نحوه تغییر پیوندهای ثابت نوع پست سفارشی در وردپرس

اخیراً ، یکی از خوانندگان ما س ifال کرده است که آیا امکان تغییر ساختار پیوند همیشگی نوع پست سفارشی در وردپرس وجود دارد؟ به طور پیش فرض ، می توانید ساختار پیوند ثابت پست های وردپرس را تغییر دهید ، اما نه نوع پست های سفارشی. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه انواع ثابت پستهای سفارشی را در وردپرس تغییر دهید.

How to change custom post type permalinks in WordPress

چرا پیوندهای ثابت نوع پست سفارشی را در وردپرس تغییر دهیم؟ h4>

وردپرس از ساختار URL دوستانه SEO که URL های وردپرس شما را قابل خواندن و موتور جستجوگرانه می کند. به این URL های دوستانه SEO ، permalinks گفته می شود.

با مراجعه به صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت می توانید پیوندهای ثابت را شخصی سازی کنید. با این حال ، متوجه خواهید شد که فقط می توانید ساختار پیوند ثابت را برای پست های وبلاگ تغییر دهید.

Permalink settings page in WordPress

اگر از انواع پست سفارشی یا طبقه بندی های سفارشی در وب سایت شما ، سپس WordPress از ساختار پیوند ثابت به طور پیش فرض برای آن استفاده خواهد کرد.

به عنوان مثال ، اگر یک نوع پست سفارشی به نام “فیلم” دارید ، ساختار URL آن به این شکل خواهد بود:

http://example.com/movies/the-force-awakens/

اگر نوع پست سفارشی شما بایگانی را فعال کرده باشد ، URL صفحه بایگانی به این شکل خواهد بود:

http://example.com/movies/

این طرح URL کاملاً مناسب SEO است و در بیشتر موارد نیازی به تغییر آن ندارید. با این حال ، گاهی اوقات ممکن است بخواهید آن را برای پاسخگویی به نیازهای خود تنظیم کنید.

با گفتن این موارد ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید به راحتی ساختار پیوند ثابت نوع پست سفارشی را در WordPress سفارشی کنید

تغییر پیوندهای مجاز نوع پست سفارشی در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که نوع پست سفارشی . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید از صفحه تنظیمات »پیوندهای ثابت بازدید کرده و به بخش« تنظیمات پیوند ثابت برای انواع پست سفارشی »بروید و به پایین بروید.

Custom post types permalinks

در اینجا می توانید ساختار پیوند ثابت موارد را در نوع پست سفارشی خود تغییر دهید.

می توانید از تمام برچسب های استاندارد پیوند ثابت وردپرس استفاده کنید. برای مشاهده لیست کامل برچسب های موجود ، به مقاله ما در با استفاده از ساختار URL دوستانه SEO در وردپرس .

فرض کنیم که شما می خواهید به جای نام پست در URL از شناسه پست استفاده کنید. در این صورت تمام کاری که باید انجام دهید افزودن این برچسب است:

/٪post_id٪/

به اسلش های انتهایی در ابتدا و انتهای برچسب توجه کنید. این اسلش های انتهایی جدا کننده هستند و بدون آنها پولهای ثابت شما کار نمی کنند.

Adding tags to customize custom post type permalinks

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون پیوندهای ثابت یک مورد در نوع پست سفارشی شما به این شکل خواهد بود:

http://example.com/movies/133/

شماره در URL خواهد بود شناسه عددی پست در پایگاه داده وردپرس خود.

بیایید به یک مثال دیگر نگاهی بیندازیم.

بگذارید بگوییم شما می خواهید / سال / قبل از نام پست در URL اضافه کنید. در این صورت ، از این برچسب ها استفاده خواهید کرد:

/٪yearn٪/٪post_name٪/ کد>

برای به روزرسانی پیوندهای ثابت خود ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون پیوند همیشگی یک مورد برای نوع پست سفارشی شما به این شکل خواهد بود:

http://example.com/movies/2016/the-force-awakens/

خیلی خوب حالا بیایید یک مثال دیگر را امتحان کنیم.

بیایید فرض کنیم که شما از یک طبقه بندی سفارشی به نام “ژانر” با نوع پست سفارشی خود “فیلم” استفاده می کنید و می خواهید طبقه بندی سفارشی را اضافه کنید اصطلاح در URL. در این صورت ، شما از این برچسب ها استفاده خواهید کرد:

/٪genre٪/٪post_name٪/ کد>

در این مثال ، ژانر حلزون حلزونی طبقه بندی سفارشی ما .

برای به روزرسانی پیوندهای ثابت خود ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

اکنون پیوند همیشگی یک مورد برای نوع پست سفارشی شما به این شکل خواهد بود:

http://example.com/movies/sci-fi/the-force-awakens/

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی انواع پیوندهای سفارشی را در وردپرس به راحتی تغییر دهید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید 12 مفید ترین آموزش انواع پست سفارشی وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-change-custom-post-type-permalinks-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35