نحوه بارگذاری انبوه پرونده های رسانه ای وردپرس با استفاده از FTP

آیا می خواهید پرونده های رسانه ای وردپرس را با استفاده از FTP به صورت انبوه بارگذاری کنید؟ به طور پیش فرض ، وردپرس به شما امکان بارگذاری پرونده های رسانه ای از طریق FTP را نمی دهد که می تواند برای کاربرانی که می خواهند به یکباره پرونده ها را بارگذاری کنند ، آزار دهنده باشد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی با استفاده از FTP ، پرونده های رسانه ای وردپرس را به صورت انبوه بارگذاری کنید.

How to Bulk Upload WordPress Media Files using FTP

چرا پرونده های رسانه ای وردپرس را با استفاده از FTP به صورت انبوه بارگذاری کنید h4>

آپلود کننده رسانه پیش فرض وردپرس به شما امکان می دهد چندین پرونده را همزمان بارگذاری کنید. این کار را می توانید با کلیک روی دکمه “افزودن رسانه” هنگام نوشتن پست یا با مراجعه به صفحه رسانه »افزودن جدید انجام دهید.

Uploading multiple files via Media uploader in WordPress

شما می توانید چندین عکس ، تصویر ، صدا و حتی فایل های ویدیویی را برای بارگذاری انتخاب کنید و بقیه کارها را وردپرس انجام می دهد.

با این حال ، این روش ممکن است گاهی کار نکند. ممکن است یک حداکثر محدودیت اندازه بارگذاری پرونده مسائل یا بارگذاری پرونده ها ممکن است برای همیشه طول بکشد.

آپلود آسان فایل ها با استفاده از FTP یک گزینه ساده تر است. با این حال ، وردپرس پرونده های بارگذاری شده از طریق FTP را تشخیص نمی دهد و آنها را در قسمت مدیر نشان نمی دهد.

خوشبختانه راهی برای این وجود دارد. بیایید نگاهی به نحوه بارگذاری انبوه پرونده های رسانه ای وردپرس با استفاده از FTP و نحوه در دسترس قرار دادن آنها در داخل وردپرس بیندازیم.

بارگذاری انبوه پرونده های رسانه ای در وردپرس از طریق FTP

ابتدا باید با استفاده از سرویس گیرنده FTP به سایت وردپرس خود متصل شوید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، راهنمای ما را در مورد چگونگی بارگذاری پرونده ها در سایت وردپرس خود از طریق FTP .

هنگامی که از طریق FTP به وب سایت خود متصل شدید ، به پوشه / wp-content / uploads / بروید.

WordPress uploads folder

درون پوشه بارگذاری ها ، پوشه ها را برای سالها و ماهها مشاهده خواهید کرد. به این ترتیب وردپرس پرونده های رسانه را ذخیره می کند به طور پیش فرض. می توانید پرونده های رسانه خود را در پوشه سال جاری و ماه جاری بارگذاری کنید.

اگر موجود نباشد ، می توانید آن را ایجاد کنید. به عنوان مثال ، 2018 برای سال جاری و درون آن پوشه می توانید یک پوشه 01 جدید برای ماه ژانویه ایجاد کنید.

بارگذاری پرونده های شما بسته به اندازه پرونده و سرعت اینترنت ممکن است مدتی طول بکشد.

هنگامی که همه تصاویر ، صوتی ، تصویری یا سایر پرونده های رسانه ای پشتیبانی شده توسط وردپرس را بارگذاری کردید ، آماده وارد کردن آنها به وردپرس هستید.

قابل مشاهده کردن بارگذاری رسانه های FTP در وردپرس h4>

حتی اگر پرونده ها را در سرور وب سایت خود بارگذاری کرده باشید ، وردپرس آنها را به طور خودکار تشخیص نمی دهد.

وقتی فایلی را با استفاده از بارگذار رسانه پیش فرض وردپرس بارگذاری می کنید ، وردپرس اطلاعات پرونده را در پایگاه داده ذخیره می کند. سپس این پرونده ها را با واکشی اطلاعات از پایگاه داده وردپرس شما نمایش می دهد.

از آنجا که این پرونده ها از طریق media uploader بارگذاری نشده اند ، وردپرس آنها را در پایگاه داده ذخیره نمی کند.

بیایید این را حل کنیم.

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزودن از سرور پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید به صفحه رسانه »افزودن از سرور بروید. به طور پیش فرض ، این پلاگین به پوشه / wp-content / نگاه می کند و تمام پرونده های رسانه ای و پوشه هایی را که در داخل آن پیدا می کند نمایش می دهد. می توانید روی پوشه ها کلیک کنید تا آنها را باز کنید و فایلهای رسانه ای بارگذاری شده خود را پیدا کنید.

Add from server settings

پس از یافتن فایل هایی که با استفاده از FTP بارگذاری کرده اید ، کافیست روی کادر تأیید کنار آنها کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “وارد کردن” کلیک کنید.

افزونه شروع به ثبت رسانه وارداتی شما در کتابخانه رسانه وردپرس می کند. با مرور هر پرونده ، پیشرفت را روی صفحه مشاهده خواهید کرد.

Importing media files

پس از اتمام کار ، می توانید برای دیدن همه پرونده های وارد شده خود به صفحه رسانه »کتابخانه مراجعه کنید.

Media files uploaded via FTP to WordPress

اکنون می توانید پیش بروید و این تصاویر ، صدا و سایر پرونده های رسانه ای را به پست ها و صفحات وردپرس خود اضافه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه می توانید با استفاده از FTP به راحتی فایلهای رسانه ای وردپرس را به صورت انبوه بارگذاری کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه بهینه سازی تصاویر در وردپرس برای سرعت و عملکرد بهتر.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-bulk-upload-wordpress-media-files-using-ftp/.

دیدگاهتان را بنویسید