نحوه جابجایی فوری بین حساب های کاربری در وردپرس

آیا می خواهید فوراً بین حساب های کاربری در وردپرس جابجا شوید؟ گاهی اوقات هنگام آزمایش ویژگی های جدید در وب سایت خود ، ممکن است لازم باشد بین حساب های کاربر با نقش های مختلف کاربر رفت و برگشت کنید. اگرچه می توانید به صورت دستی از سیستم حساب جدید خارج شوید و وارد شوید ، اما کارآمدترین استفاده از وقت شما نیست. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید بین حساب های کاربری در وردپرس فوراً جابجا شوید.

Instantly Switch User Accounts in WordPress

چرا و چه زمانی باید حساب کاربری خود را تغییر دهید؟ h4>

به طور پیش فرض ، وردپرس به شما امکان می دهد کاربران و نویسندگان جدید را به وب سایت خود اضافه کنید. هر کاربر در وب سایت شما دارای یک نقش کاربر به آنها اختصاص داده شده است که به آنها اجازه می دهد کارهای مختلفی را در وب سایت شما انجام دهند.

همچنین می توانید به کاربران اجازه می دهد تا در وب سایت شما ثبت نام کنند و با مراجعه به صفحه تنظیمات” عمومی نقش کاربر پیش فرض را برای همه کاربران جدید تعیین کنید.

New Default User Role

به عنوان مالک سایت ، به طور خودکار نقش کاربر مدیر در وب سایت شما. این به شما امکان کنترل کامل از جمله توانایی مدیریت همه حسابهای کاربری را می دهد.

هنگام آزمایش ویژگی های جدید در وب سایت خود ، ممکن است لازم باشد ببینید شرایط برای کاربران با نقش و مجوز کاربر متفاوت چگونه است. این امر به ویژه هنگام اجرای وب سایت عضویت در وردپرس یا فروشگاه آنلاین . روش دستی برای انجام این کار این است که به سادگی با استفاده از اعتبارنامه برای هر حساب کاربری وارد شوید و این ویژگی ها را آزمایش کنید.

با این حال ، این زمان زیادی را می برد. آیا بهتر نیست که بلافاصله بتوانید به هر حساب کاربری بروید و پس از پایان آزمایش دوباره برگردید؟

بیایید نگاهی به نحوه جابجایی فوری بین حساب های کاربری در وردپرس بدون وارد کردن رمز عبور بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا دستورالعمل متنی نمی خواهید ، خواندن را ادامه دهید.

استفاده از یک افزونه برای جابجایی فوری بین حساب های کاربری h4>

ابتدا باید کاربر را نصب و فعال کنید. تغییر پلاگین . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید به صفحه کاربران در مدیر وردپرس خود بروید. در این صفحه ، پیوند “تغییر به” در کنار هر حساب کاربری را مشاهده خواهید کرد.

Swtich to Option

تعویض کاربر فقط برای کاربران با نقش کاربر سرپرست در دسترس است. پس از ورود به حساب کاربری جدید ، می توانید وب سایت خود را که به عنوان آن کاربر وارد شده است آزمایش کنید.

Switch Back Account

پس از اتمام کار ، می توانید با کلیک بر روی اعلان نمایش داده شده در صفحه ، به حساب کاربری خود برگردید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند فوراً بین حسابهای کاربری در وردپرس جابجا شوید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه اجازه دادن به بازدیدکنندگان وب سایت برای ارسال پست های وبلاگ در وردپرس بدون ورود به وب سایت شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-instantly-switch-between-user-accounts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید