نحوه تعدیل ثبت نام کاربر جدید در وردپرس

اجازه دادن به کاربران برای ثبت نام در سایت وردپرسی شما می تواند در را برای ثبت نام کاربر هرزنامه . در حالی که می توانید مانند نام هرزنامه نظر ، آیا بهتر نیست فقط ثبت نام کاربران را مانند نظرات تعدیل کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نحوه تعدیل ثبت نام کاربران جدید در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Approve or Deny User Registration

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن تأیید کاربر جدید . افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

با ورود به سیستم از سایت وردپرس و بازدید از صفحه ثبت نام ، می توانید این افزونه را در عمل مشاهده کنید.

در آنجا اعلانی مشاهده خواهید کرد که به کاربران اطلاع می دهد درخواست ثبت نام آنها برای تأیید به مدیر سایت ارسال می شود.

User registration screen informing users about moderation

هنگامی که کاربر فرم ثبت نام را ارسال کرد ، یک اخطار ایمیل دریافت خواهید کرد که در مورد ثبت نام کاربر جدید به شما اطلاع می دهد.

برای تأیید یا رد درخواستهای جدید ثبت نام کاربر می توانید از صفحه کاربران در منطقه مدیر وردپرس خود بازدید کنید.

Moderating user registrations by approving or denying

وقتی کاربر جدیدی را تأیید کنید ، او ایمیلی با رمز ورود خود دریافت می کند. اگر درخواست کاربر را رد کنید ، به آنها اطلاع داده می شود که ثبت نام آنها رد شده است.

توجه به این نکته مهم است که با انکار ثبت نام کاربر ، این کاربر از پایگاه داده شما پاک نمی شود. آنها نمی توانند به سایت شما وارد شوند و نمی توانند دوباره با همان نام کاربری و آدرس ایمیل ثبت نام کنند.

اگر کاربری را حذف کنید ، سیستم به او امکان می دهد دوباره برای ثبت نام در سایت شما اقدام کند. قبل از دسترسی به سایت شما ، هنوز باید آنها را تأیید کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه می توانید ثبت نام کاربر جدید را در وردپرس تعدیل کنید. اگر در ارسال یا دریافت ایمیل های اعلان مشکلی دارید ، راهنمای ما را در مورد چگونگی رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-moderate-new-user-registrations-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید