نحوه تغییر شکل آواتارهای کاربر در وردپرس

تا به حال با سایتی روبرو شده اید که برای آواتارهای کاربر خود اشکال سفارشی دارد یا gravatars ؟ آیا می خواهید همین سبک را در سایت خود اضافه کنید؟ در گذشته ، ما در مورد چگونگی افزودن آواتارهای گرد با استفاده از CSS ، اما این امر به کد زیر سازی نیاز دارد. در این مقاله ، ما به شما نحوه تغییر شکل آواتارهای کاربر در وردپرس بدون هیچ HTML یا CSS را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Avatar Shaper .

پس از فعال سازی افزونه ، برای پیکربندی تنظیمات باید به تنظیمات »شکل دهنده آواتار بروید.

Avatar shaper settings

این افزونه دارای 10 شکل داخلی است که می توانید برای تصاویر gravatar خود استفاده کنید. با کلیک روی دکمه انتخاب شکل می توانید پیش نمایش زنده هر شکل را مشاهده کنید.

شکل دهنده آواتار با اشکال زیر ارائه می شود: آواتار مربع منحنی ، دایره ، پنج ضلعی ، شش ضلعی ، غیرااگون ، هفت ضلعی ، الماس ، انفجار و قلب.

با تغییر تنظیمات شعاع ، افزودن یا از بین بردن سایه ، تغییر رنگ سایه و حذف براقیت براق از هر یک از این اشکال از پیش تعریف شده می توانید سبک ها را شخصی سازی کنید.

درصورتی که نمی خواهید از این موارد استفاده کنید ، می توانید همیشه بر روی سفارشی کلیک کرده و شکل دلخواه خود را ایجاد کنید. هنگام ایجاد یک شکل سفارشی ، می توانید شعاع حاشیه را مطابق میل خود تنظیم کنید.

اگر کاربر پیشرفته ای هستید و می خواهید آواتارهای اصلاح شده را به صورت دستی اضافه کنید ، می توانید کادر تأیید روش سفارشی را علامت بزنید. با استفاده از روش سفارشی ، به شما این امکان را می دهد که به صورت دستی برچسب الگو avatar_shaper () را در طرح زمینه خود اضافه کنید ، جایی که می خواهید آواتارهای سفارشی را نمایش دهید. مبتدیان می توانند با خیال راحت این تنظیم را نادیده بگیرند.

پس از اتمام انتخاب شکل آواتارهای خود ، می توانید دکمه ذخیره تغییرات را فشار دهید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

این همه است. اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کرده و شکل های آواتار را در عمل مشاهده کنید.

Burst shaped gravatar in comments

امیدواریم این مقاله در تغییر شکل آواتارهای کاربر در وردپرس به شما کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید این آموزش را در مورد نحوه افزودن آواتارهای پیش فرض جدید در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-change-the-shape-of-user-avatars-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید