نحوه توصیف / دفن نظرات در وردپرس با نظرات ویژه

نظرات برای افزایش تعامل کاربر بسیار مناسب هستند ، اما با افزایش محبوبیت سایت شما ، موضوعات طولانی مدت نظرات می توانند یک برکت متفاوت باشند. از یک طرف شما جامعه و بحث را دوست دارید ، اما از طرف دیگر متوجه خواهید شد که بعضی از نظرات عالی هستند در حالی که برخی دیگر نه خیلی. اخیراً یکی از خوانندگان ما به امید یافتن راه حلی با این مشکل به ما مراجعه کرده است. برای بهبود کیفیت بحث ، می توانید نظرات خوب را با ارائه آنها تشویق کنید و با دفن آنها نظرات مفید را دلسرد کنید. در این مقاله ، ما به شما نحوه نمایش / دفن نظرات در وردپرس را نشان خواهیم داد.

چرا نظرات ویژه اضافه کنید؟ h4>

پرورش یک جامعه بزرگ می تواند یک چالش باشد. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که به کاربرانی که بیشترین ارزش را برای بحث اضافه می کنند پاداش می دهید و در عین حال با کمال ادب ، کاربران دیگر را به خاطر نظرات غیر مفید دلسرد می کنید.

این زمانی است که نظرات ویژه مفید بیا به سرپرستان اجازه می دهد با ارائه آنها بهترین نظرات را برجسته کنند.

همچنین به شما کمک می کند تا مودبانه نظرات غیر مفید را دلسرد کنید. اغلب وبلاگ نویسان نظرات مفید را حذف می کنند که نتیجه آن شکایت کاربر از سانسور است. این می تواند بد به نظر برسد و باعث شود دیگران جامعه را رها نکنند.

این پلاگین به مدیران امکان می دهد تا یک نظر خاص را دفن کنند که به جای حذف نظر ، نظر را به حداقل می رساند. به عبارت دیگر ، کاربرانی که نظر می گذارند از سانسور شکایت نمی کنند در حالی که سایر کاربران می توانند نظرات را بدون حواس پرتی مرور کنند.

یکی از سایت های مورد علاقه ما ، ترفندهای CSS توسط Chris کویر از این روش استفاده می کند.

Featured Comments

توجه داشته باشید که چگونه او نظرات مفید را دفن می کند در حالی که نظرات خوب را برجسته می کند.

نحوه تنظیم نظرات ویژه در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی پلاگین نظرات ویژه . پس از فعال سازی افزونه ، می توانید به صفحه نظرات در صفحه خود بروید منطقه مدیریتی که پیوندهای ویژگی و دفن کردن را در زیر هر نظر مشاهده خواهید کرد. هنگامی که از یک نظر استفاده می کنید ، در قسمت مدیریتی که نظرات دفن شده در آن کم نور می شود ، سبز می شود ، مانند این:

Featured and Buried comments highlighted differently on Comments screen

با این حال ، این تغییرات به طور پیش فرض در قسمت انتهایی سایت شما منعکس نمی شوند. این پلاگین به سادگی یک کلاس CSS .featured یا .buried به نظرات مربوطه اضافه می کند و به شما آزادی کامل می دهد تا با اصلاح CSS بتوانید ظاهر خود را کنترل کنید.

special class added to comments to handle display of featured or buried comments

می توانید کلاسهای CSS کلاسهای خود را صفحه سبک تم برای مدیریت نمایش کامنت های برجسته و مدفون در قسمت جلویی.

در زیر مثالی از CSS آورده شده است که می توانید از آن استفاده کنید. اگر می خواهید آن را مانند CSS-Tricks نشان دهید ، باید مجیک jQuery را نیز اضافه کنید.

# نظرات li.featured {
background-color: #eee؛
}
# نظرات li.buried {
تیرگی: 0.5؛
}

در صورت تمایل CSS را متناسب با طرح رنگی خود تغییر دهید. اگر از CSS بالا استفاده می کنید ، به این ترتیب نظرات برجسته و مدفون در سایت شما ظاهر می شود.

Highlighting featured comments and dimming buried comments

علاوه بر داشتن مدیران یا ناظران در مورد تصمیم گیری اجرایی درباره نظرات برجسته / دفن ، شما همچنین می توانید به کاربران اجازه دهید گزارش نظرات نامناسب . این کار کار شما را کمی راحت تر می کند و در عین حال باعث می شود جامعه احساس کند که بخشی از یک چیز بزرگتر است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نظرات خوب را برجسته کنید و نظرات بد را با نظرات ویژه دلسرد کنید. برای بازخورد و س questionsال ، لطفاً در زیر نظر ما را بنویسید یا در با ما همراه شوید. توییتر .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-feature-bury-comments-in-wordpress-with-featured-comments/.

دیدگاهتان را بنویسید