نحوه بازسازی تصاویر کوچک PDF در وردپرس

اخیراً ، یکی از کاربران خوانندگان پرسیده است که آیا امکان ایجاد تصاویر کوچک PDF برای بارگذاری های قدیمی در وردپرس وجود دارد؟ در وردپرس 4.7 ، اکنون شما برای کلیه فایلهای PDF جدید پیش نمایش کوچک داشته باشید. با این حال ، این تغییر بر آپلودهای قدیمی تأثیر نمی گذارد. در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه تصاویر کوچک PDF را در وردپرس برای بارگذاری های قدیمی دوباره ایجاد کنید.

Regenerate PDF thumbnails for old uploads in WordPress

چرا و چه کسی نیاز به بازسازی تصاویر کوچک PDF دارد؟ h4>

وردپرس پیش نمایش تصاویر بند انگشتی PDF را در وردپرس معرفی کرد 4.7 این ویژگی پیش نمایش تصویر صفحه اول فایل PDF بارگذاری شده با استفاده از رسانه بارگذارنده را ایجاد می کند.

با این حال ، این ویژگی فقط روی فایلهای PDF جدیدی که پس از به روزرسانی سایت خود به وردپرس 4.7 بارگذاری کرده اید ، کار می کند.

تمام پرونده های PDF قدیمی همچنان به عنوان یک نماد عمومی در کتابخانه رسانه ظاهر می شوند و شما همچنان باید از یک پلاگین PDF برای نشان دادن پیش نمایش تصاویر کوچک در صفحات پیوست.

اگر به طور مرتب فایل های PDF را بارگذاری می کنید ، پس باید بارگذاری مجدد تصویر کوچک را برای بارگذاری های قدیمی PDF انجام دهید.

شبیه بازسازی تصاویر کوچک برای تصاویر پس از افزودن اندازه های تصویر جدید برای قالب وردپرس خود. با این حال ، آن افزونه ها در حال حاضر از فایل های PDF پشتیبانی نمی کنند.

با گفتن این مطلب ، بیایید نگاهی به نحوه ایجاد تصاویر کوچک PDF برای بارگذاری های قدیمی تر در وردپرس بیندازیم.

بازسازی تصاویر کوچک PDF در وردپرس h4>

قبل از ادامه کار ، لطفا مطمئن شوید که از وردپرس 4.7 یا بالاتر استفاده می کنید. همچنین مطمئن شوید که پسوند imagemagick را بر روی سرور خود نصب کرده اید.

می توانید به سادگی با بارگذاری یک فایل PDF در سایت وردپرس خود ، imagemagick را آزمایش کنید. اگر پیش نمایش تصویر بند انگشتی را برای فایل PDF شما نشان می دهد ، خوب است که ادامه دهید.

لطفاً توجه داشته باشید که افزونه ای که قصد داریم در این مقاله از آن استفاده کنیم ، تصاویر کوچک سایر پرونده های تصویری قدیمی شما را نیز بازسازی می کند. برای پیشگیری ، از سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید یا حداقل از پوشه / wp-content / uploads / خود پشتیبان تهیه کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی مجبور کردن مجدد تصاویر کوچک مجوز.

این افزونه در GitHub میزبانی می شود. اگر قبلاً افزونه هایی از GitHub نصب نکرده اید ، نگاهی به راهنمای ما در نحوه نصب افزونه های وردپرس از GitHub .

پس از فعال سازی ، باید از صفحه Tools »Force Regenerate Thumbnails بازدید کنید.

Regenerate all thumbnails

در اینجا می توانید ریز عکسها را برای همه تصاویر و فایلهای PDF بارگذاری شده با استفاده از آپلود کننده رسانه وردپرس دوباره تولید کنید. برای ادامه روی دکمه “Regenerate All Thumbnails” کلیک کنید.

اکنون افزونه شروع به پردازش تمام تصاویر در وب سایت شما می کند. بسته به تعداد تصاویر و فایل های PDF مدتی طول می کشد.

پس از پایان کار ، می توانید به صفحه رسانه »کتابخانه بروید و می توانید پیش نمایش تصاویر کوچک را برای بارگذاری های PDF قدیمی خود مشاهده کنید.

Media library

همچنین این پلاگین به شما امکان می دهد ریز عکسها را برای فایلهای جداگانه بازسازی کنید. اگر فایل های PDF زیادی ندارید ، بهتر است تصاویر کوچک را به صورت جداگانه بازسازی کنید.

باید به صفحه رسانه »کتابخانه بروید و با کلیک روی دکمه نمایش لیست به نمای لیست بروید.

پس از آن ماوس خود را به یک فایل PDF برسانید ، و شما می توانید پیوند “Force regenerate thumbnails” را مشاهده کنید.

Generating thumbnail for a single PDF file in WordPress

با کلیک بر روی پیوند ، تصاویر کوچک آن پرونده خاص دوباره تولید می شود.

هنگامی که تصاویر کوچک را برای تمام بارگذاری های PDF قدیمی خود ایجاد کردید ، می توانید با خیال راحت افزونه را غیرفعال و حذف کنید. با حذف یا حذف پلاگین ، تصاویر کوچک تولید شده توسط این افزونه حذف نمی شود.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تصاویر کوچک PDF را برای بارگذاری های قدیمی در وردپرس بازسازی کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید 24 باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشند .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-regenerate-pdf-thumbnails-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید