نحوه حذف انبوه تصاویر برجسته از ارسال در وردپرس

اخیراً یکی از خوانندگان ما از ما پرسیده است که چگونه می توانند تصاویر برجسته را از پست های موجود در وردپرس حذف کنند؟ در WPBeginner ، ما بارها درباره تصاویر برجسته (ارسال تصاویر کوچک) بحث کرده ایم. ما به شما نحوه افزودن تصاویر برجسته در وردپرس ، نحوه افزودن اندازه های تصویر جدید در وردپرس ، نحوه بازسازی تصاویر کوچک ، ما حتی نحوه افزودن چندین تصویر برجسته به یک پست در وردپرس. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تصاویر برجسته را از پست های وردپرس به صورت عمده حذف کنید.

مشکل حذف انبوه تصاویر کوچک یا تصاویر برجسته h4>

متأسفانه ، به طور پیش فرض فقط با ویرایش هر پست و حذف تصویر برجسته می توانید تصاویر برجسته را حذف کنید. حال اگر کاربری صدها پست با تصاویر برجسته داشته باشد ، حذف یک به یک آنها می تواند کاری بسیار زمانبر باشد. در عوض ، ما می خواهیم رویکرد دیگری را امتحان کنیم. ما یک پرس و جو از پایگاه داده را اجرا خواهیم کرد و تصاویر برجسته را در همه پست ها باز نمی کنیم.

قبل از شروع ، لطفاً توجه داشته باشید که کد زیر تصاویر برجسته را از طریق ارسال فقط پیست کردن از صفحه های WordPress شما حذف می کند. همچنین توجه داشته باشید که این کد هیچ یک از تصاویر بارگذاری شده شما را حذف نخواهد کرد ، آنها همچنان در Media Library در دسترس خواهند بود و می توانید هر وقت خواستید از آنها استفاده مجدد کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید کپی و جایگذاری این کد در پرونده توابع.php طرح زمینه خود است


جهانی $ wpdb؛
$ wpdb-> پرس و جو ("
    از $ wpdb-> postmeta حذف کنید
    WHERE meta_key = '_thumbnail_id'
")؛

این همه است. به محض ذخیره فایل توابع.php ، این اسکریپت یک جستجوی پایگاه داده را اجرا می کند و تصاویر برجسته را از همه پست ها حذف می کند.

مهم: لطفاً بلافاصله پس از ذخیره فایل توابع.php خود این کد را بردارید. شما نمی توانید تصاویر برجسته را در وردپرس تنظیم کنید زیرا این کد باعث حذف تصاویر برجسته از پست ها می شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در وقت خود صرفه جویی کنید و به شما امکان حذف عمده تصاویر برجسته از پست های وردپرس را بدهد. برای س questionsال و بازخورد لطفاً در زیر نظر دهید

منبع: Kaiser

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-bulk-remove-featured-images-from-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید