نحوه خرید شماره تلفن غرور برای وب سایت خود (در 5 دقیقه)

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه برخی از شرکت ها یک شماره تلفن غرور را برای وب سایت تجارت خود خریداری می کنند؟

شماره تلفن های Vanity شماره تلفن های شغلی که به یاد ماندنی هستند و تبلیغ آنها آسان است. به عنوان مثال ، 1800-FLOWERS یک شماره تلفن رایگان برای خدمات تحویل گل محبوب است.

توالی یا هجی کردن شماره تلفن های بیهوده تبلیغ را به روش های خلاقانه آسان تر می کند. شماره تلفن های Vanity نیز در ایجاد تصویر از برند شما بسیار مثر است.

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک معتقدند که داشتن شماره تلفن تجارت بیهوده باید هزینه بالایی داشته باشد ، برای مدیریت آن به تجهیزات ویژه یا مهارت های فنی نیاز دارند.

قبلاً این مورد در گذشته وجود داشت ، اما دیگر درست نیست. شما می توانید بدون صرف هزینه زیاد ، خرید تجهیزات ویژه یا کسب مهارت های فنی ، یک عدد غرور دریافت کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید برای تجارت آنلاین یا وب سایت وردپرس خود به راحتی یک شماره تلفن غرور خریداری کنید.

How to buy a vanity phone number for your business

شماره تلفن Vanity چیست؟ h4>

شماره تلفنی که دارای یک توالی منحصر به فرد است به راحتی قابل یادآوری است. به عنوان مثال ، 1-800-TOYSRUS (1-800-869-7787) یا 1-800-GoFedEx (1-800-463-3339).

همچنین می توانید اعدادی با ترکیبات منحصر به فرد مانند 800-333-4444 یا 800-000-3333 پیدا کنید.

این شماره تلفن ها نسبت به شماره های تصادفی قابل توجه و به یاد ماندنی هستند. این باعث می شود شماره تلفن های پوچ برای بازاریابی و ایجاد یک تصویر تجاری عالی باشد.

همچنین می توانید آنها را به صورت شماره تلفن رایگان یا شماره محلی دریافت کنید.

اکثر شماره های تلفن های پوچ معمولاً شماره های رایگان هستند که به صورت اولین و با اولین سرویس در دسترس هستند. این بدان معنی است که شماره غرور شما بدون در نظر گرفتن سرویس تلفن تجاری که از آن خریداری می کنید.

برای دریافت شماره تلفن غرور به چه چیزهایی نیاز دارم؟ h4>

برای خرید شماره تلفن غرور به خدمات تلفن شغلی نیاز دارید.

برخلاف تلفنهای ثابت سنتی ، یک سرویس تلفن تجاری در اینترنت اجرا می شود. به همین دلیل است که گاهی اوقات به عنوان سرویس VoIP تجارت (پروتکل صوتی از طریق اینترنت).

با استفاده از اینترنت برای تماس های تلفنی ، شرکت ها می توانند نرخ تماس کمتری ، تماس بین المللی ارزان تر و ویژگی های پیشرفته مدیریت تماس را به صاحبان مشاغل ارائه دهند.

این ابزارهای مدیریت تماس به شما امکان می دهد پتانسیل تماس های تجاری خود را به حداکثر برسانید. می توانید تماس ها را رصد کنید ، آنها را تجزیه و تحلیل کنید ، سلام پست صوتی ، تنظیمات هدایت تماس تلفنی و موارد دیگر.

برای استفاده از سرویس تلفن مدرن تجاری فقط به دستگاهی متصل به اینترنت نیاز دارید. اساساً رایانه ، لپ تاپ ، تبلت یا تلفن همراه کار می کند.

این بدان معناست که شما نیازی به خرید تجهیزات خاصی ندارید.

شما می توانید تماس ها را به شماره تلفن ثابت یا تلفن همراه خود هدایت کنید ، همان شماره را با اعضای تیم به اشتراک بگذارید و پیام رسان خودکار را تنظیم کنید.

با این گفته ، بیایید نگاهی به برخی از بهترین ارائه دهندگان شماره تلفن پوچ بیندازیم که می توانید با استفاده از آنها به راحتی یک شماره تلفن بیهوده برای تجارت خود خریداری کنید.

1. RingCentral

RingCentral

RingCentral یکی از برترین ها است ارائه دهندگان سیستم تلفن تلفنی آنها خدمات VoIP مقرون به صرفه ای را برای مشاغل کوچک با شماره تلفن های محلی ، تلفن رایگان و غرور ارائه می دهند.

ابتدا باید در RingCentral ثبت نام کنید برنامه قیمت آنها از 19 دلار در ماه برای هر کاربر شروع می شود که به شما یک شماره محلی یا رایگان می دهد.

شما می توانید با پرداخت 30 دلار (هزینه یکبار مصرف) یک شماره تلفن غرور به برنامه خود اضافه کنید.

پس از ثبت نام ، می توانید بلافاصله یک شماره محلی و رایگان از داشبورد حساب خود دریافت کنید.

با این حال ، اگر به دنبال شماره تلفن غرور هستید ، باید درخواست آن را کنید. این روند برای تنظیم حساب شما ممکن است حداکثر 10 روز کاری طول بکشد.

پس از تأیید ، می توانید از یک تولید کننده شماره غرور استفاده کنید تا ایده هایی را برای به راحتی به خاطر سپردن شماره تلفن کسب و کار خود ارائه دهید.

قیمت گذاری: شروع از $ 15.99 در هر ماه + 30 $ هزینه یک بار تنظیم.

2. Nextiva

Nextiva

Nextiva یکی از بهترین ها است ارائه دهنده خدمات حرفه ای تلفن در بازار. ما از شماره پلت فرم آنها در WPBeginner برای شماره تلفن مشاغل حرفه ای خود استفاده می کنیم.

به طور پیش فرض ، Nextiva شماره تلفن های پوچ ارائه نمی دهد. در عوض ، آنها اعداد را از شرکای حامل خود تهیه می کنند که توانایی آنها در ارائه اعداد غرور را به عنوان یک ویژگی محدود می کند.

اما اگر از قبل شماره تلفن غرور دارید ، می توانید آن را به Nextiva منتقل کنید و با همه ویژگی های مدیریت تماس شروع به استفاده از آن با سیستم عامل برتر خود کنید ، نرم افزار CRM و موارد دیگر.

همچنین هر طرح Nextiva با یک شماره محلی رایگان برای هر کد منطقه در ایالات متحده و یک شماره رایگان با همه کد های پیشوند به جز 0800 همراه است.

قیمت گذاری: از 20 دلار در ماه شروع می شود.

3. ملخ

Grasshopper

ملخ یکی از برجسته ترین ها است ارائه دهندگان شماره تلفن های مجازی برای مشاغل. آنها شماره های محلی ، رایگان و رایگان را ارائه می دهند.

به راحتی می توانید در دسترس بودن شماره غرور دلخواه خود را در مراحل ثبت نام بررسی کنید. شما همچنین می توانید شماره محلی موجود خود را پورت کرده و برای ارسال شماره تلفن غرور تازه به دست آمده خود تماس را تنظیم کنید.

Grasshopper تمام ویژگی های استاندارد سیستم تلفنی تجارت را فراهم می کند. پیام کوتاه مشاغل ، حمل و نقل و مسیریابی تماس ، برنامه های افزودنی ، تبریک سفارشی و موارد دیگر دریافت می کنید

قیمت گذاری: 26 دلار در ماه با 1 شماره و 3 پسوند.

4. Phone.com

Phone.com

Phone.com a > یکی دیگر از ارائه دهندگان شماره تلفن های تجاری محبوب است. آنها شماره های محلی ، رایگان و رایگان را ارائه می دهند.

با این وجود ، آنها برای یک شماره تلفن غرور بدون هزینه ، هزینه تنظیم یک بار را دریافت می کنند. این هزینه از 49 دلار شروع می شود و بسته به اینکه شماره و کد رایگان را انتخاب کنید می تواند بیشتر شود.

برنامه های Phone.com محدودیت ماهانه در دقیقه مکالمه دارد و اگر بیش از این محدودیت ها باشید ، باید دقیقه های اضافی را خریداری کنید. با هر طرح تعداد زیادی پیام کوتاه نیز دریافت می کنید.

علاوه بر دریافت شماره تلفن موردنظر ، کلیه ویژگیهای استاندارد برای مدیریت تماسهای تجاری را نیز دریافت می کنید. این شامل مسیریابی تماس ، متصدی خودکار ، تبریک سفارشی ، پست صوتی ، گزارش تماس ، ارسال پیام کوتاه برای مشاغل و موارد دیگر است.

قیمت گذاری: از 12.99 دلار در ماه شروع می شود

چگونه شماره تلفن Vanity را در وب سایت وردپرس خود تبلیغ کنیم؟ h4>

بیشترین بازدید وب سایت این روزها از طریق دستگاه های تلفن همراه است. این بدان معناست که کاربران شما نیازی به تماس با تلفنشان ندارند تا با تجارت شما تماس بگیرند زیرا آنها از قبل در تلفن هستند.

باید برای برقراری تماس فقط روی شماره تلفن مشاغل شما ضربه بزنند.

افزودن کلیک برای تماس با وب سایت وردپرس

اگر از وردپرس استفاده می کنید که بهترین سازنده وب سایت موجود در بازار را انتخاب کنید ، سپس می توانید با استفاده از یک افزونه به راحتی دکمه کلیک برای تماس با وب سایت خود را اضافه کنید.

ابتدا باید دکمه تماس WP در وب سایت خود. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

برای پیکربندی تنظیمات افزونه ، باید از صفحه تنظیمات »دکمه تماس WP بازدید کنید.

WP Call Button settings

دو نوع دکمه تماس را فراهم می کند.

  1. دکمه Sticky Call – وقتی کاربران به سمت پایین صفحه می روند ، این دکمه در وب سایت شما قابل مشاهده است.
  2. 2 دکمه تماس استاتیک – این دکمه جابجا نمی شود و می توانید آن را در هر کجای وب سایت خود اضافه کنید با استفاده از کد کوتاه .

بعد از انتخاب نوع دکمه ، باید شماره تلفن خود را وارد کنید و سبک ظاهر دکمه را انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

WordPress click to call button preview

برای دستورالعمل های دقیق ، به آموزش گام به گام ما در مورد نحوه افزودن دکمه کلیک برای تماس در وردپرس .

افزودن دکمه تماس با استفاده از HTML برای کلیک

اگر از وردپرس استفاده نمی کنید و می خواهید دکمه کلیک برای تماس را به وب سایت خود اضافه کنید ، این روش شما را با این روش انجام می دهید.

اساساً ، می توانید شماره های تلفن را به صورت پیوند با استفاده از قالب شماره تلفن خاص اضافه کنید.

تلفن: +15555555555 کد>

بسته به اینکه از سازنده وب سایت استفاده می کنید ، روی دکمه Add link کلیک کنید و سپس شماره تلفن خود را با تلفن: prefix اضافه کنید.

اگر با HTML آشنایی دارید ، می توانید از HTML برای افزودن شماره تلفن قابل کلیک نیز استفاده کنید.

 برای تماس با ما اینجا را کلیک کنید 

به سادگی شماره تلفن خود را جایگزین کنید و تغییرات خود را ذخیره کنید.

س Quesالات متداول درباره انتخاب شماره تلفن غرور h4>

انتخاب شماره تلفن رایگان یا غرور می تواند س aالات زیادی را به وجود آورد. ما سعی خواهیم کرد به برخی از سوالات متداول در مورد شماره تلفن های پوچ که با آنها برخورد کرده ایم پاسخ دهیم.

1 چه تفاوتی بین شماره تلفن غرور و شماره تلفن رایگان وجود دارد؟

یک شماره تلفن غرور توالی شماره ای دارد که نام ، محصول یا خدمات کسب و کار شما را هجی می کند. آنها همچنین فقط می توانند دنباله ای به یادماندنی از اعداد داشته باشند.

شماره تلفن غرور شما می تواند یک شماره رایگان یا یک شماره محلی باشد که همراه با یک توالی شماره به یاد ماندنی ارائه می شود.

از طرف دیگر ، شماره های بدون شماره شماره هایی با کد شماره گیری خاص هستند که می توان بدون پرداخت هزینه از شخص مکالمه ، شماره گیری کرد. کدهای شماره گیری رایگان در ایالات متحده 800 ، 888 ، 877 ، 866 ، 855 ، 844 و 833 هستند.

شماره های رایگان را می توان به صورت سرویس دهی ارائه می دهیم ، به همین دلیل بیشتر شماره های تلفن های بیهوده نیز معمولاً بدون شماره هستند.

2. آیا لازم است برای شماره تلفن غرور رایگان بدون پرداخت هزینه حق بیمه پرداخت کنم؟

نه ، شما این کار را نمی کنید. قوانین FCC احتکار ، تجارت و فروش مجدد شماره های رایگان را ممنوع می کند. برخی از سرویس های تلفنی ممکن است برای یک شماره تلفن بیهوده هزینه راه اندازی را از شما بگیرند ، اما این قیمت شماره رایگان نیست.

3. آیا می توانم شماره تلفن غرور رایگان خود را بفروشم؟

نه ، نمی توانید قوانین FCC فروش شماره های رایگان را ممنوع می کند و هر کسی که بخواهد یک شماره تلفن رایگان بفروشد می تواند به مشکلات قانونی برخورد کند.

4. آیا می توانم از شماره تلفن غرور خود با شماره محلی خود استفاده کنم؟

اگر از ارائه دهنده خدمات تلفن مشاغل استفاده می کنید ، بنابراین می توانید تماس های ورودی را به راحتی به شماره محلی موجود خود ارسال کنید. همچنین می توانید قوانین حمل و نقل را بر اساس زمان روز تنظیم کنید یا برای برقراری ارتباط با فرد مناسب در تیم خود تلفن گویا تنظیم کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یک شماره تلفن غرور برای وب سایت خود خریداری کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد انتخاب عنوان بهترین نرم افزار چت زنده یا بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل برای مشاغل شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-buy-a-vanity-phone-number/.

دیدگاهتان را بنویسید