاثیری در وب سایت یا دامنه شما نخواهد داشت.

setup g suite account verify domain

رکورد G Suite TXT

هنگامی که گزینه TXT را انتخاب کردید ، Google کدی را تولید می کند که با google-site-verify شروع می شود. برای کپی کد در کلیپ بورد خود ، روی دکمه “کپی” کلیک کنید.

اکنون باید در برگه یا پنجره جدیدی به ابزار DNS ارائه دهنده میزبانی خود دسترسی پیدا کنید. برگه G Suite را نبندید.

مشتریان کنونی Kinsta باید از ابزار Kinsta DNS استفاده کنند.

Kinsta DNS

Kinsta DNS

بر روی دکمه “افزودن یک رکورد جدید DNS” در بالای صفحه کلیک کنید. این باید یک برگه جدید باز کند که در آن می توانید یک رکورد اضافه کنید.

“TXT” را از فهرست کشویی “Type” انتخاب کنید.

کد تأیید را کپی و جایگذاری کنید و دکمه “افزودن ضبط DNS” را فشار دهید.

Adding a TXT record

افزودن رکورد TXT

پس از پایان کار ، به برگه برگشته و صفحه ورود به سیستم G Suite را در آن قرار دهید.

setup g suite account verify domain 4

تأیید دامنه شما

به پایین صفحه بروید و برای تکمیل تأیید بر روی دکمه “تأیید دامنه من” کلیک کنید.

توجه: ممکن است چند ثانیه طول بکشد تا سوابق DNS فعال شوند ، بنابراین مدتی طول می کشد تا Google بتواند تأیید اعتبار را انجام دهد.

4 کاربران G Suite را اضافه کنید h3>

اگر تنها کارمند شرکت خود نیستید ، بهترین زمان برای افزودن سایر کاربران است. مخصوصاً اگر قبلاً از سرویس ایمیل دیگری برای مدیریت ایمیل استفاده کرده اید.

setup g suite account new users ایجاد کاربران جدید G Suite

برای ادامه بر روی دکمه “ایجاد حساب” کلیک کنید.

setup g suite account new users 2

افزودن کاربران جدید G Suite

نام و نام کاربری را پر کنید و روی دکمه “افزودن کاربر جدید” کلیک کنید.

این کار را برای همه کارکنان خود تکرار کنید.

اگر شرکت شما از قبل آدرس ایمیل داشته باشد ، اطمینان حاصل کنید که هر نام کاربری دقیقاً با نام موجود مطابقت دارد.

5. Gmail را برای حساب G Suite خود فعال کنید h3>

مرحله آخر فعال کردن Gmail برای حساب های G Suite خود است.

setup g suite account activate gmail

فعال کردن Gmail

برای رفتن به مرحله بعدی روی دکمه “فعال سازی” کلیک کنید.

setup g suite account activate gmail 2

G Suite MX Records

در صفحه ، سوابق MX زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • aspmx.l.google.com / اولویت = 1
  • alt1.aspmx.l.google.com / اولویت = 5
  • alt2.aspmx.l.google.com / اولویت = 5
  • alt3.aspmx.l.google.com / اولویت = 10
  • alt4.aspmx.l.google.com / اولویت = 10

شما باید یک برگه جدید باز کنید و به ابزار DNS میزبان خود بروید یا برگه ابزار DNS را از قبل باز کنید.

به طور معمول ، شما باید کپی و جایگذاری دستی کنید ، اما نه با Kinsta. از آنجایی که طرفداران بزرگ G Suite هستیم ، یک راه حل با یک کلیک برای کمک به مشتریان در تنظیم سریع این مشکل ایجاد کرده ایم.

به راحتی از طریق MyKinsta به Kinsta DNS دسترسی پیدا کنید و دکمه” افزودن Gmail MX Records “ در بالای صفحه.

Easily add MX records through MyKinsta

به راحتی از طریق MyKinsta رکوردهای MX را اضافه کنید

رکوردهای MX ، مانند سرورهای نام ، بدون توجه به کاربر ، یکسان هستند ، بنابراین نیازی نیست که چیزی را تغییر دهید. برای ادامه دکمه “افزودن 5 رکورد” را فشار دهید.

Gmail MX records confirmation

تأیید سوابق Gmail MX

از آنجا که ممکن است مدتی طول بکشد تا تغییرات ادامه پیدا کند ، می توانید قبل از ادامه چای یا استراحت قهوه بخواهید.

روش جایگزین برای سایر میزبان ها h4>

7.

خلاصه h2>


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/professional-email-address/.

دیدگاهتان را بنویسید