نحوه حذف فایلهای اصلی قدیمی وردپرس

به عنوان یک نرم افزار منبع باز ، وردپرس به طور منظم توسط یک جامعه جهانی نگهداری و مراقبت می شود. نسخه های جدید و نسخه های امنیتی را به صورت بسیار منظم منتشر می کند. با هر نسخه جدید وردپرس ، برخی از عملکردها منسوخ شده و برخی از پرونده ها غیرضروری می شوند. با این حال ، به روزرسانی به طور خودکار آن پرونده های اصلی اصلی را پاک نمی کند. این پرونده ها می توانند هدف قرار گرفتن توسط هکرها برای پنهان کردن کد Backdoor . در این مقاله ، ما به شما نحوه حذف فایلهای اصلی وردپرس قدیمی را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ابتدا باید قدیمی را نصب و فعال کنید افزونه Core Files . پس از فعال کردن افزونه ، به صفحه تنظیمات افزونه واقع در ابزارها »پرونده های هسته قدیمی بروید. این پلاگین تمام پرونده های اصلی قدیمی را که دیگر با آخرین نسخه وردپرس دیگر مورد نیاز نیستند ، لیست می کند.

Listing old WordPress core files

در حال حاضر این افزونه دکمه حذف ندارد. با این حال ، نویسندگان افزونه قصد دارند یک دکمه حذف را در نسخه های بعدی این افزونه قرار دهند. با این حال ، اکنون که لیستی از پرونده هایی را که روی سرور شما نشسته اند و هیچ کاری نمی توانند اجرا کنند ، در اختیار دارید ، می توانید با استفاده از FTP آنها را به صورت دستی حذف کنید.

در حالی که در حال حذف پرونده های اصلی ناخواسته هستید ، ممکن است بخواهید تمام تم ها و پلاگین های غیرفعال را که فقط در سرور شما قرار دارند حذف کنید. اگر می خواهید دوباره آن را اضافه کنید ، در هر صورت پشتیبان گیری را فراموش نکنید. در آخر ، ما بسیار توصیه می کنیم که نصب وردپرس خود را با غیرفعال کردن اجرای PHP در بعضی از فهرست های وردپرس . اگر می خواهید در یک سمت حتی ایمن تر بمانید ، شروع به استفاده از Sucuri (در اینجا 5 دلیل استفاده از Sucuri ).

امیدواریم که این مقاله به شما در بهبود امنیت وب سایت وردپرس کمک کند. می خواهیم بپرسیم چند بار پرونده های اصلی ناخواسته ، مضامین غیرفعال و پلاگین های غیرفعال را از سرور خود حذف می کنید؟ با اظهار نظر در زیر به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-delete-old-wordpress-core-files/.

دیدگاهتان را بنویسید