نحوه برچسب گذاری تصاویر در وردپرس با WordPress Media Tagger

وردپرس دارای آپلود کننده رسانه عالی و ویژگی های مدیریت تصویر است. با این حال ، اگر یک وبلاگ عکاسی دارید یا محتوای اصلی شما در قالب تصویر است ، متوجه خواهید شد که وردپرس سیستم مناسبی برای مرتب سازی تصاویر و سایر پرونده های رسانه ای ندارد. همچنین فاقد یک ویژگی جستجوی خوب است که بتواند به کاربران امکان جستجوی تصاویر در وب سایت را بدهد. در این مقاله ما به شما نشان می دهیم که چگونه تصاویر را در وردپرس با WordPress Media Tagger برچسب گذاری کنید. استفاده از این مورد با یکی از بهترین تم های عکاسی وردپرس سال 2012 ، می توانید وب سایت های عکاسی شگفت انگیزی ایجاد کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WP MediaTagger . برای مرتب سازی تصاویر و پیکربندی گزینه های افزونه ، به تنظیمات »رسانه برچسب بروید.

WP Media Tagger جانشین افزونه WordPress Image Tagger است. این با برچسب های پست موجود شما کار می کند ، بنابراین اگر هنوز هیچ برچسبی ایجاد نکرده اید ، پلاگین از شما می خواهد ابتدا لیستی از برچسب ها ایجاد کنید. برای افزودن برچسب هایی که می خواهید برای تصاویر در کتابخانه رسانه خود استفاده کنید ، به پست ها »برچسب ها بروید. اگر قبلاً از برچسب برای پست های خود استفاده کرده اید ، صفحه تنظیمات WP Media Tagger برچسب های زیر هر فایل تصویر را نشان می دهد. برچسب هایی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کرده و دکمه Set و Next را فشار دهید.

Tagging Images in WordPress Media Tagger

پس از کوچک کردن تصاویر خود ، باید یک صفحه جستجو تهیه کنید. صفحه جدیدی در وردپرس ایجاد کنید (هر عنوانی را که صلاح بدانید می توانید به آن بدهید). تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که این کد کوتاه را به سادگی در صفحه وارد کرده و منتشر کنید.

ceptsmediatagger Prophet

صفحه جستجوی شما به این شکل است:

Image search page with tag cloud

تعدادی گزینه برای پیکربندی برای کنترل رفتار جستجوی Tagger Media در دسترس شماست. برای پیکربندی این گزینه ها ، به صفحه تنظیمات افزونه ها رفته و جستجوی قالب ها را در بخش گزینه های نشانگر رسانه جستجو کنید. می توانید یک ابر برچسب ، فرم جستجو یا یک لیست برچسب با چک باکس انتخاب کنید. همچنین می توانید به کاربران اجازه دهید بین قالب های جستجو جابجا شوند. همچنین می توانید رنگ قاب تصویر ، رنگ متن ابر را برچسب گذاری کرده و سایر تنظیمات سبک را در اینجا انتخاب کنید.

Configuring WP Media Tagger Search Formats

در همان صفحه تنظیمات ، می توانید به WP Media Tagger اجازه استفاده از دسته ها به جای برچسب ها ، یا از هر دو استفاده کنید.

افزونه WP Media Tagger همچنین دارای یک ابزارک ابر برچسب رسانه است. اگر به ابزارهای ظاهری بروید ، ابزارک برچسب زن رسانه را مشاهده خواهید کرد. ویجت را به نوار کناری خود بکشید و رها کنید. شما باید پیوندی به صفحه ایجاد شده برای نتایج جستجوی تصویر ارائه دهید. این صفحه ای است که ما قبلاً با استفاده از کد کوتاه [mediatagger] ایجاد کردیم.

Media tag cloud widget

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند عکس ها و تصاویر را در وب سایت وردپرس خود مرتب کنید. ما دوست داریم بدانیم که شما چگونه تصاویر را در وبلاگ های عکس خود ، یا محتوای اصلی تصاویر وب سایت های وردپرس مرتب سازی و برچسب گذاری می کنید. در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-tag-images-in-wordpress-with-wordpress-media-tagger/.

دیدگاهتان را بنویسید