نحوه تغییر نام تصاویر و پرونده های رسانه ای در وردپرس

آیا پس از بارگذاری نام پرونده در وردپرس ، آیا می خواهید نام فایل تصویری را تغییر دهید؟ نام پرونده های تصویری برای تصویر SEO و می تواند به کاربران بیشتری در یافتن وب سایت شما کمک کند.

در حالی که وردپرس امکان تغییر برچسب و عنوان تصویر alt را به شما می دهد ، هیچ گزینه داخلی برای تغییر نام فایل تصویر از قسمت مدیر وجود ندارد

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی تصاویر و پرونده های رسانه ای را در وردپرس تغییر نام دهید. ما همچنین روشی را برای جایگزینی فایلهای رسانه پس از تغییر نام آنها در رایانه ، به شما نشان خواهیم داد.

Rename image files and media in WordPress

چرا نام تصاویر و پرونده های رسانه ای را در وردپرس تغییر نام دهید؟ h4>

تصاویر می توانند به شما کمک کنند بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشید. به ویژه ، اگر تصاویر اصلی و سایر پرونده های رسانه ای را در وب سایت خود بارگذاری کنید.

با این وجود ، بر خلاف متن ، موتورهای جستجو و کاربران برای توصیف آن تصاویر به کمک شما نیاز دارند. این قسمت عمده ای از بهینه سازی SEO تصویر است.

یکی از بهترین راه ها برای کمک به موتورهای جستجو و کاربران شما در یافتن این تصاویر ، دادن نام فایل به آنها معنی دار است. به عنوان مثال ، نام پرونده ای مانند newyork-skyline.jpg بسیار مفیدتر از DSC00789.jpg است.

اکنون مسئله این است که بسیاری از کاربران تصاویر را مستقیماً از طریق تلفن یا دوربین خود بارگذاری می کنند. برخی از کاربران تصاویر را از منابع دیگر بارگیری می کنند و فراموش می کنند نام آنها را قبل از بارگذاری تغییر نام دهند.

هنگامی که آن تصاویر را در وردپرس بارگذاری کردید ، گزینه ای پیش فرض برای تغییر نام آن تصاویر یا پرونده های رسانه ای وجود ندارد.

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی تغییر نام آسان تصاویر و پرونده های رسانه ای در وردپرس بیندازیم.

تغییر نام تصاویر و پرونده های رسانه ای در وردپرس h4>

این روش به طور خودکار نام فایل تصویر را در وردپرس تغییر نمی دهد. با این حال ، به شما امکان می دهد نام پرونده تصویری را در قسمت مدیریت وردپرس به صورت دستی تغییر دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن تغییر نام رسانه ققنوس . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، به سادگی به رسانه »کتابخانه بروید. اگر کتابخانه رسانه شما در نمای شبکه نمایش داده شود ، باید به نمای لیست بروید.

Switching from grid to list view in WordPress media library

با این کار می توانید جزئیات بیشتری را برای هر پرونده رسانه ای از جمله نام فایل مشاهده کنید.

بعد ، باید روی پیوند “ویرایش” در زیر تصویر یا پرونده رسانه ای که می خواهید تغییر نام دهید ، کلیک کنید.

Edit media file

با این کار تصویر شما در صفحه ویرایش رسانه وردپرس باز می شود. از اینجا می توانید جزئیات تصویری مانند برچسب Alt ، زیرنویس و موارد دیگر را ویرایش کنید.

به پایین بروید و قسمت نام پرونده را مشاهده خواهید کرد.

Change image file name

از اینجا می توانید نام فایل را تغییر دهید. ما توصیه می کنیم یک نام متمرکز و واژه کلیدی به آن بدهید که در واقع تصویر را توصیف می کند. ما توصیه می کنیم فقط از دو حرف کوچک و کوچک بین دو کلمه استفاده کنید.

پس از آن ، بر روی دکمه “به روز رسانی” کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

این همه است. بدون موفقیت از قسمت مدیریت وردپرس ، با موفقیت نام پرونده های رسانه را تغییر داده اید. همچنین اگر از تصویر در پست یا صفحه .

جایگزین کردن پرونده های تصویر و رسانه در وردپرس h4>

اگر روش فوق به درد شما نمی خورد ، می توانید این روش را امتحان کنید. اساساً ، فایل را در رایانه خود بارگیری کرده و در آنجا نام آن را تغییر می دهید.

پس از آن ، با استفاده از یک افزونه فایل اصلی موجود در وب سایت خود را با نسخه تغییر یافته جایگزین خواهید کرد.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن فعال کردن جایگزین رسانه افزونه. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از آن ، از صفحه رسانه »کتابخانه بازدید کنید. اگر از نمای شبکه استفاده می کنید ، باید به نمای لیست بروید.

Switching from grid to list view in WordPress media library

اکنون پیوند جدیدی برای جایگزینی رسانه در زیر هر مورد در کتابخانه رسانه خود مشاهده خواهید کرد.

Replace media link

این شما را به صفحه رسانه جایگزین می رساند.

ابتدا باید فایلی را که می خواهید بارگذاری کنید از رایانه خود انتخاب کنید و فایل قدیمی را جایگزین آن کنید. مطمئن شوید که قبلاً نام فایل را در رایانه خود تغییر داده اید.

بعد از آن ، برای انتخاب گزینه های بیشتر باید کمی به پایین پیمایش کنید.

در گزینه های جایگزینی ، می توانید انتخاب کنید که آیا فقط می خواهید پرونده را جایگزین کنید یا می خواهید همه پیوندها را جایگزین کنید. اگر قبلاً آن پرونده را به پست ها و صفحات وردپرس خود اضافه کرده اید ، از گزینه دوم استفاده کنید.

Replace options

همچنین می توانید تاریخ قدیمی را نگه دارید یا از یک تاریخ جدید استفاده کنید.

در آخر ، روی دکمه “بارگذاری” کلیک کنید تا پرونده رسانه قدیمی را با پرونده جدید و تغییر نام دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به راحتی تصاویر و پرونده های رسانه ای را در وردپرس تغییر نام دهید. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را در بهترین افزونه های فشرده سازی تصویر وردپرس مقایسه شده است.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-rename-images-and-media-files-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید