نحوه تنظیم آواتارهای سفارشی برای کاربران در وردپرس (گزینه جایگزین Gravatar)

آیا تا به حال خواسته اید آواتارهای سفارشی برای کاربرانی تنظیم کنید که نظرات خود را بدون شماره ترک کنند Gravatar ؟ یا می خواهید از شر gravatar خلاص شوید و زمان بارگذاری صفحه خود را تسریع کنید؟ در این مقاله ، ما یک گزینه gravatar به شما نشان خواهیم داد که به شما امکان می دهد از حرف اول نام کاربر به عنوان آواتار وی برای نظرات وردپرس استفاده کنید.

Preview of discourse like first letter avatars in WordPress comments

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن آواتار حرف اول WP . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید از Settings »WP First Letter Avatar بازدید کنید.

First letter avatar settings

در صفحه تنظیمات افزونه ، می توانید مجموعه ای از نمادها را انتخاب کنید. در حال حاضر ، فقط با مجموعه ای از آیکون های پیش فرض همراه است که از قبل انتخاب شده اند.

اگر می خواهید Gravatar را به طور کامل در سایت خود جایگزین کنید ، پس باید علامت “ Use Gravatar” را بردارید. پس از پایان کار ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا این افزونه را در عمل مشاهده کنید.

اگر استفاده از Gravatar را انتخاب کرده اید ، فقط آواتار حرف اول را برای کاربرانی نشان می دهد که تصویری از Gravatar با آدرس ایمیل خود همراه نیستند. اگر تصمیم به جایگزینی gravatar دارید ، این افزونه اولین نام کاربر را به عنوان آواتار وی نشان می دهد.

در صورتی که مخاطب عکسی نداشته باشد ، Google در برنامه Gmail اولین حرف فرستنده را نمایش می دهد ، بنابراین این یک روش کاملاً هوشمندانه برای دنبال کردن این روند است.

این همان چیزی است که امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا آواتارهای سفارشی را برای کاربران در WordPress به عنوان گزینه Gravatar تنظیم کنید.

همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به این آموزش بیاندازید که چگونه نمایش Gravatar نویسنده بر روی پستهای خود در وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-set-custom-avatars-for-users-in-wordpress-gravatar-alternative/.

دیدگاهتان را بنویسید