نحوه تنظیم Log Error WordPress در WP-Config

آیا می خواهید گزارش های خطای وردپرس را در پرونده wp-config تنظیم کنید؟ فایل wp-config در وردپرس نه تنها تنظیمات سایت وردپرس شما را کنترل می کند ، بلکه یک ابزار اشکال زدایی مفید برای کمک به شما در یافتن و رفع خطاها است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پرونده های خطای وردپرس را در پرونده wp-config تنظیم کنید.

Setting up WordPress error logs

چرا و در چه مواردی می خواهید گزارش های خطای وردپرس را در WP-Config تنظیم کنید h4>

پرونده wp-config.php یک فایل پیکربندی وردپرس است که شامل تنظیمات مهم وردپرس است. این تنظیمات به وب سایت شما می گوید که چگونه اتصال به پایگاه داده وردپرس خود ، که از کد پیشوند جدول پایگاه داده برای استفاده استفاده می کند و کلیدهای تأیید اعتبار را ایجاد می کند تا سایت وردپرس شما را از امنیت بیشتری برخوردار کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرونده wp-config ، لطفاً مقاله ما را در نحوه ویرایش پرونده wp-config در وردپرس .

به غیر از تنظیمات پیش فرض وردپرس ، از فایل wp-config می توان برای تعریف چندین پارامتر دیگر نیز استفاده کرد. همچنین می تواند حالت اشکال زدایی وردپرس را فعال کرده و گزارش های خطای وردپرس را ذخیره کند.

این به شما کمک می کند . سپس می توانید پیش بروید و برای آن خطاهای وردپرس راه حلی پیدا کنید.

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی فعال کردن و راه اندازی گزارش های خطای وردپرس در پرونده wp-config بیندازیم.

راه اندازی گزارش های خطای وردپرس در پرونده WP-Config

ابتدا باید پرونده wp-config.php خود را ویرایش کنید. با اتصال به وب سایت خود می توانید با استفاده از سرویس گیرنده FTP یا برنامه File Manager در cPanel.

Edit wp-config file

فایل wp-config.php را در دایرکتوری اصلی وب سایت خود پیدا خواهید کرد. پرونده را در هر ویرایشگر متن باز کنید و به دنبال خطی بروید که می گوید ‘این همه ، ویرایش را متوقف کنید! وبلاگ نویسی مبارک. ‘

درست قبل از این خط باید کد زیر را اضافه کنید:

define ('WP_DEBUG'، true)؛

ممکن است این کد از قبل در پرونده wp-config.php شما باشد و روی false تنظیم شده باشد. در این صورت ، فقط باید آن را به درست تغییر دهید.

این خط به تنهایی حالت اشکال زدایی وردپرس را روشن می کند. اما نکته منفی استفاده از این اشکال زدایی به تنهایی این است که عنوان خطاها و هشدارهای وردپرس در قسمت سرپرست خود و همچنین صفحه اول وب سایت خود.

اگر می خواهید خطاهایی وارد سیستم شوند ، همچنین باید کد زیر را در پرونده wp-config.php خود درست در زیر خط WP_DEBUG اضافه کنید.

define ('WP_DEBUG_LOG' ، درست است)؛

فراموش نکنید که تغییرات خود را ذخیره کرده و پرونده wp-config.php خود را دوباره به وب سایت خود بارگذاری کنید.

مرور گزارش های خطای وردپرس خود h4>

ابتدا باید به سایت وردپرس خود مراجعه کرده و به صفحاتی که منجر به خطا یا هشدار شده اند دسترسی پیدا کنید. پس از آن ، شما باید با استفاده از FTP client یا برنامه مدیریت فایل در میزبانی وردپرس cPanel.

پس از اتصال ، به پوشه / wp-content / بروید و درون آن فایلی به نام debug.log پیدا خواهید کرد.

Debug log

می توانید این پرونده را بارگیری ، مشاهده یا ویرایش کنید. این شامل تمام خطاهای ، اخطارها و اعلان های وردپرس است که وارد شده اند.

WordPress errors logged

این همان چیزی است که امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه سوابق خطای WordPress را در پرونده WP-Config تنظیم کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست نهایی نکات ، ترفندها و هکهای وردپرس بیشترین جستجو برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-set-up-wordpress-error-logs-in-wp-config/.

دیدگاهتان را بنویسید