نحوه تغییر برنامه هرزنامه حذف Akismet در وردپرس

پس از انتشار مقاله خود در نحوه تغییر برنامه زباله وردپرس ، یکی از خوانندگان ما پرسید که آیا امکان تغییر حذف برنامه برای نظرات هرزنامه در Akismet . به طور پیش فرض ، Akismet نظرات اسپم را به مدت 15 روز در پایگاه داده وردپرس شما قبل از حذف آنها نگه می دارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برنامه پاک کردن هرزنامه Akismet را در وردپرس تغییر دهید.

How to Change Akismet's Spam Delete Schedule in WordPress

چرا نحوه تغییر هرزنامه توسط Akismet در وردپرس تغییر می کند؟ h4>

این آموزش فقط برای پلاگین Akismet است. اگر از آن استفاده نمی کنید ، راهنمای ما را در > چرا باید استفاده از Akismet را شروع کنید .

Akismet به شما اجازه می دهد مبارزه با هرزنامه نظر در وردپرس . این همه نظرات را کنترل می کند ، What ، Why ، و نحوه استفاده از پیگیری و Pingbacks در وردپرس “> pingbacks و backbacks .

نظرات هرزنامه در پایگاه داده شما قرار دارند ، به این معنی که آنها پشتیبان پایگاه داده اندازه. حذف زودتر آنها ممکن است کمک کند تا اندازه پایگاه داده شما کمی کوچکتر شود.

اگرچه برخی از کاربران ممکن است معتقد باشند که حذف نظرات هرزنامه باعث بهبود عملکرد پایگاه داده می شود ، اما فکر نمی کنیم در بیشتر شرایط تأثیر مهمی بر عملکرد پایگاه داده داشته باشد.

اگر هزاران نظر هرزنامه دریافت می کنید و سعی می کنید آنها را به صورت دستی حذف کنید ، این می تواند بر عملکرد سایت شما تأثیر بگذارد. به راهنمای ما در مورد نحوه حذف دسته جمعی نظرات هرزنامه در وردپرس .

از طرف دیگر ، برخی از کاربران ممکن است بخواهند نظرات هرزنامه را برای مدت طولانی تری حفظ کنند تا بعداً بتوانند برای جلوگیری از مثبت نادرست بودن ، آنها را مرور کنند.

با این گفته ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید برنامه حذف هرزنامه را در وردپرس با Akismet تغییر دهید.

تغییر نظر هرزنامه حذف برنامه حذف برنامه در وردپرس با Akismet

Akismet پس از 15 روز نگه داشتن نظرات هرزنامه در پایگاه داده ، به طور خودکار حذف می شود. به شما فرصت می دهد تا نظرات هرزنامه را به صورت دستی مرور کنید.

اگر یک نظر اصلی را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کرد ، می توانید آن را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنید. Akismet الگوریتم های یادگیری و بهبود الگوریتم های خود را برای جلب نظرات هرزنامه با کارایی بیشتر ، به این ترتیب می آموزد.

Comment spam folder

می توانید تعداد روزهایی را که Akismet باید نظرات هرزنامه را در پایگاه داده خود نگه دارد ، تغییر دهید. نگران نباشید ، این کد را به functions.php موضوع خود اضافه کنید پرونده یا در افزونه اختصاصی سایت .

add_filter ('akismet_delete_comment_interval'، 'custom_spam_delete_interval')؛

عملکرد custom_spam_delete_interval () {
بازگشت 7؛
}

7 روز را با تعداد روزهایی که می خواهید برای ارسال نظر تغییر دهید تغییر دهید. این فیلتر به سادگی برنامه پاک کردن هرزنامه Akismet را اصلاح می کند.

تغییر عدد به 0 ، به Akismet اجازه می دهد تا تمام نظرات مربوط به برنامه حذف نظر بعدی خود را حذف کند. این زمان زیادی برای بررسی نظرات هرزنامه به شما نمی دهد.

با مراجعه به صفحه تنظیمات »Akismet می توانید تغییرات خود را مشاهده کنید. به پایین صفحه بروید ، یادداشتی را با حروف کوچک مشاهده خواهید کرد که می گوید “هرزنامه در پوشه هرزنامه بیش از 7 روز به طور خودکار حذف می شود.”

Comment spam delete schedule shown in Akismet settings

7 روز با تعداد روزهایی که در فیلتر خود استفاده می کنید جایگزین می شود.

توجه: وقتی نظرات هرزنامه حذف می شوند ، آنها به سطل زباله ، بنابراین نمی توانید دوباره آنها را بازیابی کنید.

امیدواریم این مقاله در تغییر برنامه حذف نظرات هرزنامه Akismet در وردپرس به شما کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی عنوان نحوه مسدود کردن ربات های نظر هرزنامه در وردپرس با honeypot .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-change-akismets-delete-spam-schedule-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید