نحوه بهبود جستجوی وردپرس با استفاده از Amazon CloudSearch with Lift

هیچ رازی نیست که ویژگی جستجوی داخلی در وردپرس چندان عالی نباشد. افراد سعی کرده اند با استفاده از گزینه هایی مانند جستجوی سفارشی Google یا یکی از بسیاری از افزونه های موجود که ادعا می کنند قابلیت جستجو را بهبود می بخشند. در این مقاله ، ما به شما نحوه نصب و راه اندازی Lift را جستجو می کنیم: جستجو برای افزونه وردپرس برای بهبود ویژگی جستجوی پیش فرض وردپرس شما با استفاده از قدرت جستجوی Amazon CloudSearch. نگران نباشید ، آنقدرها که به نظر می رسد سخت نیست. نیازی به نوشتن یک خط کد ندارید.

ویژگی ها h4>

  • آسانسور: جستجو توسط Amazon CloudSearch انجام می شود ، که به طور فعال فهرست اسناد موجود در وب سایت شما را حفظ کرده و نتایج مرتبط تری را ارائه می دهد.
  • این می تواند وبلاگ شما و همچنین تصاویر و سایر رسانه های بارگذاری شده با استفاده از Media uploader را جستجو کند.
  • این افزونه با یک ابزارک جستجو جایگزین ویجت جستجوی پیش فرض وردپرس می شود.
  • با هر قالب WordPress کار می کند و یکپارچه خود را با الگوی جستجوی پیش فرض ادغام می کند.
  • برای کاربران پیشرو ، برچسب های الگو در دسترس است که می توانند با استفاده از آنها الگوهای سفارشی خود را بسازند.

حداقل الزامات h4>

بلند کردن: جستجو از برنامه CloudSearch Amazon Web Services ‘برای ایجاد نمایه وب سایت شما استفاده می کند. برای استفاده از این افزونه به یک حساب سرویس وب آمازون با CloudSearch فعال نیاز دارید. می توانید برای حساب وب خدمات آمازون ثبت نام کنید . در هنگام ثبت نام ، از شما خواسته می شود که اطلاعات کارت اعتباری را ارائه دهید. AWS چندین برنامه صورتحساب و قیمت گذاری دارد ، اما هیچ هزینه ثبت نامی وجود ندارد.

در سایر موارد مورد نیاز ، شما به نسخه 5.3 PHP و وردپرس در نسخه 3.4.2 یا بالاتر نیاز دارید. بدون آخرین نسخه ها ، پلاگین با پیام خطای کشنده فعال نمی شود.

نحوه نصب و راه اندازی آسانسور: وردپرس را جستجو کنید h4>

Lift را نصب و فعال کنید: افزونه وردپرس را جستجو کنید. پس از فعال شدن ، این افزونه مرحله به مرحله جادوگر را برای راه اندازی و ادغام Lift: جستجو با حساب خدمات وب آمازون راهنمایی می کند. شما باید کلیدهای دسترسی به حساب AWS و حساب مخفی را ارائه دهید. به حساب AWS خود بروید و روی اعتبارنامه امنیتی در زیر برگه حساب من / کنسول من در بالا کلیک کنید.

در صفحه اعتبارنامه های امنیتی دسترسی به حساب و کلیدهای مخفی خود را پیدا خواهید کرد.

این کلیدها را در Lift: جستجوی جادوگر پیکربندی کپی و جایگذاری کنید و روی ذخیره پیکربندی کلیک کنید.

در مرحله بعدی از شما خواسته می شود دامنه ای را که می خواهید با CloudSearch استفاده کنید ارائه دهید. اگر دامنه در CloudSearch شما لیست نشده باشد ، سپس Lift: Search سعی در ایجاد و لیست کردن آن دارد. پس از پایان راه اندازی ، می توانید به Lift: داشبورد جستجو مراجعه کنید که در آن می توانید تنظیمات را مدیریت کنید.

پیکربندی آسانسور: تنظیمات جستجو h4>

بلند کردن: جستجو یک رابط کاربری بسیار ساده و تمیز ارائه می دهد که در آن می توانید نمایه سازی اسناد خود را کنترل کنید. هنگامی که همه چیز خوب کار می کند ، یک پرچم سبز “All Clear” نشان می دهد ، اگر چیزی متوقف شده باشد پرچم نارنجی نشان می دهد: از اتصال یا همگام سازی اسناد با CloudSearch و پرچم قرمز در صورت بروز مشکل اساسی جستجو کنید در انتها یک گزارش پیام وجود دارد که می توانید شرح مفصلی از خطا را ببینید و آن را برطرف کنید.

همچنین می توانید فاصله زمانی همگام سازی را تعیین کنید. برای وب سایت های بزرگتر و شلوغ که به روزرسانی مکرر دارند ، این فاصله باید حداقل باشد ، اما برای وب سایت هایی که به روزرسانی کمتری دارند ، این فاصله می تواند بر این اساس تنظیم شود. هنگام تنظیم این تنظیمات ، به یاد داشته باشید که CloudSearch در حین کار سرویس پولی است بنابراین باید استفاده خود را برای کاهش هزینه بهینه کنید.

همچنین یک دکمه ON / OFF را در صفحه تنظیمات پیدا خواهید کرد. هنگامی که می خواهید افزونه را بدون غیرفعال کردن آن برای اهداف اشکال زدایی متوقف کنید ، از این دکمه استفاده کنید.

به طور کلی ، Lift: جستجو با استفاده از یک سرویس خارجی برای فهرست بندی مطالب و ایجاد ارتباط بیشتر در جستجو ، عملکرد سایت های شلوغ را تا حد زیادی بهبود می بخشد. س isال این است که آیا شما از گزینه های خارجی مانند Lift: Search یا جستجوی سفارشی Google استفاده می کنید یا ترجیح می دهید جستجوی وردپرس بهتر شود؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-improve-wordpress-search-with-amazon-cloudsearch-with-lift/.

دیدگاهتان را بنویسید