نحوه تنظیم حداکثر عرض eEmbed در وردپرس 3.5 با $ content_width

امروز شاهد انتشار وردپرس 3.5 که دارای تعداد زیادی ویژگی های شگفت انگیز . همانطور که سایت ها را یکی پس از دیگری ارتقا می دادیم ، در یکی از سایت هایی که مدیریت می کنیم متوجه یک مسئله شدیم. اندازه ویدئو جاسازی شده تغییر کرده و فیلم های جاسازی شده بسیار کوچکتر هستند. ما وارد تنظیمات شدیم تا متوجه شویم گزینه تعیین حداکثر عرض و ارتفاع oEmbed حذف شده است. در تلاش برای ساده سازی پنل مدیریت ، تیم اصلی از صفحه تنظیمات حداکثر عرض و ارتفاع oEmbed خلاص شدند. در این مقاله ، ما به شما نحوه تنظیم حداکثر عرض oEmbed در وردپرس 3.5 با $ content_width را نشان خواهیم داد.

چه چیزی تغییر کرد؟ و چرا؟ h4>

در گذشته ، در تنظیمات »صفحه رسانه شما گزینه ای برای تعیین حداکثر عرض و ارتفاع oEmbed وجود داشت.

Media Settings oEmbed Width

خوب ، این گزینه دیگر در وردپرس 3.5 وجود ندارد. این تصمیم برای ساده سازی کارها گرفته شده است. فعال کردن خودکار oEmbeds در وردپرس هیچ ضرری ندارد. اگر به طور پیش فرض فعال نباشد ، مبتدیان اغلب گیج می شوند. توسعه دهندگان اصلی همچنین تصمیم گرفتند از قسمتهای حداکثر عرض و ارتفاع oEmbed به منظور استفاده از عرض محتوای تم خلاص شوند و ارتفاع را 1.5 برابر عرض محتوا کنند. اگر عرض مورد نظر برای موضوع شما تعریف نشده باشد ، اندازه های oEmbed شما بسیار کوچکتر خواهد بود. این دقیقاً همان اتفاقی است که برای یکی از سایتهایی که ما مدیریت می کنیم رخ داده است. موضوعی که در حال استفاده بود ، $ content_width مشخص نشده بود.

نحوه حل مسئله عرض پنهان در وردپرس 3.5

فایل functions.php طرح زمینه خود را باز کنید و کد زیر را اضافه کنید:

if (! isset ($ content_width)) $ content_width = 600؛

به یاد داشته باشید که شماره 600 را متناسب با موضوع خود تغییر دهید. این حداکثر عرض بر حسب پیکسل برای منطقه محتوای شما است.

پس از انجام این کار ، وردپرس به طور خودکار از آن برای حداکثر عرض عناصر oEmbed شما (فیلم های یوتیوب ، اشتراک اسلاید و غیره) استفاده می کند.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-set-oembed-max-width-in-wordpress-3-5-with-content_width/.

دیدگاهتان را بنویسید