نحوه بررسی پلاگین ها دیگر در فهرست WordPress.org وجود ندارد

در حال حاضر بیش از 35000 افزونه در فهرست WordPress.org موجود است. افزونه های هر روز به دلایل مختلف از جمله نقض دستورالعمل ها ، آسیب پذیری های امنیتی یا درخواست نویسنده پلاگین حذف می شوند. با این وجود ، سیستمی برای اطلاع رسانی به سایت ها با استفاده از آن افزونه ها وجود ندارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پلاگین هایی را که دیگر در فهرست WordPress.org نیستند بررسی کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن دیگر در فهرست نیست . پس از فعال شدن ، برای بررسی افزونه های خود به سادگی به افزونه ها »دیگر در فهرست نیست بروید.

No longer in directory plugin check results

این افزونه تمام افزونه های نصب شده شما را در فهرست افزونه های وردپرس بررسی می کند. اگر افزونه ای را پیدا کند که در اصل از WordPress.org بارگیری شده است ، اما دیگر در آنجا موجود نیست ، آن را لیست می کند.

همچنین افزونه هایی را به شما نشان می دهد که در دو سال گذشته به روز نشده اند. افزونه هایی که به این مدت به روز نمی شوند معمولاً رها شده در نظر گرفته می شوند و شما باید به دنبال یافتن گزینه دیگری باشید.

افزونه های فراوان موجود باعث می شود کاربران نتوانند تصمیم بگیرند که کدام افزونه ها را نصب کنند. فهرست وردپرس نکات مفیدی را ارائه می دهد ، اما این نکات همیشه مفید نیستند. به مقاله ما درباره درک سازگاری پلاگین وردپرس .

بنابراین چگونه شما بهترین افزونه های وردپرس را پیدا کنید که ایمن و پایدار باشند؟

می توانید بسیاری از افزونه های WordPress در WPBeginner a > و سایر انتشارات معتبر وردپرس. به طرح اولیه مراجعه کنید که در آن می توانید ابزارها و افزونه هایی را که در سایت های خود استفاده می کنیم مشاهده کنید.

اگر مطمئن نیستید که پلاگین کار می کند یا خیر ، همیشه می توانید با نصب در سرور محلی .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند افزونه هایی را که دیگر در فهرست WordPress.org وجود ندارند ، بررسی کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-check-for-plugins-no-longer-in-wordpress-org-directory/.

دیدگاهتان را بنویسید