نحوه تشخیص کاربران AdBlock در وردپرس

آیا می خواهید کاربران AdBlock را در وردپرس شناسایی کرده و پیام های هدفمند به آنها نشان دهید؟

Adblock Plus نرم افزاری محبوب است که تبلیغات را در اینترنت مسدود می کند. این برنامه به عنوان یک افزونه برای همه مرورگرهای برتر ، برنامه های تلفن همراه و حتی به عنوان یک مرورگر اختصاصی در دسترس است.

اکنون مسئله این است که اکثر وبلاگ نویسان برای حمایت از وب سایت خود به درآمد آگهی اعتماد می کنند. نرم افزاری مانند AdBlock plus به پتانسیل درآمد آنها و در نهایت برنامه هایشان برای رشد تجارت آسیب می رساند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کاربران Adblock را در وردپرس شناسایی کرده و راه های عبور از نرم افزار Adblock را به اشتراک بگذارید.

Detect and bypass AdBlock users in WordPress

AdBlock چیست و چگونه صاحبان وب سایت را آزار می دهد؟ h4>

Adblock Plus و سایر نرم افزارهای adblocking به کاربران امکان می دهند تبلیغات را به طور خودکار در وب سایت ها شناسایی و مسدود کنند.

اگرچه Adblock یک تجربه محبوب و بدون تبلیغات را برای کاربران به ارمغان می آورد ، اما این می تواند به وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایتهایی که تنها به درآمد آگهی متکی هستند آسیب برساند.

تحقیقات منتشر شده توسط Global Web Index نشان می دهد که استفاده از adblocker طی چند سال گذشته افزایش یافته است.

تقریباً 47٪ از کاربران اینترنت نوعی نرم افزار adblocking بر روی دستگاه های خود نصب کرده اند.

Adblock usage study

انسداد Adblock در دستگاه های تلفن همراه تعداد برابرهای خود را افزایش داده و اکنون از رایانه های رومیزی بیشتر است.

تحقیقات دیگر انجام شده توسط Ovum تخمین می زند که ناشران 32 میلیارد دلار به نرم افزار Adblock تا سال 2020 از دست می دهند.

این یک مشکل جدی است که بسیاری از وب سایتها خصوصاً وبلاگهایی را که به تبلیغات به عنوان منبع اصلی درآمد خود متکی هستند ، تحت تأثیر قرار داده است.

در مورد Adblock به عنوان ناشر چه کاری باید انجام دهید؟ h4>

اقدامات زیادی در این زمینه توسط صاحبان وب سایت انجام شده است.

1 رویکرد انجام هیچ کاری

همانطور که عنوان می گوید ، شما در مورد کاربران دارای Adblock کاری انجام نمی دهید. شما به راحتی یاد می گیرید که با از دست دادن درآمد به خاطر کاربران خوشحال زندگی کنید.

2. رویکرد انفعالی

با نوید محتوای با کیفیت و تبلیغات غیرمجاز می توانید به راحتی از کاربران خود بخواهید وب سایت شما را در لیست سفید قرار دهند. به هیچ وجه نمی توان فهمید که چنین فرجام خواهی چقدر مثر است.

گزینه دیگر یک وب سایت عضویت ایجاد کنید با برنامه های اشتراک پولی. شما می توانید برنامه های پولی را به عنوان یک تجربه بدون آگهی با محتوا و ویژگی های اضافی تبلیغ کنید.

Reddit با طرح Reddit Premium بدون آگهی نمونه ای عالی از این روش است.

Reddit premium

3. رویکرد تهاجمی

در این روش ، شما به سادگی دسترسی به وب سایت خود را برای همه کاربران با فعال کردن AdBlock مسدود می کنید. اگر آنها می خواهند محتوای شما را مشاهده کنند ، پس باید AdBlock را غیرفعال کنند.

AdBlock wall on Forbes

این نوع روش ضد Adblock نسبتاً تهاجمی است و کاربران را از سایت شما دور می کند. مطالعات نشان می دهد که 77٪ از کاربران Adblock وب سایت های دارای دیوار Adblock را ترک می کنند.

بهتر است از رویکرد انفعالی که در بالا به آن اشاره کردیم استفاده کنید.

نحوه تشخیص کاربران AdBlock در وردپرس h4>

قبل از اینکه بخواهید از لیست سفید برای پشتیبانی از وب سایت خود استفاده کنید ، باید بتوانید کاربران AdBlock را شناسایی کنید. خوشبختانه روش های زیادی برای انجام این کار در وردپرس وجود دارد.

ما چند روش مختلف را به شما نشان خواهیم داد و شما می توانید روشی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

1. با OptinMonster h4> کاربران AdBlock را شناسایی و هدف قرار دهید

OptinMonster بهترین تولید سرب نرم افزار در بازار. به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت را به مشترکین و مشتری تبدیل کنید.

OptinMonster دارای یک ردیاب مسدود کننده تبلیغات داخلی است که به شما امکان می دهد با استفاده از نرم افزار مسدودکننده تبلیغات نصب شده بر روی کاربران ، کمپین های هدفمند را به آنها نشان دهید. این شامل نرم افزارهای معروف مانند AdBlock ، AdBlock Plus و uBlock Origin است.

ابتدا باید برای یک حساب OptinMonster ثبت نام کنید. برای دسترسی به هدفگذاری AdBlock حداقل به برنامه رشد آنها نیاز خواهید داشت.

پس از ثبت نام ، می توانید به سایت وردپرس خود بروید تا افزونه OptinMonster . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

این افزونه به عنوان رابط بین وب سایت و OptinMonster شما عمل می کند.

پس از فعال سازی ، باید روی نماد OptinMonster در نوار مدیر وردپرس خود کلیک کنید. از شما خواسته می شود حساب OptinMonster خود را که به وب سایت شما اجازه می دهد یا کلید API را وارد می کنید متصل کنید.

OptinMonster API key

پس از اجازه دادن به OptinMonster ، روی دکمه “ایجاد یک کمپین جدید” در بالا کلیک کنید.

Create new campaign

این شما را به وب سایت OptinMonster می رساند.

ابتدا باید نوع مبارزات انتخاب کنید. اگر می خواهید رویکرد انفعالی را در پیش بگیرید ، می توانید از نوع مبارزات انتخابی سبد سبد استفاده کنید. از طرف دیگر ، اگر می خواهید کاربران AdBlock را به شدت قفل کنید ، می توانید از نوع کمپین تمام صفحه استفاده کنید.

Choose a campaign type

بعد ، شما باید الگویی را برای مبارزات انتخاب کنید. برای این آموزش ، ما از موضوع “هدف” استفاده می کنیم ، اما اگر بخواهید می توانید الگوی دیگری انتخاب کنید.

Choose template

اکنون از شما خواسته می شود عنوانی را برای کمپین خود انتخاب کنید. پس از آن ، به طراح مبارزات انتخاباتی OptinMonster هدایت خواهید شد.

از اینجا ، باید نمای optin خود را به نمای “Yes / No” با کلیک کردن روی دکمه در بالا و سپس روشن کردن “Display Yes / No view” تغییر دهید.

Enable Yes / No view

پس از آن ، برای ویرایش آن باید به سادگی به هر عنصری در پیش نمایش optin اشاره کنید. برای افزودن کپی خود می توانید بر روی متن کلیک کنید.

Change campaign text

بعد ، برای ویرایش متن آنها باید بر روی دکمه های بله و خیر کلیک کنید. ما دکمه بله را به “من AdBlock را غیرفعال کرده ام” و دکمه نه را به “من درباره آن فکر می کنم” تغییر داده ایم.

بعد از آن ، باید روی برگه “Display Rules” کلیک کنید. طبق قانون اول ، شما باید “کاربر دارای adblock فعال است” را انتخاب کنید.

Enable adblock detection rule

بعد از آن ، مطمئن شوید که مسیر URL فعلی روی هر صفحه تنظیم شده باشد. با این کار پنجره بازشو در همه صفحات وب سایت شما نمایش داده می شود.

Display popup on everypage

برای ادامه بر روی دکمه “مرحله بعدی” کلیک کنید.

اکنون از شما خواسته می شود که نمای پیش فرض را انتخاب کنید. مطمئن شوید که روی نمای Yes / No تنظیم شده باشد و سپس بر روی دکمه “مرحله بعدی” کلیک کنید.

Select view for your campaign

کمپین Adblock شما تقریباً آماده است. اجازه دهید آن را منتشر کنیم تا در وب سایت شما در دسترس باشد.

به صفحه “انتشار” در سازنده بروید و گزینه وضعیت را برای زندگی تغییر دهید.

Publish your Adblock tracking campaign

اکنون می توانید کمپین خود را ذخیره کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

بعد ، به قسمت مدیریت WordPress خود برگردید و از نوار کناری مدیر بر روی منوی OptinMonster کلیک کنید. پنجره جدید ردیابی Adblocker خود را در زیر برگه “کمپین ها” مشاهده خواهید کرد. اگر آن را مشاهده نمی کنید ، سپس بر روی دکمه “تازه کردن مبارزات” کلیک کنید.

OptinMonster campaigns

مطمئن شوید که وضعیت کمپین به صورت زنده تنظیم شده است.

این همه ، کمپین Adblocker شما اکنون در وب سایت وردپرس شما فعال است.

با نصب برنامه افزودنی AdBlock در مرورگر و بازدید از وب سایت خود ، می توانید کمپین خود را آزمایش کنید. یک پنجره بازشو مشاهده خواهید کرد که از کاربران می خواهد با غیرفعال کردن AdBlock از وب سایت شما پشتیبانی کنند.

AdBlock detector popup

برای یک رویکرد تهاجمی ، ممکن است بخواهید این راهنما را در مورد چگونگی قفل کردن کاربران AdBlock با ویژگی هدف گیری AdBlock OptinMonster. به شما این امکان را می دهد تا زمانی که کاربران نرم افزار adblock را غیرفعال نکنند ، از مشاهده محتوای شما جلوگیری کنند.

AdBlock lockout

2. با AdSanity Plugin کاربران AdBlock را هدف قرار دهید h4>

AdSanity یکی از بهترین افزونه های مدیریت تبلیغات برای وردپرس . این یک افزونه “Adblock Detection” پولی دارد که به شما امکان می دهد کاربران را با نرم افزار مسدود کردن تبلیغ شناسایی کرده و دسترسی آنها به وب سایت خود را محدود کنید تا زمانی که مسدود کردن تبلیغ را غیرفعال کنید.

ابتدا باید AdSanity پلاگین پس از آن باید افزونه Ad Block Detection آنها را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن هر دو افزونه ، باید از صفحه AdSanity »تنظیمات بازدید کرده و بر روی تب Add-ons کلیک کنید.

AdSanity Ad Block detection settings

AdSanity به شما امکان می دهد AdBlock را در پست ها و صفحات شناسایی کنید. می توانید با پیام سفارشی خود یک پنجره هشدار دهنده به کاربران AdBlock نشان دهید ، یا می توانید آنها را به یک صفحه سفارشی هدایت کنید.

هر دو روش تهاجمی هستند و برای ادامه مرور سایت شما ، کاربران باید AdBlock را غیرفعال کنند.

3. کاربران AdBlock را با deAdblocker شناسایی کنید h4>

اگر به دنبال گزینه ای رایگان هستید که به شما امکان شناسایی کاربران AdBlock را بدهد ، می توانید این روش را امتحان کنید.

ابتدا باید deAdblocker plugin. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

توجه: این افزونه اعلان منسوخ شده ای را در وردپرس نشان می دهد ، اما ما آن را آزمایش کردیم و با آخرین نسخه بسیار مناسب است.

پس از فعال شدن ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه به صفحه تنظیمات »deAdblocker بروید.

deAdblocker settings

این افزونه به دو روش امکان نمایش پیام سفارشی به کاربران AdBlock را می دهد. شما می توانید یک نوار اعلان را در بالای وب سایت خود نمایش دهید یا یک پنجره جعبه سبک را نشان دهید.

هر دو گزینه قابل رد شدن است و کاربران برای ادامه مرور وب سایت شما می توانند پیام را نادیده بگیرند.

ذخیره تنظیمات خود را فراموش نکنید. اکنون می توانید برای آزمایش افزونه از وب سایت خود با پسوند AdBlock نصب شده در مرورگر خود دیدن کنید.

AdBlock popup

نکاتی در مورد کاهش تلفات Adblock h4>

کاربران اینترنت در حال یافتن راه های بیشتری برای جلوگیری از تبلیغات در اینترنت هستند. مبارزه با نرم افزار مسدود کردن تبلیغات می تواند خسته کننده و یک مبارزه بی پایان برای بازیابی درآمد از دست رفته باشد.

یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید تغییر روش شما است از طریق وب سایت خود درآمد کسب کنید . یافتن راه های جدید برای کسب درآمد از محتوای شما به شما این آزادی را می دهد که در طولانی مدت کمتر به تبلیغات اعتماد کنید و یک تجارت پایدار ایجاد کنید.

جریان های درآمد خود را متنوع کنید h4>

ناشران در حال یافتن راه های جدید برای مقابله با مسدود کردن تبلیغات و محافظت از درآمد خود هستند. در عین حال ، نرم افزارهای مسدود کننده تبلیغات هر روز بهتر می شوند.

تحقیقات نشان می دهد که حریم خصوصی ، امنیت و تجربه بد کاربر رایج ترین شکایت در بین کاربران AdBlock است. ناشران می توانند با تطبیق روش های مختلف کسب درآمد که به این مسائل می پردازند ، به این شکایات رسیدگی کنند.

1 بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یکی از متداول ترین روش های کسب درآمد از محتوای شماست. شما می توانید محصولات و خدمات را به کاربران خود پیشنهاد دهید و وقتی کاربران با استفاده از پیوند وابسته .

تعداد زیادی افزونه ها و ابزارهایی برای بازاریابان شرکت های وابسته که به شما در شروع کمک می کنند.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای مبتدیان برای بازاریابی وابسته .

2. فروش تبلیغات مستقیم

Advertise page on Buzzfeed

اگر از طریق یک شبکه تبلیغاتی شخص ثالث مانند Google AdSense ، بنابراین کنترل تبلیغات ، حریم خصوصی و CPC محدود است.

فروش مستقیم تبلیغات به تبلیغ کنندگان به شما امکان می دهد از حریم شخصی خود اطمینان حاصل کنید ، ردیابی را محدود کنید و آنچه را که به شما حقوق می گیرد کنترل کنید.

افزونه های مدیریت تبلیغات وردپرس مانند AdSanity به شما امکان می دهد تبلیغات خود را نیز ارائه دهید. شما می توانید از تصاویر میزبانی شده در وب سایت های خود برای تبلیغات استفاده کنید و به راحتی اکثر نرم افزارهای مسدود کننده تبلیغات را دور بزنید.

نکته: تبلیغات خود را با عناصر HTML با کلاس های CSS مانند تبلیغات ، تبلیغات ، تبلیغات و غیره نپیچید. این روش نرم افزار AdBlocking است که تبلیغات را شناسایی و مسدود می کند.

3. محتوای مورد حمایت

به تبلیغ دهندگان اجازه دهید از محتوای وب سایت شما حمایت مالی کنند. شما می توانید در مورد محصول یا خدمات آنها محتوا بنویسید و حتی می توانید یک لینک وابسته برای دریافت کمیسیون ارجاع در آن قرار دهید. همچنین می توانید پستهای ارسال شده توسط کاربر را مستقیماً در وب سایت خود بپذیرید.

4. محتوای برتر

استراتژی مفیدی که بسیاری از نشریات آنلاین از آن استفاده می کنند محتوای برتر است. شما می توانید مدل پرداخت به ازای هر بازدید ، برنامه های عضویت ، فروش دوره های آنلاین ، یا به سادگی صفحات را به کاربران پولی محدود کنید.

Paywall on the Washington Post website

برای روش های بیشتر برای تنوع بخشیدن به درآمد وب سایت خود ، به راهنمای ما در مورد روش های مختلف نگاه کنید به کسب درآمد آنلاین از وب سایت خود و راه اندازی آسان آن ایده های جدید تجارت آنلاین .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا نحوه شناسایی و دور زدن AdBlock در وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه ایجاد خبرنامه ایمیل یا 10 داده بازاریابی که باید در هر وب سایت ردیابی کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-detect-and-stop-adblock-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید