نحوه تنظیم پروکسی معکوس (گام به گام برای Nginx و Apache)

پروکسی معکوس در مقابل وب سرور قرار می گیرد و قبل از رسیدن به سرور مبدا ، همه درخواست ها را دریافت می کند. این کار مشابه پروکسی فوروارد است ، مگر اینکه در این مورد وب سرور باشد که از پروکسی استفاده می کند تا کاربر یا مشتری. پروکسی های معکوس معمولاً برای افزایش عملکرد ، امنیت و قابلیت اطمینان وب سرور استفاده می شوند.

به عنوان مثال ، شما می توانید یک سایت غیر وردپرس در دامنه example.com در سرور A میزبانی کنید و وبلاگ آن را در وردپرس در example.com/blog URL میزبان شده در سرور B. می توانید با اضافه کردن یک پروکسی معکوس برای سرور میزبان سایت اصلی خود به این هدف برسید. می توانید پروکسی معکوس را برای هدایت درخواست ها به وبلاگ به یک سرور دیگر پیکربندی کنید (به عنوان مثال یک میزبان وردپرس مدیریت شده مانند Kinsta ).

در این مقاله با اصول سرورهای معکوس پروکسی ، نحوه کار ، مزایای اصلی آنها و نحوه استفاده از آنها برای تسریع و امنیت سایت وردپرس خود آشنا خواهید شد.

هیجان زده اید؟ بیایید شروع کنیم!

پروکسی معکوس چیست؟ h2>

برای درک اینکه یک سرور پروکسی معکوس چیست ، ابتدا باید نقش آن را بشناسید و با تمام اصطلاحات مربوط به آن آشنا شوید.

وقتی با وارد کردن یک نام دامنه یا کلیک کردن روی پیوند ، وب را به طور معمول مرور می کنید ، مرورگر / دستگاه خود به طور مستقیم به سرور وب سایت متصل می شود و شروع به بارگیری منابع خود می کند.

Infographic showing how internet is browsed typically

نحوه عملکرد مرور در اینترنت معمولاً

اگر می خواهید آدرس IP خود را از وب سایت هایی که بازدید می کنید ناشناس نکنید ، پس می توانید از یک سرور پروکسی استفاده کنید تا ابتدا همه درخواست های خود را به آن ارسال کنید. این درخواست های شما را به حل کننده DNS ارسال می کند و سپس منابع وب سایت را از سرور اصلی خود بارگیری می کند.

پس از آن ، این منابع را به دستگاه شما منتقل می کند. به این پروکسی رو به جلو گفته می شود.

Infographic showing how a forward proxy works

نحوه عملکرد سرور پراکسی رو به جلو

شما کاملاً از وب سایت پنهان هستید زیرا فکر می کند درخواست شما از پروکسی فوروارد است.

علاوه بر افزایش حریم خصوصی کاربر ، یک پروکسی فوروارد عمدتا برای دور زدن محدودیت های محتوای جغرافیایی استفاده می شود. به عنوان مثال ، اگر می خواهید ویدیویی را مشاهده کنید که در منطقه شما مسدود شده است ، می توانید از یک پروکسی فوروارد با آدرس IP استفاده کنید که ویدیو برای مشاهده در آن موجود است.

پروکسی رو به جلو تقریباً به همان روش شبکه خصوصی مجازی (VPN) کار می کند ، اما آنها فناوری های مشخصی هستند با موارد استفاده منحصر به فرد (هرچند گاهی اوقات می توانند با هم همپوشانی داشته باشند).

سرور پروکسی معکوس در مقابل سرور پروکسی فوروارد h3>

سرور پراکسی معکوس به عنوان جبهه ای برای سرور مبدا عمل می کند تا ناشناس بماند و امنیت را افزایش دهد ، دقیقاً مانند نحوه یک کاربر / مشتری می تواند از یک پروکسی فوروارد برای دستیابی به همان استفاده کند. این اطمینان می دهد که هیچ کاربر یا کاربری مستقیماً با سرور مبدا ارتباط برقرار نمی کند.

Infographic showing how a reverse proxy works

نحوه عملکرد سرور پروکسی معکوس

تفاوت بین پروکسی جلو در مقابل پروکسی معکوس جزئی است ، اما آنها متفاوت عمل می کنند.

هر دو می توانند با هم کار کنند زیرا هیچ تداخلی بین عملکرد آنها وجود ندارد. به طور معمول ، کاربران / مشتریان از پروکسی فوروارد استفاده می کنند ، در حالی که سرورهای مبدأ از پراکسی معکوس استفاده می کنند.

Infographic showing the differences between Forward Proxy vs Reverse Proxy

سرورهای پیش پروکسی در مقابل سرورهای معکوس پروکسی

از آنجا که مدیر سرور می تواند نحوه کارکرد پروکسی معکوس را کنترل کند ، می توانید از آن برای فعال کردن بسیاری از ویژگی های مفید استفاده کنید.

بعداً در این پست کلیه مزایای آن را لیست خواهیم کرد.

چرا از پروکسی معکوس استفاده کنیم؟ h3>

بسیاری از مشاغل ، به ویژه شرکت های بزرگ ، از وب سایت های سفارشی استفاده می کنند که متناسب با نیازهای منحصر به فرد آنها ساخته شده و در وردپرس اجرا نمی شوند. برخی از این مثالها شامل وب سایتهای بانکی و بیمه است.

در موارد دیگر ، ممکن است یک کسب و کار سایت خود را در یک سرویس خارجی میزبانی کند که به او امکان نصب هیچ نرم افزار خارجی را نمی دهد (به عنوان مثال وردپرس ). معمولاً این خرده فروشان کوچک تا متوسط ​​هستند که از بستر تجارت الکترونیک مانند Shopify استفاده می کنند.

از آنجا که وردپرس دارای ویژگی های قوی CMS است ، بسیاری از مشاغل ، از جمله شرکت های بزرگ دارای وب سایت های سفارشی ، ممکن است ترجیح دهید وبلاگ های خود را با استفاده از وردپرس میزبانی کنید .

یکی از راه های حل این مشکل این است که و ساختارهای منوی ناوبری را به گونه ای تنظیم کنید که کاربران بتوانند به راحتی بین وب سایت اصلی و وبلاگ جابجا شوند.

از آنجا که زیر دامنه ها به عنوان یک دامنه منحصر به فرد رفتار می کنند ، می تواند بر سئو سایت شما تأثیر بگذارد. اگرچه Google با زیر دامنه ها و زیرشاخه ها به یک اندازه رفتار می کند ، اگر یک وب سایت میزبانی شده در یک دامنه فرعی از اینکه در زیر شاخه ای میزبانی شود .

Two approaches to host an alternative website under the same domain name

دو رویکرد میزبانی وبلاگ در یک وب سایت

Google دوباره تأیید کرده است که هر دو زیر دامنه را درمان می کند و زیر شاخه ها به طور یکسان ، اما برخی از کارشناسان سئو با آن مخالف هستند و حتی اگر بر SEO سایت تأثیر نگذارد ، نگهداری سایتی که در زیر شاخه ای میزبانی می شود به سادگی امکان پذیر است.

به همین دلیل می توانید از یک پروکسی معکوس برای هدایت درخواست ها به وبلاگ سایت که در یک سرور جداگانه قرار دارد استفاده کنید. به عنوان مثال ، یک بانک می تواند وب سایت اصلی خود را به صورت ایمن بر روی سرورهای خود میزبانی کند ، اما همچنین می تواند WordPress- خود را میزبانی کند. وبلاگ پشتیبانی شده به طور جداگانه در یک میزبان وردپرس مدیریت شده مانند Kinsta .

An example of a reverse proxy server use case

نمونه ای از موارد استفاده از پروکسی معکوس

متحد کردن دو سایت مختلف تحت یک نام دامنه از مزایای اصلی استفاده از پروکسی معکوس است. به مارک ها کمک می کند تا سایت های خود را مرتب ، حرفه ای و حفظ اعتبار کنند.
بیاموزید که چگونه یک پروکسی معکوس می تواند ⚡️ عملکرد ، ? امنیت و ? قابلیت اطمینان را افزایش دهد … همه در این راهنما ⬇️ برای توییت کلیک کنید

مزایای استفاده از پروکسی معکوس h2>

علاوه بر مورد استفاده در بالا ، پروکسی های معکوس مزایای بسیار دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهند. در بخش زیر برخی از مزایای عمده آنها بحث شده است.

تعادل بار h3>

یک سرور منشا واحد نمی تواند کلیه ترافیک ورودی خود را برای یک وب سایتی با میلیون ها بازدید کننده منحصر به فرد روزانه. در این موارد ، می توانید ترافیک را به صورت هوشمند بین مجموعه ای از سرورهای مختلف توزیع کنید. معمولاً همه سرورها از یک محتوای میزبانی می کنند تا یک نقطه خرابی را از بین ببرند و وب سایت را قابل اعتمادتر کنند.

پروکسی معکوس یک راه عالی برای تنظیم این است زیرا می تواند ترافیک ورودی را قبل از رسیدن به سرور مبدا دریافت کند. اگر سرور مبدا بار بیش از حد داشته باشد یا کاملاً خراب شود ، می تواند ترافیک را به سرورهای دیگر توزیع کند بدون اینکه بر عملکرد سایت تأثیر بگذارد.

پروکسی معکوس همچنین می تواند درخواست های ورودی را به چندین سرور هدایت کند ، در حالی که هر سرور عملکرد خاصی را برای بهینه سازی انجام می دهد. سپس پروکسی معکوس می تواند پاسخ های همه سرورها را جمع کرده و به مشتری تحویل دهد.

از آنجا که ما بیشتر از پروکسی های معکوس محبوب در درجه اول برای تعادل بار استفاده می کنیم ، از آنها به عنوان تعادل بار نیز یاد می شود.

تعادل بار سرور جهانی (GSLB) h4>

GSLB یک روش پیشرفته توازن بار برای توزیع ترافیک وب سایت در میان بسیاری از سرورهایی است که از نظر استراتژیک در سراسر جهان قرار دارند. این کار معمولاً از طریق تکنیک مسیریابی anycast انجام می شود ، جایی که پروکسی معکوس بر اساس سریعترین زمان سفر بین مشتری و سرور ، گره سرور را انتخاب می کند.

GSLB علاوه بر اینکه قابلیت اطمینان و امنیت سایت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد ، تأخیر و زمان بارگذاری را نیز کاهش می دهد ، در نتیجه تجربه کاربر را افزایش می دهد . می توانید از GSLB به همراه سایر تکنیک های بهینه سازی شبکه مانند تغذیه قاشق به صورت رایگان استفاده کنید منابع محاسباتی سرورهای مبدا را حتی بیشتر کنید.

اگرچه می توانید تعادل بار سرور جهانی را به صورت دستی بر روی سرور خود تنظیم کنید ، اما معمولاً CDN های اختصاصی مانند Cloudflare و KeyCDN (که همچنین Kinsta CDN را نیز تأمین می کند) . Kinsta از طریق Load Balancer با پشتیبانی از Google Cloud Platform به کلیه وب سایت های میزبانی شده توسط آن سرویس می دهد. p >

امنیت پیشرفته h3>

پروکسی های معکوس می توانند آدرس IP و سایر مشخصات سرورهای مبدا را مخفی کنند. بنابراین ، سرور مبدا وب سایت شما می تواند ناشناس بودن خود را بهتر حفظ کند و امنیت آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

از آنجا که پروکسی معکوس قبل از رسیدن به سرور اصلی ، کل ترافیک را دریافت می کند ، هر مهاجمان یا هکرها را پیدا می کند هدف قرار دادن وب سایت خود با تهدیدهای امنیتی مانند حملات DDoS دشوارتر است.

شما می توانید از از یک فایروال سخت استفاده کنید تا پروکسی معکوس را با امنیت بیشتری در برابر حملات رایج سایبری سخت کنید. . بدون نصب یک پروکسی معکوس ، حذف بدافزار یا شروع به حذف موارد دشوار است.

پروکسی معکوس مانند HAProxy می تواند تأیید اعتبار دسترسی اصلی HTTP را به یک وب سرور اضافه کند که فاقد آن است. برای افزودن احراز هویت متمرکز برای انواع مختلف درخواست ها ، می توانید از پروکسی معکوس نیز استفاده کنید.

ذخیره قدرتمند h3>

با cache کردن محتوای استاتیک و پویا می توانید از یک پروکسی معکوس برای اهداف شتاب وب استفاده کنید. این می تواند باعث کاهش بار در سرور مبدا و در نتیجه ایجاد وب سایت سریعتر شود.

به عنوان مثال ، اگر سرور مبدأ شما در ایالات متحده آمریکا باشد و کاربری از اروپا از وب سایت شما بازدید کند ، می توانید نسخه پنهان شده سایت خود را از یک سرور پروکسی معکوس در اروپا ارائه دهید. از آنجایی که پروکسی معکوس نسبت به سرور مبدأ به کاربر نزدیکتر است ، بارگیری وب سایت زمان کمتری را صرف می کند و عملکرد فوق العاده ای را ایجاد می کند.

Varnish و Nginx FastCGI نمونه های برجسته پروکسی معکوس هستند که برای ذخیره محتوای وب استفاده می شوند. اگر سایت شما با Kinsta میزبانی شده است ، لازم نیست نگران caching شوید زیرا Kinsta از همه caching ها مراقبت می کند پیاده روی برای شما.

فشرده سازی برتر h3>

پاسخهای سرور از پهنای باند زیادی استفاده می کنند. فشرده سازی پاسخ های سرور (به عنوان مثال با gzip ) قبل از ارسال آنها به مشتری می تواند میزان پهنای باند مورد نیاز و سرعت را کاهش دهد پاسخهای سرور را از طریق شبکه افزایش دهید.

پروکسی معکوس برای فشرده سازی پاسخ های سرور هنگامی که در بین سرورهای مبدا و مشتری قرار دارد ایده آل است.

رمزگذاری بهینه SSL h3>

رمزگذاری و رمزگشایی درخواست های SSL / TLS برای هر مشتری می تواند مالیات زیادی را برای سرور مبدا ایجاد کند. یک پروکسی معکوس می تواند این کار را انجام دهد تا منابع سرور مبدا را برای کارهای مهم دیگر مانند ارائه محتوا آزاد کند.

مزیت دیگر بارگیری رمزگذاری و رمزگشایی SSL / TSL کاهش تأخیر برای مشتریان است که از نظر جغرافیایی با سرور مبدا فاصله دارند.

همچنین می توانید برای بهینه سازی بیشتر این کار ، پروکسی معکوس با سخت افزار تخصصی شتاب SSL / TLS انتخاب کنید. به چنین پروکسی معکوس SSL / TLS پراکسی پایان نامیده می شود. برخی از سرورها مانند Varnish از پروتکل های SSL / TSL پشتیبانی نمی کنند ، بنابراین یک پروکسی معکوس خاتمه SSL / TSL می تواند به امنیت عبور و مرور از طریق آنها کمک کند.

تست A / B بهتر h3>

اکثر ابزارهای تست A / B برای بارگیری عملکردهای شما نیاز به استفاده از کتابخانه های خارجی JavaScript دارند. با این حال ، بارگیری اسکریپت های شخص ثالث می تواند زمان بارگذاری صفحه شما را کند کرده و تجربه ای آشکار را برای کاربران ایجاد کند.

در عوض ، می توانید از یک پروکسی معکوس برای ایجاد دو جریان جداگانه در سطح سرور استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید از روش های

تقسیم کد Nginx یا مسیر چسبنده برای کنترل تغییر مسیر ترافیک استفاده کنید.

می توانید به آموزشهای Nginx مراجعه کنید. و freeCodeCamp برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انجام تست A / B با پروکسی معکوس.

نظارت و ثبت ترافیک h3>

پروکسی معکوس هر درخواستی را که از طریق آن عبور می کند ضبط می کند. از این رو ، می توانید از آنها به عنوان مرکز اصلی برای نظارت و ثبت ترافیک استفاده کنید. حتی اگر از چندین وب سرور برای میزبانی از تمام اجزای وب سایت خود استفاده می کنید ، استفاده از پراکسی معکوس نظارت بر داده های ورودی و خروجی سایت شما را آسان تر می کند.

محبوب ترین پروکسی های معکوس h2>

مطابق با W3Techs ، تقریباً 83٪ وب سایت ها از هیچگونه خدمات پراکسی معکوس که نظارت می کنند استفاده نمی کنند.

Statistics of reverse proxies used by websites

آمار پروکسی های معکوس مورد استفاده وب سایت ها (منبع: W3Techs.com)

از بین 17٪ وب سایت هایی که از پروکسی معکوس استفاده می کنند (در بالا ذکر شده است) ، متوجه خواهید شد که اکثر آنها CDN ها . دلیل این امر این است که بیشتر پروکسی های معکوس به عنوان یک پیشگیری ایمنی به طور پیش فرض وجود خود را پنهان می کنند. از این رو ، نمی توانید به سرویس های نظارت بر وب سایت مانند W3Techs اعتماد کنید تا مشخص کنید کدام یک از پروکسی های معکوس محبوب ترین هستند.

از تحقیقات و تجربه ما ، مشهورترین پروکسی های معکوس که امروزه استفاده می شوند عبارتند از:

Nginx

Nginx یک وب سرور منبع باز است که می تواند به عنوان یک پروکسی معکوس نیز عمل کند. جدا از اینکه برای میزبانی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد ، یکی از پرکاربردترین راهکارهای معکوس پراکسی و تعادل بار است. طبق Netcraft ، بیش از 479 میلیون وب سرور از Nginx در دسامبر 2019 استفاده می کنند ، و این باعث می شود که رهبر سهم بازار سرور وب .

Web server market share of all sites as per Netcraft

سهم بازار سرور وب از همه سایت ها (منبع: Netcraft)

Nginx تمام مزایای معکوس پروکسی را که در بالا بحث شد ، به علاوه موارد دیگر ، فراهم می کند. عملکرد ، امنیت ، قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری وب را بهبود می بخشد. می توانید Nginx را با استفاده از فایل پیکربندی آن ، که بارگیری مجدد آن نیز داغ است ، پیکربندی کنید.

اما همچنین می توانید از Nginx Plus ، یک پیشنهاد تجاری ، برای دسترسی به گزینه های پیکربندی مبتنی بر API و سایر ویژگی های مناسب برای وب سایت های سازمانی بزرگ استفاده کنید.

Kinsta تمام وب سایت های خود را با Nginx تأمین می کند. در هر میزبانی که در آن رقابت کرده است در وضعیت میزبانی وب Review Signal’s Top Tier رتبه بندی شده است. برخی از شرکت های بزرگ دیگر که از Nginx استفاده می کنند MaxCDN ، Cloudflare و Netflix هستند.

تنظیم Nginx به عنوان یک پروکسی معکوس اساسی ساده است. Nginx همچنین دستورالعمل های مختلفی را برای سفارشی کردن پروکسی معکوس سرور خود در صورت نیاز شما فراهم می کند. ما در بخش بعدی در مورد چگونگی انجام این کار بحث خواهیم کرد. اگر مشتری Kinsta هستید ، همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از یک پروکسی معکوس برای وب سایت های میزبان Kinsta در همان بخش استفاده کنید.

لاک الکل h3>

Varnish یک پروکسی معکوس منبع باز HTTP با موتور حافظه پنهان داخلی است . این در درجه اول برای وب سایت های پربازدید طراحی شده است که محتوای پویا را ارائه می دهند. همچنین می توانید از وارنیش به عنوان یک تعادل دهنده بار ، فایروال برنامه وب (WAF) ، و یک سرور احراز هویت و مجوز لبه.

روی کلیه نسخه های مدرن Linux و FreeBSD کار می کند ، که عمدتا به عنوان جبهه Nginx یا وب سرورهای Apache مورد استفاده قرار می گیرد زبان پیکربندی لاک (VCL) قدرتمند و بسیار انعطاف پذیر لاک الکل. a> به شما امکان می دهد ویژگی های مختلفی مانند رسیدگی به درخواست های HTTP ، ذخیره سازی و اتصال به یک یا چند وب سرور را تعریف کنید.

به همین دلیل ، بسیاری از CDN ها از وارنیش به عنوان پایه اصلی خود برای ارائه سریع مطالب استفاده می کنند.

Varnish همچنین از Edge Side Includes (ESI) پشتیبانی می کند ، زبانی که به شما کمک می کند از بخشهای یک صفحه وب در صفحات وب دیگر استفاده مجدد کنید. اگر وب سایت شما از محتوای مکرر زیادی در صفحات مختلف استفاده می کند ، ESI می تواند به شما کمک کند سرعت بارگذاری صفحه سایت خود را با ذخیره بخشهایی که اغلب استفاده می شود.

شما می توانید Varnish را با ماژول ها (VMOD ها) خود گسترش دهید. به آموزش رسمی Varnish برای یادگیری نحوه تنظیم Varnish به عنوان پروکسی معکوس برای وردپرس.

سرور ترافیک Apache

سرور ترافیک Apache یک سرور پراکسی حافظه پنهان منبع باز است. به دلیل ویژگی های سریع و مقیاس پذیر محبوب است. این یک محصول تجاری بود که توسط Yahoo! مدت ها پیش ، اما آنها آن را به صورت متن باز ساخته و برای نگهداری به بنیاد آپاچی اهدا کردند.

چندین شبکه محتوای مهم و CDN مانند Comcast ، Akamai ، LinkedIn ، Yahoo و Apple از Apache Traffic Server برای تأمین انرژی فناوری خود استفاده می کنند.

همچنین می توانید از Apache HTTP Server ( Apache httpd ) ، یک سرویس دهنده سرور HTTP ، برای تنظیم یک پروکسی معکوس در وب سرور شما. جدا از اینکه به عنوان یک وب سرور اساسی عمل می کند ، به شما کمک می کند محتوای ایستا و پویا را نیز در اختیار کاربران قرار دهید. شما بعداً در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه Apache را به عنوان پروکسی معکوس تنظیم کنید.

HAProxy

HAProxy یک پروکسی معکوس منبع باز و توازن بار است. این برنامه برای ادغام با بیشتر معماری های موجود وب سرور ، از جمله توزیع های لینوکس و سیستم عامل های ابری ، طراحی شده است. مشابه Nginx ، HAProxy از یک مدل I / O مبتنی بر رویداد استفاده می کند و از تقسیم درخواست ها در چندین فرآیند کارگر پشتیبانی می کند.

برای درخواستهای HTTP ، HAProxy حتی در زیر بارهای سنگین نیز عملکرد فوق العاده ای دارد. برخی از بالاترین ترافیک وب سایت ها در اینترنت مانند اینترنت Airbnb ، Reddit ، Instagram ، Stack Overflow ، Tumblr ، GitHub و Imgur از HAProxy برای ارائه کارآمد وب سایت های خود استفاده می کنند.

بحث در مورد چگونگی پیاده سازی HAProxy از حوصله این مقاله خارج است ، اما می توانید مراجعه کنید به اسناد آنها برای درک نحوه کار آن.

توجه: Traefik و فرستاده دو گزینه منبع باز دیگر برای HAProxy هستند. آنها هم پروکسی های معکوس با عملکرد بالا هستند و هم تعادل دهنده های بار را با بسیاری از ویژگی های پیشرفته.

برخی از پروکسی های معکوس محبوب دیگر AWS Elastic Load Balancer، GLBC، DigitalOcean a > Load Balancer و Google Cloud Load Balancer. برای یک لیست جامع از بهترین پروکسی های معکوس و بالانس کننده های بار که امروزه استفاده می شود ، می توانید Stackshare.io را بررسی کنید .

پروکسی معکوس: از مواردی برای سایت های وردپرس استفاده کنید h2>

به طور عمده سه مورد استفاده برای استفاده از پروکسی معکوس برای سایت های وردپرس ، از جمله سایت های میزبانی شده در Kinsta وجود دارد.

Loading a main site vs a proxied site

بارگیری” سایت اصلی “در مقابل” سایت پروکسی “

ما فقط از Nginx برای این مثال استفاده خواهیم کرد ، زیرا محبوب ترین پروکسی معکوس است که امروزه برای سایت های وردپرس استفاده می شود. اما همان اصول اساسی در مورد سایر پروکسی های معکوس نیز اعمال خواهد شد.

نصب ، پیکربندی و پشتیبانی از پروکسی معکوس اغلب چالش برانگیز است. به همین دلیل ، Kinsta اشتراک افزودنی 50 دلاری ماهانه را برای هر پروکسی معکوس ارائه می دهد که برای تنظیم آن به کمک نیاز دارید. برای جزئیات بیشتر می توانید با تیم پشتیبانی Kinsta تماس بگیرید.

1 سایتهای اصلی و پراکسی که در همان سرور میزبانی می شوند h3>

}

2.

3

server_name example.com www.example.com؛

}

خلاصه h2>


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/reverse-proxy/.

دیدگاهتان را بنویسید