نحوه تقسیم فایل های بزرگ XML در وردپرس

وردپرس دارای قابلیت واردات / صادرات داخلی است که به شما امکان می دهد پست های وردپرس خود را در قالب XML وارد یا صادر کنید. وقتی انتقال سایت شما از WordPress.com به WordPress.org و در سایر سناریوهای انتقال ، گاهی اوقات این پرونده های صادراتی از حد بارگذاری میزبان وب شما بزرگتر هستند. در این موارد ، شما واقعاً دو گزینه دارید. یا می توانید از وردپرس میزبانی وب خود از افزایش حداکثر سقف بارگذاری خود . گزینه دوم این است که به سادگی فایل های بزرگ XML خود را به چندین پرونده کوچکتر تقسیم کنید ، بنابراین می توانید آنها را یکی یکی بارگذاری کنید. در این مقاله ما به شما نحوه تقسیم فایل های بزرگ XML در وردپرس را نشان خواهیم داد.

تقسیم خودکار پرونده های بزرگ XML وردپرس h4>

حتی اگر می توانید پرونده های بزرگ XML خود را با ایجاد چندین پرونده XML با همان سرآیند ، دسته و اطلاعات پاورقی و تقسیم بقیه موارد ، به صورت دستی تقسیم کنید. اما چه کسی وقت آن را دارد؟ ابزارهای رایگان بسیار خوبی وجود دارد که به شما امکان می دهد فقط با چند کلیک پرونده های XML خود را تقسیم کنید.

برای کاربران ویندوز ، ابزاری به نام تقسیم فایل WXR وردپرس . این ابزار را بارگیری و اجرا کنید. هنگامی که این برنامه را اجرا می کنید ، صفحه ای مانند این مشاهده خواهید کرد:

WordPress XML Splitter utility

بر روی دکمه باز پرونده WXR کلیک کنید تا پرونده XML وردپرس شما باز شود. سپس این ابزار پرونده XML شما را خوانده و اطلاعات مفیدی در مورد داده های موجود در آن به شما نشان می دهد. هدر ، پاورقی دریافت می شود و تعداد موارد موجود در پرونده را نشان می دهد.

می توانید برای اندازه تقسیم پرونده بزرگ خود به پرونده کوچکتر ، حد مجاز را تنظیم کنید. همچنین می توانید تعداد پرونده هایی را که می خواهید به آنها تقسیم شود ، ارائه دهید. در هر صورت ، هدف این است که پرونده ها به اندازه کافی کوچک باشند ، بنابراین می توانید بدون عبور از محدودیت ها ، آنها را بر روی میزبان خود بارگذاری کنید. سرانجام هنگامی که آماده شدید ، دکمه Split Files را فشار دهید ، فایل ها تقسیم شده و در همان پوشه فایل XML وردپرس اصلی شما ذخیره می شوند.

برای همه شما کاربران Mac ، غافل نیستید. مشابه برنامه WordPress WXR Split که برای کاربران Mac موجود است. این کار همان کار را می کند ، فایل XML بزرگ را به اندازه پرونده های کوچکتر تقسیم می کند.

Mac WXR Splitter

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا پرونده های بزرگ XML وردپرس خود را تقسیم کنید ، بنابراین می توانید آنها را در وردپرس خود وارد کنید. اگر سوالی دارید با ارسال نظر در زیر ، به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-split-large-xml-files-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید