نحوه درخواست توافق نامه شرایط خدمات در وردپرس

اغلب وب سایت ها قبل از اینکه به کاربر اجازه دهند از خدمات خود استفاده کند ، شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی خود را نشان می دهند. اخیراً ، یکی از کاربران ما پرسید که آیا امکان افزودن شرایط توافق نامه خدمات برای ثبت نام کاربر وردپرس وجود دارد؟ در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن شرایط توافق نامه خدمات در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Terms of service agreement

چه کسی نیاز به افزودن توافق نامه شرایط خدمات در وردپرس دارد؟ h4>

از وردپرس می توان تقریباً برای ایجاد هر نوع وب سایت استفاده کرد. برای تحقق الزامات قانونی ، برخی از دارندگان وب سایت ممکن است به کاربران نیاز داشته باشند تا با شرایط و ضوابط آنها موافقت کنند.

این شرایط و ضوابط ممکن است از مالکان سایت در برابر مشکلات قانونی غیرضروری در آینده محافظت کند. وب سایت هایی که اطلاعات شخصی را مدیریت می کنند ، فروم ها ، تجارت الکترونیکی و وب سایت های عضویت ، یا وب سایت هایی که محتوایی را برای مخاطبان بالغ منتشر می کنند ، همگی می توانند از این اقدام بهره مند شوند.

یکی از راه های تحقق این شرط قانونی این است که به سادگی با اضافه کردن صفحه شرایط خدمات و افزودن پیوند به آن در عنوان وب سایت خود پاورقی . با این حال ، در بسیاری از موارد ، ممکن است لازم باشد که کاربران قبل از اقدام به توافق بپردازند.

بیایید ببینیم که چگونه می توانید شرایط و ضمانت نامه خدمات در وردپرس را به راحتی نیاز داشته باشید.

افزودن توافق نامه شرایط و ضوابط در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی موافقت پلاگین پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید از تنظیمات »قابل قبول بازدید کنید.

Agreeable settings

با ارائه یک پیام خطا شروع کنید که کاربران وقتی کادر موافقت را علامت نمی زنند ، آن را می بینند. پس از آن ، شما باید از منوی کشویی صفحه شرایط خدمات خود را انتخاب کنید.

اگر قبلاً موردی را ایجاد نکرده اید ، می توانید برای ایجاد صفحه شرایط و ضوابط خود به صفحات »افزودن جدید بروید.

لطفاً توجه داشته باشید که این افزونه صفحه شرایط خدمات شما را ایجاد نمی کند. ابزارهای آنلاین وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها صفحه عمومی شرایط خدمات را بر اساس نیاز سایت خود ایجاد کنید. با این حال ، توصیه می کنیم برای بررسی شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی خود ، یک وکیل بگیرید. جلوگیری از / “target =” _ blank “title =” 10 بزرگترین اشتباه تجاری که کارآفرینان مرتکب می شوند “> 10 بزرگترین اشتباه تجاری که کارآفرینان مرتکب می شوند

)

پس از پایان کار ، مطمئن شوید که صفحه شرایط و ضوابط خود را منتشر کرده اید.

پس از انتشار صفحه شرایط خدمات ، به تنظیمات موافق برگردید و صفحه را از فهرست کشویی انتخاب کنید.

در مرحله بعدی ، باید متن مورد نظر کاربران را با کادر تأیید شرایط توافق نامه خدمات در قسمت پیام وارد کنید. برای یادآوری توافق نامه کاربر به مدت 30 روز ، باید کادر را علامت بزنید. با این کار کاربران هر وقت مراجعه می کنند ، دیگر مزاحمتی برای بررسی آن نخواهند داشت.

افزونه موافق با دو روش است که کاربران می توانند صفحه شرایط خدمات شما را بخوانند. آنها به سادگی می توانند روی پیوند کلیک کنند ، و این در یک تب جدید باز می شود که کاربران می توانند شرایط و سیاست حفظ حریم خصوصی را مرور کنند. همچنین می توانید صفحه شرایط را در یک پنجره جعبه سبک باز کنید.

Agreeable display settings

اگر می خواهید از پنجره جعبه سبک استفاده کنید ، کادر کنار فعال را در زیر گزینه های جعبه سبک علامت بزنید. همچنین می توانید متن و رنگ پس زمینه را برای استفاده در پنجره پنجره سبد انتخاب کنید.

سرانجام ، آخرین بخش در صفحه تنظیمات به شما امکان می دهد کادر تأیید شرایط و ضوابط را انتخاب کنید. می توانید انتخاب کنید که آن را در فرم های ورود ، ثبت نام و نظرات نمایش دهید.

اگر از عنوان صفحه ورود به سیستم یا ویجت ، سپس افزونه به طور خودکار کادر تأیید شرایط توافق نامه را نشان می دهد.

Terms of service agreement checkbox

برای ذخیره تنظیمات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه گزینه های بروزرسانی کلیک کنید. اکنون می توانید برای مشاهده چک باکس شرایط و ضوابط وارد فرم ورود ، ثبت نام یا فرم نظر شوید.

امیدواریم این مقاله به شما در افزودن شرایط توافق نامه خدمات در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه تأیید سن را در وردپرس اضافه کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-terms-of-service-agreement-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید