نحوه تنظیم اعلان های ایمیل برای به روزرسانی های وردپرس

به روز نگه داشتن سایت وردپرس برای امنیت بسیار مهم است. اخیراً یکی از خوانندگان ما پرسید که آیا امکان دریافت اعلان های ایمیل برای به روزرسانی های وردپرس وجود دارد؟ به طور پیش فرض ، وردپرس فقط هنگام ورود به منطقه مدیر ، اعلان های به روز را به شما نشان می دهد. در این مقاله ، ما به شما نحوه تنظیم اعلان های ایمیل برای به روزرسانی های وردپرس را نشان خواهیم داد.

Email notifications for WordPress updates

چرا و هنگامی که برای به روزرسانی وردپرس به اعلان های ایمیل احتیاج دارید؟ h4>

وردپرس فقط هنگام ورود به وردپرس خود اعلان های بروزرسانی را به شما نشان می دهد مدیر منطقه به روزرسانی ها برای به روزرسانی های پلاگین و هسته برجسته می شوند. به روزرسانی های قالب فقط در صفحه تم ها یا در صفحه به روز رسانی ها قابل مشاهده است.

اگر سایتی در وردپرس دارید و به طور منظم وارد سیستم نمی شوید ، نمی دانید چه زمان بروزرسانی برای نصب در دسترس است.

WordPress Updates

یک راه برای مقابله با این مسئله راه اندازی به روزرسانی خودکار برای وردپرس هسته ، افزونه ها و مضامین را فعال کرد. به شما این امکان را می دهد که سایت وردپرس شما به طور خودکار بروزرسانی ها را مدیریت کند.

راه دیگر برای مدیریت به روز رسانی ها ، راه اندازی سیستم اعلان ایمیل برای به روزرسانی ها است. هر بار که به روزرسانی هسته ، افزونه یا مضامین وردپرس انجام می شود ، یک هشدار ایمیل دریافت خواهید کرد. سپس می توانید به وب سایت خود وارد شوید و به روزرسانی را نصب کنید.

با بیان این مطلب ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان اعلان های ایمیل را برای به روزرسانی های وردپرس به راحتی تنظیم کرد.

تنظیم اعلان های ایمیل برای به روزرسانی های وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است WP Updates Notifier . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »اطلاع دهنده به روز رسانی ها بروید.

Updates Notifier settings

ابتدا باید روش cron را انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، روی وردپرس تنظیم شده است و نیازی به تغییر آن ندارید مگر اینکه بدانید چه کاری انجام می دهید.

در مرحله بعدی ، باید انتخاب کنید که چند بار می خواهید از نظر بروزرسانی بررسی کنید. پیش فرض برای هر ساعت یک بار تنظیم شده است ، اما شما می توانید آن را به یک یا دو بار در روز تغییر دهید.

بعد از آن آدرس ایمیلی را که می خواهید به شما اطلاع داده شود وارد کنید. به طور پیش فرض ، این پلاگین آدرس ایمیل مورد استفاده در تنظیمات وردپرس شما را نشان می دهد. می توانید آن را به آدرس دیگری تغییر دهید یا چندین آدرس ایمیل را با یک ویرگول جدا کنید.

WP Updates Notifier همچنین می تواند در مورد به روزرسانی های پلاگین و طرح زمینه به شما اطلاع دهد. نگران نباشید ، بله را در کنار پلاگین و اعلان های بروزرسانی موضوع بررسی کنید.

پس از اتمام کار ، روی دکمه “ذخیره تنظیمات با ایمیل آزمایشی” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید. این افزونه تنظیمات شما را ذخیره کرده و یک ایمیل آزمایشی برای شما ارسال می کند.

اگر در دریافت ایمیل مشکلی دارید ، راهنمای ما را در نحوه رفع عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

این همه است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند اعلان های ایمیل را برای به روزرسانی های وردپرس تنظیم کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در ایمن نگه داشتن محتوای وردپرس خود را با BackupBuddy .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-setup-email-notifications-for-wordpress-updates/.

دیدگاهتان را بنویسید