نحوه تغییر طرح رنگ مدیر در وردپرس 3.8

وردپرس 3.8 طراحی داشبورد وردپرس کاملا جدید را معرفی کرد. طراحی جدید پاسخگو ، مدرن و زیبا است. با این حال برخی از کاربران ما طرح رنگ تیره را دوست ندارند. خوب اگر طرفدار طرح رنگ تیره نیستید ، خوش شانس هستید. به طور پیش فرض وردپرس با 8 طرح مختلف مدیریتی ارائه می شود. در این مقاله ، ما به شما نحوه تغییر طرح رنگ مدیر در وردپرس 3.8 را نشان خواهیم داد. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه حتی بیشتر طرح های رنگی مدیر را برای WordPress 3.8 اضافه کنید.

برای کسانی که هنوز به روزرسانی نکرده اند ، این موضوع تاریک به نظر می رسد:

WordPress 3.8 Dark Theme

حال اگر می خواهید به طرح دیگری تغییر رنگ دهید ، به سادگی به کاربران » نمایه منطقه مدیر WordPress شما. در آنجا 8 طرح مختلف رنگ را مشاهده خواهید کرد.

Default admin color schemes in WordPress 3.8

اکنون برای افزودن حتی بیشتر تم های رنگی مدیر ، باید برنامه های رنگ مدیر> افزونه. پس از فعال سازی افزونه ، به سادگی به کاربران »نمایه خود بروید و می توانید 8 طرح جدید رنگ جدید را برای انتخاب مشاهده کنید.

Adding more admin color scheme choices in WordPress 3.8

طرح های رنگی مدیر وردپرس راهی برای شخصی سازی داشبورد به کاربران می دهد. برای کاربرانی که زمان زیادی را در منطقه مدیر می گذرانند ، پست می نویسند و نظرات خود را تعدیل می کنند ، این طرح های رنگی ممکن است تغییر شادابی در محیط کار ایجاد کند.

به نظر می رسد در شرکت ما طرح رنگ پیش فرض و طرح رنگ نیمه شب مورد پسند است. امیدوارم که در آینده شاهد طرح های رنگ مدیر بیشتر و تکرارهای رابط کاربری باشیم. فعلاً این طرح های رنگی را امتحان کنید.

نظرسنجی: کدام یک از طرح های رنگی مورد علاقه شماست؟ برای اطلاع از ما نظر بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-change-the-admin-color-scheme-in-wordpress-3-8/.

دیدگاهتان را بنویسید