نحوه باز کردن پیوندهای خارجی در یک پنجره یا برگه جدید با وردپرس

آیا می خواهید از پنجره جدید پیوندهای خارجی پست های وبلاگ خود را باز کنید؟

باز کردن پیوندهای خارجی در پنجره جدید به کاربران شما این امکان را می دهد که بدون خروج از وب سایت شما از پیوند بازدید کنند.

بسیاری از مبتدیان به دلیل یافتن گزینه ای برای باز کردن پیوند در یک پنجره ، به دلیل اینکه در هنگام افزودن پیوند به وردپرس ، فوراً قابل مشاهده نیست ، تلاش می کنند.

در این راهنمای مبتدی ، ما نشان خواهیم داد که چگونه می توان به راحتی لینکهای خارجی را در یک پنجره جدید در سایت وردپرس خود باز کرد. ما همچنین روش های مختلفی را برای انجام این کار نشان خواهیم داد ، بنابراین شما می توانید یکی از روش های مناسب خود را انتخاب کنید.

How to open external links in a new window

چرا و چه زمانی باید پیوندهای خارجی را در پنجره جدید باز کنید؟ h4>

پیوندهای خارجی پیوندهایی به وب سایت هایی هستند که شما مالک آنها نیستید یا آنها را کنترل نمی کنید. به طور معمول ، اگر پیوندی را به یک وب سایت خارجی اضافه کنید بازدید کنندگان شما با کلیک روی پیوند به سادگی سایت شما را ترک می کنند.

در حالی که برخی از کارشناسان تجربه کاربر می گویند شما نباید پیوندهای خارجی را در پنجره جدیدی باز کنید ، ما با این موضوع موافق نیستیم.

می بینید ، بیشتر کاربران آخرین وب سایتی را که بازدید می کردند به راحتی فراموش می کنند. اگر چندین برگه باز داشته باشد ، این احتمال وجود دارد که دیگر هرگز نتوانند وب سایت شما را پیدا کنند.

برای تجربه بهتر کاربر ، توصیه می کنیم پیوندهای خارجی را در یک پنجره یا برگه جدید باز کنید. به این ترتیب صفحه وب اصلی از بین نمی رود و کاربران می توانند با بازگشت دوباره وب سایت شما را مرور کنند.

مزیت دیگر باز کردن پیوندهای خارجی در یک پنجره جدید افزایش بازدید از صفحه و تعامل کاربر در سایت شما. احتمال اینکه کاربران به برگه قبلی برگردند و خواندن مقاله به پایان برسد بیشتر است.

کاربرانی که زمان بیشتری را در سایت شما می گذرانند به احتمال زیاد به عنوان خبرنامه ایمیل ، شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید ، نظر دهید و محصولات خود را بخرید.

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی باز کردن آسان پیوندهای خارجی در یک پنجره جدید در وردپرس بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط به خواندن ادامه دهید.

پیوند خارجی را در پنجره جدید در ویرایشگر گوتنبرگ باز کنید h4>

ویرایشگر جدید بلوک وردپرس دارای یک ویژگی داخلی است که به شما امکان می دهد پیوندهای خارجی را در یک پنجره جدید باز کنید. با این حال گزینه پشت دکمه پنهان است و به همین دلیل است که مبتدیان اغلب متوجه آن نمی شوند.

به سادگی یک پست وبلاگ یا صفحه ای را که می خواهید پیوند خارجی به آن اضافه کنید ویرایش کنید. سپس متن مورد نظر جهت پیوند را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه insert link کلیک کنید (یا CTRL + K را در Windows / Command + K در Mac فشار دهید).

Open link in new tab

با این کار پنجره وارد کردن پیوند ظاهر می شود. به سادگی لینک را وارد کنید و سپس بر روی فلش رو به پایین در کنار آن کلیک کنید. این گزینه برای باز کردن برگه پیوند جدید را نشان می دهد.

برای تغییر گزینه کلیک کنید و سپس enter را فشار دهید. متن انتخاب شده شما اکنون پیوند داده می شود ، و می توانید با مراجعه به وب سایت خود پیش نمایش آن را انجام دهید.

با استفاده از ویرایشگر Classic پیوند خارجی را در یک پنجره جدید باز کنید h4>

وردپرس ویرایشگر بلوک جدید با وردپرس 5.0. بسیاری از کاربران با نصب ویرایشگر کلاسیک پلاگین.

اگر هنوز از ویرایشگر کلاسیک استفاده می کنید ، بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که از ویرایشگر جدید استفاده کنید. این مدرن ، سریع تر است و شامل بسیاری از ویژگی های جدید است که شما از دست می دهید.

با این وجود ، اگر هنوز می خواهید از ویرایشگر کلاسیک استفاده کنید ، به این ترتیب می توانید با استفاده از ویرایشگر کلاسیک ، یک پیوند را در یک پنجره جدید باز کنید.

ابتدا باید پست یا صفحه ای را که می خواهید پیوند را اضافه کنید ویرایش کنید. در مرحله بعد ، متن مورد نظر جهت پیوند را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه add link کلیک کنید.

Add new link in classic editor

پنجره ای ظاهر می شود که می توانید پیوند خارجی خود را اضافه کنید. بعد از آن ، روی نماد چرخ دنده کنار آن کلیک کنید. با این کار پنجره پیوند پیشرفته درج وارد می شود.

Open link in new tab using the classic editor

از اینجا باید کادر کنار “باز کردن پیوند در یک برگه جدید” را علامت بزنید و سپس روی دکمه “به روز رسانی” کلیک کنید تا پیوند خود را اضافه کنید.

اکنون می توانید پست خود را ذخیره کرده و پیش نمایش آن را مشاهده کنید تا پیوند را در عمل مشاهده کنید.

با استفاده از برگه متن در ویرایشگر کلاسیک پیوندی را در برگه جدید باز کنید h4>

اگر از ویرایشگر HTML با عنوان “ متن ” در قدیمی استفاده می کنید ویرایشگر کلاسیک ، در اینجا نحوه باز کردن یک پیوند خارجی در یک پنجره جدید آورده شده است.

Add link button in the Text editor

به سادگی متنی را که می خواهید پیوند دهید انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه Add Link کلیک کنید. با این کار پنجره پیشرفته Insert link ظاهر می شود.

Adding a link in plain text editor using the classic editor

از اینجا می توانید پیوند را اضافه کرده و کادر کنار گزینه “باز کردن پیوند در برگه جدید” را علامت بزنید. پس از آن بر روی دکمه Add Link کلیک کنید و پنجره بازشو از بین می رود. اکنون کد HTML مربوط به پیوند را در ویرایشگر متن مشاهده خواهید کرد.

HTML code for the external link

اکنون می توانید تغییرات خود را ذخیره کرده و پست را مشاهده کنید تا لینک خارجی را مشاهده کنید.

نحوه باز کردن پیوندهای خارجی در پنجره جدید با استفاده از HTML

گاهی اوقات ممکن است برای افزودن پیوند در وردپرس نیاز به نوشتن HTML داشته باشید. به عنوان مثال ، هنگامی که از حالت HTML در ویرایشگر بلوک جدید استفاده می کنید یا پیوندی را به عنوان قالب قالب وردپرس پرونده.

شما باید پیوند را با استفاده از کد HTML زیر اضافه کنید.

 متن پیوند 

به سادگی نمونه URL را با URL پیوند خارجی و متن پیوند را با متنی که می خواهید پیوند دهید جایگزین کنید.

پارامتر هدف در این کد به مرورگرها می گوید که لینک را در یک پنجره یا برگه جدید باز کنند.

با یک افزونه وردپرس به طور خودکار تمام پیوندهای خارجی را در پنجره جدید باز کنید h4>

بررسی دستی گزینه برای هر پیوند خارجی که اضافه می کنید ، ممکن است کار اضافی به نظر برسد. با این حال ، با گذشت زمان به آن عادت خواهید کرد.

اگر وبلاگ چند نویسنده ای اجرا می کنید یا غالباً فراموش می کنید که پیوندهای خارجی را در یک برگه جدید باز کنید ، می توانید از یک پلاگین برای آن استفاده کنید.

ابتدا باید پیوندهای خارجی را در یک پنجره جدید باز کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

افزونه خارج از جعبه کار می کند و به طور خودکار در پنجره جدیدی پیوندهای خارجی را باز می کند.

در واقع پیوندهای خارجی در پست های وبلاگ شما تغییر نمی کند. در عوض ، از JavaScript برای باز کردن پیوندهای خارجی در یک پنجره جدید استفاده می کند.

توجه: بخاطر داشته باشید که غیرفعال کردن افزونه باعث باز شدن پیوندهای خارجی در یک پنجره جدید نمی شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی لینک های خارجی را در یک پنجره جدید در وردپرس باز کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست نهایی مفیدترین نکات ، ترفندها و هک های وردپرس که می توانید در وب سایت خود استفاده کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-open-external-links-in-a-new-window-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید