نحوه درخواست تصاویر ویژه برای ارسال ها در وردپرس

اخیراً یکی از خوانندگان ما که یک وبلاگ چند نویسنده وردپرس دارد از ما پرسید آیا راهی وجود دارد که مطمئن شوید هر نویسنده برای پست های خود تصویر ویژگی اضافه می کند. مانند اکثر موارد ، پاسخ مثبت است. در این مقاله ، ما به شما نحوه نیاز به تصاویر برجسته برای پست در وردپرس را نشان خواهیم داد. اگر تصویر برجسته پیدا نشده باشد ، عملکرد انتشار خطایی را از نویسنده برای اضافه کردن تصویر برجسته برمی گرداند.

How to require featured images for WordPress posts

چرا برای پست ها به تصاویر برجسته احتیاج دارید؟ h4>

وردپرس باعث می شود عنوان افزودن تصاویر برجسته که به عنوان تصاویر کوچک پست نیز شناخته می شوند. به همین دلیل است که اکثر تم های وردپرس از پشتیبانی داخلی برای این اندازه های تصویر اضافی . در صورت عدم وجود تصویر کوچک پست ، بسیاری از این طرح ها خوب به نظر نمی رسند.

این مشکل وقتی پیش می آید که شما به طور تصادفی فراموش نکنید که یک تصویر برجسته اضافه کنید و پست را منتشر کنید. اگر یک تیم چند نویسنده داشته باشید ، و بدترین حالت بدتر می شود گردش کار تحریریه خوب .

برای اطمینان از اینکه تصویر برجسته همیشه وجود دارد ، دو گزینه دارید. ابتدا می توانید عنوان تصویر پیش فرض پیش فرض و این به نوعی مشکل را برطرف می کند زیرا در صورت عدم یافتن تصویر کوچک ، یک تصویر پیش فرض نمایش داده می شود.

اکنون اگرچه این مسئله طرح بندی را برطرف می کند ، اما همیشه بهترین حالت نیست. متناوباً ، می توانید برای همه پست ها تصاویر برجسته را قبل از انتشار نیاز داشته باشید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

نیاز به تصاویر ویژه در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی نیاز به تصویر برجسته پلاگین. این افزونه خارج از جعبه کار می کند ، بنابراین هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد. به سادگی به پست ها »افزودن موارد جدید بروید ، یک اعلان قرمز مشاهده خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد این پست بدون تصویر برجسته قابل چاپ نیست. همچنین متوجه خواهید شد که دکمه انتشار غیرفعال است.

Require featured image

اکنون ادامه دهید و یک تصویر برجسته را در پست بارگذاری کنید. به محض انجام این کار ، اعلان ناپدید می شود و دکمه انتشار دوباره فعال می شود.

A user can publish post after adding a featured image

این یک راه حل بسیار ساده و هوشمندانه برای انجام کار است.

همچنین می توانید چک لیست پست وبلاگ قبل از انتشار در سایت وردپرس شما که به نویسندگان امکان می دهد موارد را قبل از انتشار یک پست بررسی کنند.

امیدواریم این روش نحوه نیاز به تصاویر برجسته برای پستها در وردپرس را پاسخ دهد. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 14 افزونه و آموزش تصویری بهترین وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/require-featured-images-posts-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید