نحوه بررسی در دسترس بودن نام دامنه (ابزار جستجوی دامنه آسان)

انتخاب نام دامنه می تواند طاقت فرسا باشد زیرا ابتدا باید ایده ای ارائه دهید و سپس باید نام دامنه را بررسی کنید.

از آنجا که بسیاری از دامنه های خوب قبلاً گرفته شده است ، اغلب مبتدیان احساس گیر افتادن می کنند.

اگر شما می توانید در دسترس بودن نام دامنه را سریعتر بررسی کنید و حتی ایده های جدیدی پیدا کنید خوب نیست؟

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با آسان ترین ابزار جستجوی دامنه ، در دسترس بودن نام دامنه را بررسی کنید.

Checking for domain name availability using domain search tools

1. Domain.com

Domain.com

Domain.com یکی از بهترین ثبت کننده دامنه در بازار. آنها دامنه گسترده ای از پسوند دامنه را با نرخ تخفیف ارائه می دهند و بهترین ابزارهای مدیریت دامنه را برای مبتدیان دارند.

از همه مهمتر ، آنها یک ابزار جستجوی دامنه قدرتمند دارند که به شما اجازه می دهیم به سرعت در دسترس بودن نام دامنه را بررسی کنیم. به سادگی به وب سایت آنها بروید و کلمات کلیدی یا عبارت مورد نظر خود را وارد کنید.

Check domain availability on Domain.com

دامنه.com ​​نشان می دهد دامنه برای ثبت نام در دسترس است یا خیر. اگر چنین است ، پس به شما تبریک می گوییم که می توانید فوراً پیش بروید و آن را ثبت کنید. پاداش: از کد کوپن Domain.com ما استفاده کنید تا گزینه اضافی دریافت کنید تخفیف

Domain available

اگر دامنه مورد نظر شما در دسترس نباشد ، ترکیبات مختلفی را به شما نشان می دهد تا به شما کمک کند طوفان مغزی ایجاد کنید و یک ایده منحصر به فرد داشته باشید.

پس از یافتن نام دامنه ، می توانید آن را به سبد خرید اضافه کرده و بر روی دکمه “ادامه” کلیک کنید تا ثبت شود.

Continue registration

برای تکمیل خرید ، در صفحه بعد ، اطلاعات صورتحساب و پرداخت خود را وارد کنید.

Proceed to payment

2. پسر نامی

Nameboy Best Domain and Blog Name Generator

Nameboy یکی از قدیمی ترین و معتبرترین است سازنده نام دامنه ابزار موجود در بازار.

اگر می خواهید ده ها ایده نام دامنه به سرعت ایجاد کنید ، می توانید از این ابزار استفاده کنید. به سادگی کلمه کلیدی یا عبارت مورد نظر خود را وارد کنید و لیستی از نام دامنه ها را برای انتخاب تولید می کند.

برای مشاهده جزئیات و ثبت نام دامنه می توانید روی هر نام دامنه کلیک کنید. نکته منفی این است که بلافاصله در دسترس بودن نام دامنه را به شما نشان نمی دهد.

3. IsItWP

IsItWP Domain Generator

IsItWP دسته ای از ابزارهای مفیدی مانند ، جستجوگر به روزرسانی وب سایت ، سازنده رمز عبور و یک دامنه ساز قدرتمند.

تولید کننده دامنه به شما امکان می دهد تا با وارد کردن کلمات کلیدی یا عبارات به جستجوی نام دامنه خود بپردازید. سپس تعدادی نام دامنه مختلف ایجاد می کند.

با این کار تعداد زیادی انتخاب ممکن برای انتخاب وجود دارد. با این حال ، برای ثبت نام یا بررسی در دسترس بودن نام دامنه ، باید روی دکمه مشاهده جزئیات کلیک کنید.

4. مستبد وبلاگ

Blog Tyrant

وبلاگ مستبد a > یک سایت محبوب وبلاگ نویسی با چندین ابزار رایگان از جمله تولید کننده نام دامنه است.

به شما کمک می کند ایده های دامنه را برای کلمه کلیدی یا عبارت انتخابی خود جستجو کنید. برای دیدن جزئیات بیشتر می توانید روی یک نام دامنه کلیک کنید یا یک ترکیب کلمه کلیدی متفاوت را امتحان کنید تا حتی پیشنهادات نام دامنه بیشتری دریافت کنید.

5. Bluehost

Bluehost

Bluehost یکی از بزرگترین هاست شرکت های میزبانی وب در جهان. اگر می خواهید ایجاد وب سایت بلافاصله ، سپس بررسی کننده در دسترس بودن دامنه آنها گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

آنها به کاربران WPBeginner یک نام دامنه رایگان و تخفیف سخاوتمندانه در میزبانی وردپرس . در واقع ، شما قادر خواهید بود یک وبلاگ ایجاد کنید یا وب سایت با قیمت ماهانه 2.75 دلار.

→ برای ادعای این پیشنهاد اختصاصی Bluehost اینجا را کلیک کنید

می توانید به سادگی از وب سایت آنها بازدید کرده و بر روی دکمه شروع کار کلیک کنید. پس از آن از شما خواسته می شود تا طرحی را انتخاب کنید.

Select a plan

در صفحه بعد از شما خواسته می شود نام دامنه ای را انتخاب کنید. برای بررسی در دسترس بودن ، نام دامنه یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید.

Bluehost domain checker

اگر نام دامنه دلخواه شما در دسترس نباشد ، چندین پیشنهاد برای انتخاب یا جستجوی نام دامنه دیگری به شما نشان می دهد.

هنگامی که نام دامنه مورد نظر خود را پیدا کردید ، می توانید خرید خود را انجام دهید.

6. GoDaddy

GoDaddy

GoDaddy یکی از بزرگترین ها است شرکت های نام دامنه در بازار. برای جستجوی در دسترس بودن نام دامنه نیز می توانید از وب سایت آنها استفاده کنید.

با این حال ، پیشنهادات آنها معمولاً شامل خط تیره ، پسوندهای دامنه کمتر شناخته شده و غیرمعمول یا نام دامنه های برتر است که با قیمت بالاتر در دسترس هستند.

عالی گزینه های GoDaddy ارزان تر و قابل اطمینان تر.

چگونه نام دامنه کامل را انتخاب کنیم؟ h4>

یافتن نام دامنه مناسب برای بسیاری از مبتدیان دشوار است. بیش از 350 میلیون نام دامنه در حال حاضر ثبت شده است و احساس می شود که همه موارد خوب قبلاً گرفته شده اند.

اگر نام دامنه مورد نظر شما در دسترس نباشد ، باید خلاق باشید. در اینجا چند نکته سریع آورده شده است که به شما کمک می کند نام دامنه مناسب وب سایت خود را پیدا کنید.

  • با نام دامنه های .com همراه باشید و پسوند دامنه جدید
  • از کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود استفاده کنید. راهنمای ما را در چگونگی انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای کسب اطلاعات بیشتر.
  • از خط ها و اعداد در نام دامنه خودداری کنید. آنها هجی و تلفظ را دشوارتر می کردند.
  • نام دامنه ای را انتخاب کنید که به راحتی به یادماندنی باشد ، به شما املایی نداشته باشد و نشان دهنده نام تجاری شما باشد

برای نکات دقیق تر ، به راهنمای کامل ما در نحوه انتخاب بهترین نام دامنه .

من یک نام دامنه پیدا کردم ، حالا چه؟ h4>

شما باید سریع اقدام کنید و آن نام دامنه را ثبت کنید.

هزاران نام دامنه جدید هر روز ثبت می شود. نام دامنه یک تجارت سودآور است و مردم همیشه به دنبال نام های دامنه خوب برای ثبت نام و سپس فروش مجدد برای یک پیشنهاد بهتر هستند.

اگر ایده نام دامنه شما خوب است ، احتمال زیادی وجود ندارد که برای مدت طولانی در دسترس نباشد. شما فقط باید پیش بروید و نام دامنه خود را ثبت کنید .

آیا برای دریافت نام دامنه به وب سایتی نیاز دارم؟ h4>

نه ، شما این کار را نمی کنید.

بدون ایجاد وب سایت می توانید نام دامنه را ثبت کنید. برای درک چگونگی ارتباط این دو مورد ، به راهنمای ما در تفاوت بین نام دامنه و میزبانی وب .

برای ایجاد یک وب سایت باید با > شرکت میزبان . در اینجا فایلهای وب سایت خود را ذخیره خواهید کرد.

نام دامنه ها توسط ثبت نام دامنه . اینها شرکتهایی هستند که از ICANN (نهادی بین المللی که نام دامنه ها را در سراسر جهان مدیریت می کند) برای ثبت نام دامنه ها مجوز گرفته اند.

برای ایجاد یک وب سایت ، شما هم به نام دامنه و هم به میزبانی وب نیاز دارید. با این حال ، اگر هنوز آماده ایجاد وب سایت نیستید ، می توانید به سادگی یک نام دامنه ثبت کنید.

با این کار مالکیت آن نام دامنه را برای دوره مجاز دریافت خواهید کرد. شما می توانید یک وب سایت یا بعداً وقتی آماده شدید ، یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید .

بهترین ابزار برای بررسی در دسترس بودن نام دامنه کدام است؟ h4>

ما توصیه می کنیم از Domain.com استفاده کنید. به عنوان بهترین ابزار برای بررسی در دسترس بودن نام دامنه.

این امکان را به شما می دهد تا به سرعت تحقیقات مربوط به نام دامنه خود را انجام دهید. بدون مراجعه به وب سایت شخص ثالث می توانید بلافاصله نام دامنه را ثبت کنید. آنها همچنین ساده ترین ابزارهای دامنه و یک منطقه ساده مدیریت دامنه را ارائه می دهند.

اگر می خواهید ایده های مختلف نام دامنه را کاوش کنید ، Nameboy a > به شما کمک می کند تا با استفاده از کلمات کلیدی یا نام تجاری خود بلافاصله ده ها نام دامنه تولید کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه با استفاده از ابزارهای جستجوی دقیق دامنه ، در دسترس بودن نام دامنه را بررسی کنید. همچنین ممکن است بخواهید این موارد آسان را مشاهده کنید ایده های تجاری آنلاین که می توانید با نام دامنه جدید خود شروع کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-check-domain-name-availability-easy-domain-search-tools/.

دیدگاهتان را بنویسید