نحوه تست A / B Split تصاویر ویژه در وردپرس

آیا می خواهید تست تقسیم A / B را برای تصاویر برجسته در وردپرس اجرا کنید؟ تصاویر برجسته نقش مهمی در افزایش بازدید از صفحه و جذب کاربران دارند. تست A / B با تصاویر برجسته می تواند به تعامل شما کمک کند. در این مقاله ، ما به شما نحوه آزمایش A / B تصاویر برجسته در وردپرس را نشان خواهیم داد.

How to A/B Test Featured Images in WordPress

تست A / B چیست؟ h4>

تصاویر برجسته در پست های وردپرس به عنوان تصویر مقاله اصلی عمل می کنند. هنگامی که شما یا کاربران مقاله ای را به اشتراک می گذارید ، آنها به صورت برجسته در وب سایت شما نمایش داده می شوند و اغلب در فیدهای شبکه های اجتماعی نمایش داده می شوند.

احتمالاً تصاویر جذاب بیشتر کلیک بیشتری می کنند و کاربران بیشتری را به خواندن مقاله می رسانند. اما از کجا می دانید کاربران شما چه نوع تصاویر برجسته ای را جذاب تر می دانند؟

اینجاست که تست A / B شروع می شود. شما دو یا چند تغییر را برای مخاطبان مختلف نشان می دهید و نحوه واکنش کاربران را ردیابی می کنید. نسخه ای که با واکنش های مطلوب تری از طرف کاربران روبرو می شود برنده می شود.

دارندگان سایت برای آزمایش صفحات مختلف فرود در سایت خود از تست A / B استفاده می کنند. به راهنمای ما در مورد نحوه اجرا آزمونهای A / B در وردپرس با Google Analytics . همچنین می توانید تست های تقسیم A / B برای عناوین پست در WordPress .

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه می توانیم تست های A / B را برای تصاویر برجسته در وردپرس انجام دهیم.

تست A / B تصاویر ویژه در وردپرس h4>

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال کردن افزونه بهینه ساز تصویر . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، به سادگی یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. در زیر جعبه متا تصویر برجسته ، دو جعبه جدید به نام های Featured Image A و Featured Image B. پیدا خواهید کرد.

Upload two features images and activate A/B test

با کلیک روی پیوند افزودن تصویر ویژه باید دو تصویر متفاوت در هر جعبه تصویر برجسته اضافه کنید. بعد ، در زیر جعبه متا عملکرد ویژه تصویر ، کادر کنار گزینه “فعال سازی پلاگین ویژه تصویر برای این پست” را علامت بزنید.

اکنون به سادگی پست خود را منتشر کنید و از وب سایت خود بازدید کنید. این پلاگین به طور تصادفی یکی از دو تصویر را به کاربران شما نشان می دهد.

با مراجعه به صفحه تنظیمات »تنظیمات تصویر A / B می توانید نحوه عملکرد هر تصویر را مشاهده کنید.

Performance page for featured images

همچنین می توانید با ویرایش پست و پیمایش به پایین در متا جعبه عملکرد ویژه تصویر ، نتایج آزمون را مشاهده کنید.

Featured image performance box on post edit screen

این به شما نشان می دهد که کدام تصویر بیشترین کلیک را به خود اختصاص داده است. این کادر همچنین دارای یک کادر تأیید برای غیرفعال کردن تست A / B برای این پست است.

پس از مدتی اجرای آزمون ، می توانید تصویری را که عملکرد بهتری دارد انتخاب کنید و آن را به عنوان تصویر برجسته اصلی آن مقاله تنظیم کنید.

پس از انتخاب برنده ، فراموش نکنید که آزمایش تصویر برجسته را برای آن پست غیرفعال کنید.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید تصاویر برجسته A / B را در وردپرس آزمایش کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 14 افزونه و آموزش تصویری بهترین وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-ab-test-featured-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید