نحوه حذف والد از آدرس صفحه کودک در وردپرس

آیا می خواهید حلقه صفحه والد را از آدرس صفحه کودک در وردپرس حذف کنید؟ به طور پیش فرض ، WordPress حلقه صفحه والدین را به عنوان پیشوند به URL های صفحه کودک اضافه می کند که برای SEO مناسب است. با این حال ، ممکن است برخی از افراد نخواهند که صفحه والد در URL وجود داشته باشد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه صفحه اصلی والد را از URL صفحه کودک در وردپرس حذف کنید.

Remove parent page slug from child page URL

صفحه والد صفحه در وردپرس چیست؟ h4>

وردپرس دارای دو نوع محتوای اصلی به نام پستها و صفحات . صفحات سلسله مراتبی هستند به این معنی که آنها می توانند صفحات کودک . به طور پیش فرض ، URL یک صفحه کودک در وردپرس دارای صفحه اصلی صفحه اصلی خود در URL مانند:

است

http://example.com/parent-page/child-page/

اگر از ساختار صفحه سلسله مراتبی در وب سایت خود استفاده می کنید ، این روش بهتری برای سازماندهی محتوا است. این بهترین روش برای سئو وردپرس ، و برای کاربران شما نیز منطقی است.

از بین بردن صفحه اصلی والدین می تواند به طور بالقوه URL را بشکند ، اما از نظر برخی از کارشناسان ، آن را نیز کمتر می کند سئو دوستانه . گاهی اوقات ممکن است با ساختار پیوند ثابت وردپرس درگیری ایجاد کند.

از نظر ما ، اگر نمی خواهید صفحه اصلی والدین در URL صفحه فرزندتان باشد ، بهترین روش این است که اصلا صفحه کودک ایجاد نکنید. درعوض ، می توانید به سادگی یک صفحه ایجاد کنید و از منوهای ناوبری برای نشان دادن اینکه در این صفحه قرار دارد.

Adding child items to a menu

با این حال ، می فهمیم که برخی از کاربران ممکن است به دلایل شخصی خود هنوز بخواهند از صفحات کودک استفاده کنند.

همانطور که گفته شد ، بیایید نگاهی به چگونگی حذف ساده حلقه صفحه والد از URL صفحه کودک در وردپرس بیندازیم.

حذف صفحه والد صفحه از URL صفحه کودک در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Permalinks سفارشی . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید صفحه کودکی را که می خواهید تغییر دهید ویرایش کنید. در زیر عنوان صفحه ، گزینه تغییر URL صفحه کودک را مشاهده خواهید کرد.

Change child page URL

ناحیه نگهدارنده مکان URL پیش فرض فعلی صفحه شما را نشان می دهد. باید روی آن کلیک کنید و URL سفارشی را که می خواهید برای صفحه فرزندتان استفاده کنید وارد کنید.

Custom page URL

برای ذخیره تغییرات URL فراموش نکنید که صفحه خود را ذخیره کنید.

پس از ذخیره تغییرات ، می توانید بر روی دکمه مشاهده صفحه کلیک کنید تا URL صفحه کودک خود را بدون حلزون حرکت صفحه اصلی مشاهده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه صفحه اصلی والدین را از URL صفحه کودک در وردپرس حذف کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از بهترین افزونه های سازنده صفحه کشیدن و رها کردن برای وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-remove-parent-slug-from-child-page-url-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید