نحوه تغییر Gravatar پیش فرض در وردپرس

آیا می خواهید Gravatar پیش فرض را در سایت وردپرس خود تغییر دهید؟ با اضافه کردن تصویر gravatar پیش فرض خود ، می توانید بخش نظرات خود را مارک کنید. در این مقاله ، ما به شما نحوه تغییر gravatar پیش فرض در وردپرس و جایگزینی آن با تصویر gravatar پیش فرض سفارشی خود نشان خواهیم داد.

How to change default gravatar image in WordPress

Gravatar پیش فرض چیست و چرا باید آن را تغییر داد؟ h4>

Gravatar یک سرویس وب است که توسط شرکت م Mت مولن وگ ، بنیانگذار وردپرس ، به نام Automattic ایجاد و اداره می شود. به هر کسی اجازه می دهد تا یک نمایه ایجاد کند و تصاویر آواتار را به آدرس ایمیل خود مرتبط کند.

این تصویر آواتار در همه وبلاگ های وردپرس که کاربران نظر می گذارند یا پست های وبلاگ می نویسند ، نمایش داده می شود. برای جزئیات بیشتر به راهنمای ما در gravatar چیست و چرا باید بلافاصله استفاده از آن را شروع کنید .

همه سایت های وردپرس از پشتیبانی داخلی gravatars پشتیبانی می کنند و هنگام نوشتن پست یا ارسال نظر به طور خودکار آواتار کاربران را نشان می دهند.

با این حال ، اگر کاربری تصویر gravatar ندارد ، وردپرس به طور خودکار تصویر gravatar پیش فرض را نشان می دهد. گزینه پیش فرض نشان دادن تصویری به نام misteri man است. به نظر می رسد به این شکل است:

Default mystery person gravatar in WordPress

اگر نمی خواهید از مرد اسرارآمیز به عنوان تصویر پیش فرض استفاده کنید ، می توانید آن را به تصویر مارک دار خود تغییر دهید.

با این گفته ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید تصویر پیش فرض gravatar را در سایت وردپرس خود تغییر دهید ، بنابراین می توانید از یک تصویر gravatar پیش فرض سفارشی استفاده کنید.

تغییر تصویر پیش فرض Gravatar در وردپرس h4>

ابتدا باید از صفحه تنظیمات »بحث و گفتگو بازدید کرده و به بخش آواتارها بروید. اینجاست که می توانید تنظیمات gravatar را در سایت وردپرس خود پیکربندی و تغییر دهید.

Gravatar settings in WordPress

مشاهده خواهید کرد که در گزینه آواتار پیش فرض چند گزینه در دسترس است. این آواتارها هنگامی استفاده می شوند که کاربر دارای یک gravatar مرتبط با آدرس ایمیل خود نباشد.

خارج از جعبه وردپرس از نماد رمز و راز شخص به عنوان gravatar پیش فرض استفاده می کند. می توانید آن را به آرم خالی یا gravatar تغییر دهید.

چند گزینه دیگر نیز موجود است. این تصاویر به صورت خودکار در طرح های مختلف تولید می شوند. این تصاویر از نام نویسنده نظر یا آدرس ایمیل برای تولید ریاضی یک تصویر منحصر به فرد gravatar استفاده می کنند.

فراموش نکنید که پس از تغییر gravatar پیش فرض خود ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

استفاده از تصویر پیش فرض Gravatar در وردپرس h4>

وردپرس همچنین به شما امکان می دهد از تصاویر پیش فرض gravatar خود استفاده کنید. در اینجا نحوه شما می توانید به راحتی تصویر gravatar پیش فرض سفارشی خود را در وردپرس اضافه کنید.

ابتدا باید تصویری ایجاد کنید که می خواهید به عنوان gravatar پیش فرض استفاده کنید. این تصویر باید مربع باشد ، مانند 250 × 250 پیکسل.

بعد ، شما باید این تصویر را در سایت وردپرس خود بارگذاری کنید. به رسانه »افزودن موارد جدید بروید و تصویر پیش فرض gravatar خود را بارگذاری کنید.

Upload and edit custom default gravatar image

بعد از بارگذاری تصویر ، باید روی پیوند ویرایش در کنار تصویر کلیک کنید.

اکنون وردپرس تصویر شما را برای ویرایش باز می کند. شما فقط باید URL فایل تصویر را کپی کرده و در یک ویرایشگر متن ساده مانند Notepad جایگذاری کنید.

Copy file URL

اکنون باید برخی از کدها را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، لطفاً به راهنمای ما در نحوه کپی کردن کد جایگذاری در وردپرس .

کد زیر را به functions.php file or a افزونه اختصاصی سایت .

add_filter ('avatar_defaults'، 'wpb_new_gravatar')؛
عملکرد wpb_new_gravatar ($ avatar_default) {
$ myavatar = 'http://example.com/wp-content/uploads/2017/01/wpb-default-gravatar.png'؛
$ avatar_defaults [$ myavatar] = "پیش فرض گراواتار"؛
بازگرداندن $ avatar_defaults؛
}

فراموش نکنید که مقدار $ myavatar را به URL تصویر gravatar سفارشی که قبلاً بارگذاری کرده اید ، جایگزین کنید.

اکنون می توانید به صفحه تنظیمات »بحث و گفتگو بروید و متوجه خواهید شد که آواتار پیش فرض سفارشی شما به گزینه های پیش فرض آواتار اضافه شده است.

Custom default gravatar image

تصویر پیش فرض آواتار سفارشی خود را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون وردپرس از تصویر شما برای کاربرانی که gravatar خود را با آدرس ایمیل خود مرتبط ندارند استفاده خواهد کرد.

Custom default avatar image in WordPress

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه می توانید gravatar پیش فرض را در وردپرس تغییر دهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در عنوان نحوه تنظیم آواتارهای سفارشی برای کاربران در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-change-the-default-gravatar-on-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید