نحوه به روزرسانی دستی افزونه های وردپرس از طریق FTP

آیا می خواهید بیاموزید چگونه به صورت دستی افزونه های وردپرس را از طریق FTP به روز کنید؟ گاهی اوقات بروزرسانی پلاگین وردپرس 1 کلیک انجام نمی شود که می تواند وب سایت شما را خراب کند. تنها راه برای رفع این مشکل به روزرسانی دستی افزونه است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پلاگین های وردپرس را از طریق FTP بدون شکستن وب سایت خود به روز کنید.

Manually updating WordPress plugins via FTP

چرا افزونه های وردپرس را به صورت دستی به روز کنید؟ h4>

وردپرس با یک سیستم داخلی برای مدیریت به روزرسانی هسته ، موضوع و پلاگین همراه است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی پیوند به روزرسانی کلیک کنید ، و این افزونه های شما را به روز می کند. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه به روزرسانی صحیح افزونه های وردپرس .

اما گاهی اوقات این به روزرسانی ها ممکن است به دلیل نادرست مجوزهای پرونده ، شماره نسخه نادرست یا سایر عوامل پیکربندی سرور.

اگر در به روزرسانی در میانه راه قطع شود ، در نهایت با یک سایت خراب مواجه خواهید شد. شما می توانید برای خطای برنامه ریزی شده برای نگهداری به طور خلاصه در دسترس نیست ، خطای نحوی ، یا خطای سرور داخلی .

تنها راه برای رفع این مشکل به روزرسانی دستی افزونه وردپرس از طریق FTP . با این کار می توانید این خطاها را برطرف کرده و به استفاده از آخرین نسخه افزونه ادامه دهید.

بیایید نگاهی به نحوه به روزرسانی دستی افزونه های وردپرس از طریق FTP بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

به روزرسانی دستی افزونه های وردپرس از طریق FTP h4>

ابتدا باید آخرین نسخه افزونه ای را که می خواهید به روز کنید ، بارگیری کنید. اگر یک افزونه رایگان است ، می توانید آن را از صفحه افزونه WordPress.org بارگیری کنید.

downloading a free WordPress plugin

اگر یک افزونه ممتاز است ، می توانید آخرین نسخه را از وب سایت افزونه خاص بارگیری کنید. باید وارد حساب خود شوید و افزونه را در رایانه خود بارگیری کنید.

همه افزونه ها در پرونده های zip قرار دارند ، بنابراین باید آنها را استخراج کنید.

Unzip plugin file

بعد ، شما به سرویس گیرنده FTP . ما در مثال خود از FileZilla استفاده خواهیم کرد ، اما شما می توانید از هر سرویس گیرنده FTP که دوست دارید استفاده کنید.

برای اتصال به وب سایت خود با استفاده از FTP ، باید نام وب سایت خود را با نام کاربری و رمز عبور FTP خود در نام میزبان وارد کنید.

Connecting FTP client to your website

اگر نام کاربری یا رمزعبور FTP خود را نمی دانید ، سپس ایمیل خود را شرکت میزبانی وردپرس هنگام ثبت نام برای شما ارسال کرد. این معمولا شامل نام کاربری و رمز عبور FTP شماست.

همچنین می توانید این اطلاعات را در داشبورد cPanel حساب میزبانی خود پیدا کنید.

هنگامی که از طریق FTP به وب سایت خود متصل شدید ، باید به پوشه / wp-content / plugins / بروید.

پوشه های مختلفی را برای تمام افزونه هایی که در سایت وردپرس خود نصب کرده اید مشاهده خواهید کرد. روی افزونه ای که می خواهید به روز کنید راست کلیک کنید و سپس “تغییر نام” را انتخاب کنید.

Rename old plugin folder

اکنون با اضافه کردن -old به نام پوشه پلاگین ، این پلاگین را تغییر نام دهید. به عنوان مثال ، wpforms-old.

بعد ، باید پوشه تغییر نام یافته را به عنوان پشتیبان در رایانه بارگیری کنید. در صورت نیاز به شما امکان می دهد دوباره به نسخه قدیمی برگردید.

Backup old version of plugin

پس از بارگیری افزونه قدیمی در رایانه ، می توانید آن را از وب سایت خود حذف کنید.

Delete old version of plugin from your website

ما همچنین می خواهیم مطمئن شویم که افزونه در پایگاه داده وردپرس نیز غیرفعال شده است. برای انجام این کار ، باید به سادگی به قسمت مدیریت وردپرس خود وارد شوید و از صفحه پلاگین ها بازدید کنید.

خطایی مشاهده خواهید کرد که پلاگین به دلیل خطا غیرفعال شده است.

Deactivated

اکنون که نسخه قدیمی را حذف کردیم ، زمان نصب آخرین نسخه پلاگین فرا رسیده است.

به سرویس گیرنده FTP خود بروید و در بخش “محلی” ، پوشه پلاگین جدید را در رایانه خود پیدا کنید. اکنون کلیک راست کرده و از منوی FTP گزینه “بارگذاری” را انتخاب کنید.

Upload new version of the plugin

سرویس گیرنده FTP شما شروع به انتقال پوشه پلاگین از رایانه شما به وب سایت شما می کند.

پس از پایان کار ، می توانید به قسمت مدیریت WordPress خود وارد شوید و به صفحه افزونه ها بروید. شما باید پلاگین تازه نصب شده را پیدا کرده و آن را فعال کنید.

Activate the latest version of plugin

اکنون می توانید نسخه به روز شده افزونه را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه کارها به درستی انجام شده است.

این همه ، شما با موفقیت یک افزونه وردپرس را از طریق FTP به روز کرده اید.

برای امنیت وردپرس بسیار مهم است > همیشه از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید . همچنین به روزرسانی افزونه ها و قالب وردپرس خود به همان اندازه مهم است.

اگر افزونه وردپرس پس از به روزرسانی متوقف شد ، می توانید بازگرداندن افزونه و گزارش موضوع به توسعه دهنده پلاگین.

با این وجود ، هیچ دلیلی برای ادامه استفاده از نسخه منسوخ وجود ندارد. اگر مسئله به موقع حل نشده است ، پس باید به دنبال یک افزونه جایگزین برای انجام کار باشید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه به صورت دستی افزونه های وردپرس را از طریق FTP به روز کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را بیشتر خطاهای رایج وردپرس و نحوه رفع آنها .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-manually-update-wordpress-plugins-via-ftp/.

دیدگاهتان را بنویسید