ایمیل زنده و خوب است. مخصوصاً در یک محیط حرفه ای با میانگین ایالات متحده کارگر 28٪ از هفته کار خود را صرف خواندن و پاسخگویی و ارسال ایمیل می کند.
با وجود راه های ارتباطی مانند Slack یا سایر ابزارهای همکاری ، 90٪ آمریکایی های مورد بررسی بالای 15 سال هنوز هم فعال هستند از ایمیل استفاده کنید.
نکته اصلی: ایمیل کانال ارتباطی پیشرو در محل کار است.
بنابراین اگر به فکر راه اندازی مشاغل هستید ، آژانس شخصی خود را ، یا freelancing ، داشتن آدرس ایمیل حرفه ای مناسب ضروری است.
در این مقاله ، ما به چرایی اهمیت این موضوع پرداخته ایم ، مثالهایی را ارائه می دهیم و شما را با چگونگی دریافت نامه الکترونیکی حرفه ای با دامنه سفارشی آشنا می کنیم.
بیایید شروع کنیم!
چرا ایجاد آدرس ایمیل حرفه ای مهم است؟ h2>
احتمال فوق العاده زیاد اینکه به طور منظم از طریق مشتری های بالقوه و موجود ایمیل ارسال کنید . این اغلب اولین مرحله از شبکه سازی و ایجاد یک ارتباط آنلاین است.
این باعث می شود آدرس ایمیل شما یکی از قسمتهای مهم برند شما باشد ، نشانی که باید تا حد امکان از آن محافظت کرده و آن را بهبود بخشید.
به عنوان یک فریلنسر یا صاحب مشاغل ، نمی توانید اولین برداشتی را که آدرس ایمیل مانند “supermario139@hotmail.com” ارائه می دهد ، بخرید.
در وهله اول ، قضاوت صحیح در مورد اینکه ایمیل از کجاست دشوار است. دوم ، حتی با داشتن ایمیل جدی تر مانند “john.doe@gmail.com” ، گیرندگان ایمیل شما راهی آسان برای تأیید هویت شما ندارند.
هر کسی می تواند یک آدرس Gmail یا Outlook با هر نامی ایجاد کند. چگونه مشتری بالقوه می تواند تأیید کند شما همان چیزی هستید که می گویید مگر اینکه آدرس ایمیل از شما پشتیبان تهیه کند؟
عدم تمایل به سرمایه گذاری در یک آدرس ایمیل حرفه ای نشان می دهد که شما در مورد تجارت خود خیلی جدی نیستید. به همین دلیل می خواهید یک آدرس ایمیل مانند firstname@yourdomain.com یا contact@yourname.com ارسال کنید.
ایده های آدرس ایمیل حرفه ای h2>
در زیر ، لیست جامعی از مثالها را برای آدرس ایمیل کسب و کار شما پوشش می دهیم. سبک آدرس ایمیل شما باید انتخاب کنید به نام دامنه ای که برای آن ثبت نام کرده اید بستگی دارد تجارت شما .
اگر از نام شرکت برای نام دامنه و آدرس ایمیل خود استفاده می کنید ، باید آن را با نام ، نام خانوادگی یا حروف اول خود مخلوط کرده و مطابقت دهید. در صورت نیاز به اختیارات اضافی ، می توانید موقعیت خود را در شرکت در آدرس ایمیل جدا کنید.
- firstname.lastname@yourdomain.com (به عنوان مثال john.doe@yixndustries.com)
- firstname@yourdomain.com (به عنوان مثال john@yixndustries.com)
- نام خانوادگی@yourdomain.com (به عنوان مثال ، doe@yixndustries.com)
- Initials@yourdomain.com (به عنوان مثال jr@yourdomain.com)
- Initial.lastname@yourdomain.com (به عنوان مثال j.doe@yourdomain.com)
- job@yourdomain.com (به عنوان مثال ، ceo@yourdomain.com)
- Department@yourdomain.com (به عنوان مثال sales@yourdomain.com)
- jobfirstname@yourdomain.com (به عنوان مثال ، ceojohn@yourdomain.com)
به طور کلی ، هر چیزی که شامل نام اصلی یا حروف اولیه شما باشد به اندازه کافی خوب است و نیازی به پیچیدگی بیش از حد موارد نیست. اگر قبلاً در یک شرکت بزرگ کار کرده اید ، به احتمال زیاد ایمیل شما به همین شکل بوده است.
اگر نام دامنه ثبت شده خود نام کامل یا نام خانوادگی شما باشد ، نیازی به دو برابر شدن نیست. شما می توانید از یک کلمه پرکننده مانند مخاطب یا نامه استفاده کنید ، یا می توانید از موقعیت یا حروف اول خود برای گردآوری آدرس ایمیل دامنه نام شخصی استفاده کنید.
- contact@yourname.com (به عنوان مثال ، contact@johndoe.com)
- mail@yourname.com (به عنوان مثال ، mail@johndoe.com)
- me@yourname.com (به عنوان مثال me@johndoe.com)
- job@yourname.com (به عنوان مثال ، ceo@johndoe.com)
- initials@yourname.com (به عنوان مثال ، jr@johndoe.com)
مهمترین متغیر در ایمیل کسب و کار شما ، نام دامنه ای است که انتخاب می کنید . اگر می خواهید به عنوان یک تجارت توسط شرکت های دیگر جدی گرفته شوید ، حداقل کاری که می توانید انجام دهید ثبت نام دامنه مناسب است.
نحوه ساختن آدرس ایمیل حرفه ای هنگام گرفتن نام شما h3>
ما الگوها و گزینه های زیادی را که می توانید از آنها برای تهیه آدرس ایمیل استفاده کنید ، پوشش دادیم. اما بیشتر آنها متکی به این هستند که شما می توانید نام یا نام شرکت خود را در یک .com یا دامنه بسیار معتبر دیگری .
اگر همه تغییرات نام کامل و حروف اول و همچنین نام شرکت شما گرفته شده است ، امید خود را قطع نکنید.
بهترین روش ترکیب نام یا نام شرکت با مکان شماست.
این امر نه تنها باعث می شود افراد بتوانند شما را آنلاین پیدا کنند ، بلکه به طور غیر مستقیم به وب سایت شما با سئو جستجوهای محلی و لیست های Google Business . یک دلیل وجود دارد که بسیاری از مشاغل “Your Town + Plumber” و سایر تغییرات حتی در سال 2020 نامیده می شوند.
اگر شرکت شما در مکانی مستقر نیست و شما نمی خواهید مدت طولانی در شهر فعلی خود بمانید ، باید کمی خلاق باشید.
شما می توانید با مخلوط کردن و تطبیق حروف اول و نام های خود شروع کنید ، یا نام یا حروف اول خود را به نام شرکت خود اضافه کنید و ببینید که صداها برای شما چگونه صدا می شود.
بهترین گزینه میزبانی ایمیل حرفه ای چیست؟ h2>
خوب ، بنابراین شما در مورد یک دامنه ایمیل سفارشی تصمیم گرفته اید. اما بهترین گزینه برای میزبانی و مدیریت ایمیل های شما چیست؟
چندین گزینه مختلف دارید ، از استفاده از گزینه های ارائه شده در ارائه دهنده میزبانی خود گرفته تا انتخاب راه حل برتر مانند G Suite ، همان چیزی است که ما اینجا در Kinsta استفاده می کنیم.
کل تیم ما آدرس های ایمیل معتبر و مارک دار را دریافت می کند ، اما آنها همچنین می توانند UX آشنا Gmail را برای ارتباطات تجاری خود حفظ کنند.
و این نوک کوه یخ است.
چرا G Suite بهترین انتخاب برای آدرس ایمیل مارک دار حرفه ای است؟ h3>
با بهترین فیلترهای اسپم در کلاس ، جستجوی هوشمند ، یک تجربه صندوق بصری و مرتب و افزودنی گسترده ادغام ، Gmail یکی از بهترین خدمات ایمیل موجود در آن است.
و بهترین قسمت این است که ما چیزهای بیش از فقط ایمیل دریافت می کنیم. همه اعضای تیم ما 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی و دسترسی به ویژگی های پیشرفته در کل مجموعه Google برنامه های ابری دارند.
همچنین می توانید از Google Hangouts Chat به عنوان جایگزینی برای Slack استفاده کنید ، یا حتی با اسکریپت های Google Apps گردش کار سفارشی را ایجاد و ایجاد کنید. برای اطلاعات دقیق تر ، پست اختصاصی ما را در مورد مزایای G Suite بخوانید.
نحوه ایجاد یک آدرس ایمیل حرفه ای با G Suite
ساخت و ثبت اولین آدرس ایمیل حرفه ای شما طاقت فرسا به نظر می رسد. اما وقتی مرحله به مرحله آن را خراب کنید ، این یک فرایند ساده می شود.
ابتدا ، اگر قبلاً نام دامنه ای ندارید ، باید یکی از آنها را ثبت کنید . همچنین با پشتیبانی DNS به میزبانی وب برتر نیز احتیاج دارید.
اگر از قبل دامنه و وب سایتی دارید ، می توانید مستقیماً از مرحله سه عبور کنید.
1 نام دامنه خود را ثبت کنید h3>
یک ثبت کننده دامنه معتبر مانند دامنه های Google یا Namecheap . .com ، .co یا دامنه معروف دیگر را با ترکیبی از نام کامل یا نام شرکت خود جستجو کنید.
از دامنه های غیرقابل اعتماد یا مبهم مانند .biz و سایر موارد دوری کنید. بعد از اینکه نام دامنه خود را انتخاب کردید ، به تسویه حساب ادامه دهید ، و شما صاحب افتخار یک نام دامنه جدید خواهید شد.
2. حساب تجاری G Suite خود را ایجاد کنید h3>
ابتدا به G Suite بروید ، و “شروع” را کلیک کنید دکمه. پس از انجام این کار ، مراحل ثبت نام را شروع می کنید.
اطلاعات اولیه مورد نیاز را پر کنید ، از جمله تعداد کارمندان ، نام تجاری و کشور خود. انتخاب کشوری که تجارت شما در آن ثبت شده مهم است.
ایالات متحده را انتخاب نکنید زیرا می خواهید زبان انگلیسی باشد.
برای ادامه “مرحله بعدی” را کلیک کنید.
مرحله بعدی پر کردن نام و آدرس ایمیل موجود است. پس از اتمام ، روی دکمه “مرحله بعدی” کلیک کنید.
بعد ، تأیید کنید که آیا از قبل دامنه ای برای تجارت خود دارید یا خیر. در غیر اینصورت ، می توانید قبل از ادامه یکی را در ثبت کننده دامنه Google ثبت کنید.
اگر از قبل دامنه دارید ، دامنه را پر کنید و برای ادامه “مرحله بعدی” را کلیک کنید.
صحت دامنه را دوباره بررسی کنید و برای تأیید انتخاب خود روی “مرحله بعدی” کلیک کنید.
منبع:
https://kinsta.com/blog/professional-email-address/.