نحوه ایجاد BuzzFeed مانند وب سایت با استفاده از وردپرس

اخیراً یکی از خوانندگان ما س askedال کرده است که آیا امکان ایجاد BuzzFeed مانند وب سایت با استفاده از وردپرس وجود دارد؟ BuzzFeed یکی از محبوب ترین وب سایت های اینترنتی است که بیشتر به دلیل محتوای ویروسی شناخته می شود. موفقیت آن بسیاری از وبلاگ نویسان را به پیروی از همین مدل ترغیب کرده است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از وردپرس به راحتی مانند وب سایت BuzzFeed ایجاد کنید.

Making a BuzzFeed like website using WordPress

چرا باید یک BuzzFeed مانند وب سایت راه اندازی کنید؟ h4>

BuzzFeed یکی از محبوب ترین وب سایت ها در اینترنت است. این وب سایت به دلیل آزمونها ، فهرست ها و تفسیرهای فرهنگ پاپ محبوب است و به یک شرکت رسانه ای عظیم با درآمد سالانه 250 میلیون دلار در سال 2016 تبدیل شده است.

BuzzFeed یک مدل تجاری موفق است که بسیاری از وبلاگ نویسان و کارآفرینان مشتاق می توانند آن را دنبال کنند. به شما امکان می دهد کسب درآمد آنلاین در حالی که خلاقیت خود را به نمایش می گذارید و به کاربران خود ارزش می دهید.

برای ساخت BuzzFeed مانند وب سایت به چه مواردی نیاز دارید؟ h4>

ابتدا باید بستر مناسب را انتخاب کنید. موارد زیادی وجود دارد سیستم عامل های وبلاگ نویسی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید ، اما ما توصیه می کنیم از وردپرس استفاده کنید زیرا بهترین سازنده محبوب وب سایت و سیستم مدیریت محتوا.

واقعیت جالب: وردپرس بیش از 30 درصد از کل وب سایت های موجود در اینترنت را تأمین می کند.

وقتی می گوییم وردپرس ، ما در مورد WordPress.org خود میزبان صحبت می کنیم و نه WordPress.com. آنها دو سیستم عامل متفاوت هستند. به مقاله ما در WordPress.com vs WordPress.org برای مقایسه همزمان دو سیستم عامل.

ما توصیه می کنیم از WordPress.org استفاده کنید زیرا به شما امکان کنترل ، مالکیت و آزادی کامل در ایجاد وب سایت BuzzFeed خود را می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به عنوان بررسی کامل وردپرس .

برای ایجاد وب سایتی مانند Buzzfeed به سه مورد نیاز دارید:

  • نام دامنه – این آدرس وب سایت شما خواهد بود و آنچه کاربران برای دیدن وبلاگ شما در مرورگرهای خود تایپ می کنند. (به عنوان مثال ، wpbeginner.com)
  • میزبانی وب – این خانه وب سایت شما خواهد بود و همه پرونده های وب سایت خود را در آن ذخیره خواهید کرد
  • 40 دقیقه توجه شما را جلب نکردید

بله ، شما می توانید در عرض 40 دقیقه یک وب سایت BuzzFeed مانند ایجاد کنید ، و ما در هر مرحله از آن شما را راهنمایی خواهیم کرد.

در این آموزش ، موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

  • نحوه ثبت نام دامنه به صورت رایگان
  • نحوه انتخاب بهترین میزبانی وب
  • نحوه نصب وردپرس
  • چگونه می توان BuzzFeed ایده آل مانند قالب (طراحی وب سایت) را پیدا کرد
  • نحوه افزودن BuzzFeed مانند مطالب به وبلاگ خود
  • نحوه بازدید بیشتر از وبلاگ ویروسی خود
  • چگونه می توان از طریق وبلاگ ویروسی خود درآمد کسب کرد
  • منابع برای یادگیری وردپرس وبلاگ خود را رشد دهید

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

راه اندازی BuzzFeed مانند وب سایت با استفاده از وردپرس h4>

ابتدا باید ثبت نام دامنه و خرید هاست.

به طور معمول ، یک نام دامنه 14.99 دلار در سال و وب سایت میزبان 7.99 دلار در ماه است که معمولاً سالانه پرداخت می شود.

اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، این مبلغ بسیار زیادی است.

خوشبختانه ، Bluehost با پیشنهاد موافقت کرده است خوانندگان WPBeginner یک نام دامنه رایگان ، گواهی SSL رایگان ، و 60٪ تخفیف در میزبانی.

اساساً می توانید ماهانه 2.75 دلار شروع کنید.

to برای ادعا اینجا کلیک کنید پیشنهاد انحصاری Bluehost

Bluehost یکی از بزرگترین میزبانی هاست شرکتهایی در جهان ، و آنها به طور رسمی ارائه دهنده میزبانی وردپرس هستند.

توجه: در WPBeginner به شفافیت اعتقاد داریم. اگر با Bluehost ثبت نام کنید با استفاده از لینک ارجاع ما ، سپس ما کمیسیون کمی بدون هیچ هزینه اضافی برای شما بدست خواهیم آورد (در واقع ، شما پس انداز می کنید و یک دامنه رایگان دریافت می کنید). ما این کمیسیون را برای توصیه در مورد هر میزبانی وردپرس ، اما ما فقط محصولی را توصیه می کنیم که شخصاً استفاده می کنیم و معتقدیم برای خوانندگان ما ارزش افزوده خواهد داشت.

با این گفته ، بیایید به تنظیم نام دامنه و میزبانی خود بپردازیم ، بنابراین می توانید وب سایت خود را شروع کنید.

ابتدا باید به وب سایت Bluehost مراجعه کنید و بر روی دکمه “اکنون شروع می شود” کلیک کنید.

Get started with Bluehost

بعد ، از شما خواسته می شود که طرحی را انتخاب کنید. برنامه های Basic و Plus در بین کاربران ما محبوب هستند.

پس از آن ، شما باید یک نام دامنه برای وب سایت خود انتخاب کنید.

Choose domain name for your website

چند نکته در مورد انتخاب بهترین نام دامنه برای وب سایت BuzzFeed مانند.

به مشاوره بیشتری نیاز دارید؟ راهنمای ما را در نحوه انتخاب نام دامنه مناسب برای وب سایت خود.

پس از انتخاب نام دامنه خود ، اطلاعات حساب خود مانند نام ، آدرس ، ایمیل و غیره را وارد خواهید کرد

در زیر آن ، گزینه های میزبانی اضافی را مشاهده خواهید کرد که می توانید خریداری کنید. خرید این موارد اضافی را توصیه نمی کنیم زیرا باعث افزایش قبض میزبانی شما می شود. در صورت لزوم همیشه می توانید بعداً آنها را اضافه کنید.

Hosting extras

بعد ، برای پایان خرید باید اطلاعات پرداخت خود را اضافه کنید.

پس از آن ، شما ایمیلی با پیوند به صفحه کنترل میزبانی خود و جزئیات ورود به سیستم دریافت خواهید کرد.

نصب وردپرس h4>

Bluehost بطور خودکار وردپرس را برای شما نصب می کند و شما می توانید مستقیماً از داشبورد میزبانی به سایت وردپرس خود وارد شوید.

Bluehost dashboard

پس از ورود به سیستم ، قسمت مدیریت وردپرس را مشاهده خواهید کرد. از اینجا وب سایت خود را مدیریت می کنید ، محتوا را تغییر می دهید و محتوا اضافه می کنید.

WordPress dashboard

برای وب سایت خود مانند BuzzFeed مانند طراحی را انتخاب کنید h4>

به طور پیش فرض ، وردپرس دارای یک موضوع کاملاً ابتدایی است که چیزی شبیه BuzzFeed ندارد.

Default WordPress theme

خوشبختانه هزاران پیش ساخته وجود دارد تم های چند منظوره وردپرس که می توانید انتخاب کنید. ما چند موضوع وردپرس را که برای محتوای ویروسی و BuzzFeed مانند وب سایت ها طراحی شده اند ، به صورت دستی انتخاب کرده ایم.

1. دوبرمن

Doberman

Doberman تم مناسب وردپرس برای BuzzFeed مانند وب سایت های محتوای ویروسی است. این باعث افزایش تعامل کاربر با تکنیک های استفاده شده توسط وب سایت های محتوای ویروسی مانند تعداد اجتماعی ، محتوای پرطرفدار ، پست های محبوب ، واکنش های سفارشی ، پیام های اشتراک گذاری اجتماعی و موارد دیگر می شود.

بیش از 80 گزینه شخصی سازی دارد که به شما امکان می دهد از رنگ ها ، طرح ها و سبک های خود استفاده کنید. بدون نوشتن هیچ کدی می توانید آن را به صورت منحصر به فرد خود بسازید. همچنین شامل نصب یک کلیک محتوای آزمایشی است ، پس از آن می توانید به سادگی پیش بروید و محتوای خود را جایگزین کنید.

2. SocialallyViral

SociallyViral

SocallyViral یکی دیگر از تم های عالی وردپرس است که به طور خاص برای وب سایت های مجله های ویروسی طراحی شده است. شامل اشتراک های اجتماعی ، نمادهای شبکه های اجتماعی ، پست های پرطرفدار ، ادغام های اجتماعی ، Google AdSense مکانها و موارد دیگر.

این عملکرد “بارگیری پست های بیشتر” با 4 سبک مختلف ، جعبه اشتراک ایمیل و یک بخش پست ویژه در بالا وجود دارد. با قطعه های غنی از طرحواره .

3. Noozbeat

Noozbeat

Noozbeat یک قالب زیبا وردپرس است که برای وب سایت های پرمحتوا مانند مجلات و روزنامه های آنلاین طراحی شده است. همراه با نقاط اختصاصی برای نمایش تبلیغات در وب سایت شما.

همچنین شامل چندین طرح بندی برای صفحه اصلی ، دسته ها و مقالات منفرد است. استفاده از آن با تنوع گزینه های سفارشی سازی و انتخاب نامحدود رنگ آسان است.
4 <. snapse> (رایگان) h4>

Synapse

Synapse یک تم رایگان وردپرس است برای مجلات ویروسی و وب سایت های روزنامه. از یک طرح چند رنگ با طرح تمام عرض برخوردار است که ظاهری مرسوم به آن می دهد.

شامل گزینه های سفارشی سازی ساده است که استفاده از آن را آسان کرده و راه اندازی آن را سریع انجام می دهد. Synapse سبک وزن است و با تمام افزونه های محبوب وردپرس سازگار است.
5 <. truepixel>

TruePixel

TruePixel یکی دیگر از تم های مدرن وردپرس است که برای وب سایت های پرمحتوا طراحی شده است. این برنامه به منظور کاهش نرخ پرش و افزایش تعامل کاربر طراحی شده است که به معنای نمایش صفحات بیشتر برای وب سایت شما است.

همچنین تبلیغات آماده است که به شما امکان می دهد فوراً از وب سایت خود کسب درآمد کنید. همراه با یک پنل گزینه های تم سفارشی که به شما کمک می کند وب سایت خود را به راحتی تنظیم کنید.

6. BuzzMag (رایگان) h4>

BuzzMag

BuzzMag یک قالب وردپرس رایگان است که برای مجلات آنلاین طراحی شده است. همراه با یک بخش پست ویژه در بالا ، یک طراحی صفحه اصلی مدرن که محتوای شما را در جلو و مرکز قرار می دهد. دارای مناطق تبلیغاتی آماده برای استفاده ، نوارهای کناری متعدد و گزینه های تم برای استفاده آسان.

می خواهید به مضامین بیشتری نگاه کنید؟ به انتخاب تخصصی ما از بهترین تم های مجله WordPress مراجعه کنید که می تواند برای ساخت یک وب سایت مانند BuzzFeed استفاده شود.

ایجاد محتوای ویروسی برای وب سایت شما h4>

BuzzFeed با محتوای ویروسی مانند آزمونهای شخصیت ، الگوهای رفتاری ، فهرست ها و تفسیر فرهنگ پاپ شروع به کار کرد. اکنون تبدیل به یک شرکت بزرگ رسانه ای شده است که انواع مختلفی از محتوا را منتشر می کند.

شما باید تصمیم بگیرید که چه نوع محتوایی را می خواهید در وب سایت خود منتشر کنید.

وردپرس افزودن هر نوع محتوایی به وب سایت خود را آسان می کند. می توانید لیست لیست ، مقاله ، بارگذاری تصاویر ، جاسازی فیلم و صدا ، ایجاد گالری عکس و موارد دیگر ایجاد کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مبتدیان در مورد نحوه افزودن پست جدید در وردپرس و استفاده از کلیه ویژگی های آن.

در اینجا برخی از راهنماهای ما آورده شده است که به شما کمک می کند محتوایی مشابه BuzzFeed و سایر مجلات ویروسی ایجاد کنید.

در حالی که در حال ساخت وب سایتی مشابه BuzzFeed هستید ، مهم است که وب سایت خود را با دادن صدا و سبک بی نظیر به آن اختصاص دهید. این به برند شما کمک می کند تا برجسته باشد و مخاطبان وفاداری را به خود جلب کند.

برای دستیابی به این هدف ، شما باید مرتباً مطالب جدیدی را منتشر کنید. مشاهده خواهید کرد که وب سایت های بزرگتر هر روز مطالب زیادی منتشر می کنند. در ابتدا انجام این کار بسیار دشوار است ، بنابراین شما باید فرکانس خود را انتخاب کنید.

ما توصیه می کنیم با سه مقاله در هفته شروع کنید و سپس سرعت خود را برای انتشار روزانه افزایش دهید.

حال ممکن است فکر کنید ، چگونه می توانید ایده های جدیدی برای پست های وبلاگ به طور منظم بدست آورید؟ اینها را ببینید 73 نوع پست وبلاگ که جذاب هستند و می توانند به راحتی در وب سایت محتوای ویروسی استفاده شوند.

حتی به ایده های بیشتری نیاز دارید؟ بازدید از وب سایت های مشابه BuzzFeed را برای ایجاد عادت ایجاد کنید. ما نمی گوییم که شما باید محتوای آنها را بدزدید یا کپی کنید.

درعوض ، ایده ها / موضوعات را جمع آوری کنید ، الهام بگیرید و یاد بگیرید. برای ایجاد چیزهای جدید و اصلی از این ایده ها با پست های وبلاگ خود استفاده کنید.

بازدید بیشتر از وبلاگ ویروسی خود h4>

وب سایت های محتوای ویروسی مانند BuzzFeed برای موفقیت به ترافیک و مشارکت کاربر اعتماد می کنند. بازدید بیشتر از وب سایت شما به معنای بازدید بیشتر از صفحه و درآمد تبلیغاتی بیشتر است.

با این حال ، بیشتر مبتدیان نمی دانند از کجا شروع کنند و چگونه می توانند به وب سایت خود بیشتر مراجعه کنند.

وب سایت خود را برای جستجوگرها بهینه کنید

اکثر وب سایت های معروف در اینترنت بیشترین میزان بازدید خود را از موتورهای جستجو مانند Google دریافت می کنند. دارندگان وب سایت های باتجربه از SEO (بهینه سازی موتور جستجو) برای بهبود وب سایت های خود برای موتورهای جستجو استفاده می کنند.

وردپرس ساخته شده است تا یک بستر نرم افزاری دوستانه برای جستجوگرها باشد. با این وجود هنوز کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید محتوای شما توسط موتورهای جستجو پیدا شده و در رتبه بندی جستجو بالاتر نشان داده می شود.

برای راه اندازی کامل ، دستورالعمل های گام به گام را در راهنمای جستجوگرها برای وردپرس برای مبتدیان.

سرعت و عملکرد وب سایت خود را بهبود بخشید

متوجه خواهید شد که BuzzFeed بسیار سریع بارگیری می شود و حتی در اتصالات کندتر اینترنت نیز به خوبی کار می کند. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین SEO شما را بهبود می بخشد.

برای تنظیم دقیق عملکرد وب سایت خود می توانید وب سایت خود را سریع انجام دهید.

ما یک راهنمای کامل در مورد بهبود سرعت و عملکرد وردپرس داریم با دستورالعمل های گام به گام برای مبتدیان.

از کاربران خود بیاموزید

برای محبوب کردن وب سایت خود ، باید بدانید که کاربران شما چه چیزی را ترجیح می دهند. بیشتر مبتدیان سعی می کنند به جای اینکه اطلاعات واقعی را بدست آورند ، حدس های آموزش دیده ای بزنند.

به سادگی Google Analytics را در وب سایت خود نصب کنید ، و به شما خواهد گفت که کدام صفحات در سایت شما محبوب هستند ، کاربران از کجا می آیند ، چه مقدار از وقت خود را صرف می کنند و موارد دیگر.

همچنین می توانید پیگیری تعامل کاربر در وب سایت خود با Google Analytics. با این کار می توانید ببینید که کاربران دقیقاً چه کاری در وب سایت شما انجام می دهند و چه کاری می توانید برای افزایش تعامل آنها انجام دهید.

کسب درآمد از طریق BuzzFeed مانند وب سایت h4>

BuzzFeed نه تنها مخاطبان زیادی دارد ، بلکه درآمد زیادی هم دارد. منبع اصلی درآمد آنها از طریق تبلیغات آنلاین و فروش راه حل های بازاریابی به مشاغل و تبلیغ کنندگان است.

به عنوان یک مبتدی ، ممکن است به اندازه BuzzFeed تبلیغات پردرآمد نداشته باشید ، اما روش های زیادی برای کسب درآمد ثابت از وب سایت خود وجود دارد.

1 نمایش تبلیغات در وب سایت خود با استفاده از Google AdSense

میلیون ها وب سایت در اینترنت برای کسب درآمد به تبلیغات اعتماد می کنند. Google AdSense این کار را برای وبلاگ نویسان برای نمایش تبلیغات در وب سایت های خود.

لازم نیست نگران یافتن تبلیغ کننده و جمع آوری پول باشید. گوگل با تبلیغ کنندگان معامله می کند ، پول جمع می کند و پس از یک برش کوچک برای شما ارسال می کند.

برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه افزودن صحیح Google AdSense در وردپرس .

2. ایجاد پیگیری رسانه های اجتماعی

سیستم عامل های محتوای ویروسی مانند BuzzFeed دارای رسانه های اجتماعی زیادی هستند که باعث جذابیت بیشتر آنها برای برندهای برتر شده است. این مارک ها برای همکاری ، جایگذاری برند و سایر معاملات برای جلب مخاطبان گسترده رسانه های اجتماعی خود به آنها نزدیک می شوند.

با این حال ، برای این کار ، شما باید ایجاد موارد زیر را در سیستم عامل های انتخاب شده رسانه های اجتماعی شروع کنید. اینستاگرام و یوتیوب دو پلتفرمی هستند که بسیاری از مشاغل بزرگ و کوچک را به خود جلب می کنند.

یک راه آسان برای ایجاد یک زیرمجموعه اجتماعی ، اشتراک گذاری پست ها در وب سایت خود است. شما می توانید پست های اینستاگرامی خود را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید و فیلم های خود را در پست های وبلاگ خود جاسازی کنید.

3. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته به شما امکان می دهد محصولات خود را پس از کلیک بر روی پیوند خود ، محصولات را پیشنهاد دهید و کمیسیون ارجاع دریافت کنید.

شما باید محصولی را پیدا کنید که از موضوعات وب سایت شما تعریف کند و دارای یک برنامه وابسته باشد. بزرگترین شبکه وابسته ای که می توانید به آن بپیوندید ، شرکت های وابسته آمازون است . هزاران محصول دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

برای شروع ، به راهنمای ما در عنوان نحوه مدیریت پیوندهای وابسته در وردپرس .

روشهای زیادی برای کسب درآمد از وبلاگ محتوای ویروسی شما وجود دارد. به راهنمای ما نگاهی بیندازید روش های کسب درآمد از وبلاگ خود برای برخی ایده های دیگر.

منابعی برای یادگیری وردپرس و رشد وبلاگ خود h4>

ساخت یک وب سایت مجله مانند BuzzFeed به شما امکان می دهد روش های مختلفی برای افزودن محتوا ، جذب مخاطبان و رشد تجارت خود تجربه کنید. همانطور که در وب سایت خود کار می کنید ، خواهید فهمید که کارهای بیشتری می توانید با وردپرس انجام دهید.

استفاده از وردپرس کاملاً آسان است اما هر از چند گاهی با س withالاتی روبرو خواهید شد. خبر خوب این است که کمک های آنلاین زیادی وجود دارد.

WPBeginner خود بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس در جهان است. ما چندین منبع مفید ، راهنما و نحوه اطلاع رسانی داریم که به طور خاص برای مبتدیان ، وبلاگ نویسان و صاحبان مشاغل نوشته شده است.

در زیر چند منبع مفید WPBeginner آورده شده است که باید آنها را بررسی کنید. همه آنها کاملا رایگان هستند.

  • وبلاگ WPBeginner – اینجاست که ما آموزشهای WordPress خود را منتشر می کنیم ، راهنماها و گام به گام
  • فیلم های WPBeginner – این فیلم ها مرحله به مرحله به شما در یادگیری سریع WordPress کمک می کند. li >
  • WPBeginner در YouTube – به دستورالعمل های ویدیویی بیشتری نیاز دارید؟ با بیش از 52،000 مشترک و 7 میلیون بازدید + در کانال YouTube ما مشترک شوید.
  • دیکشنری WPBeginner – بهترین مکان برای شروع و با زبان وردپرس آشنا شوند.
  • طرح WPBeginner – افزونه ها ، ابزارها و سرویس هایی را که در WPBeginner استفاده می کنیم بررسی کنید. لی>
  • معاملات WPBeginner – تخفیف های ویژه محصولات و خدمات WordPress برای کاربران WPBeginner.

بسیاری از کاربران ما با یافتن پاسخ wpbeginner پس از عبارت جستجوی خود ، از Google برای یافتن پاسخ در WPBeginner استفاده می کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند با استفاده از وردپرس یک وب سایت BuzzFeed مانند وب سایت ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید این عناوین نکات کاربردی برای هدایت بازدید به وب سایت جدید خود . رایگان

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-a-buzzfeed-like-website-using-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید