نحوه ایجاد Autoblog در وردپرس

اخیراً ، یکی از کاربران ما پرسید که چگونه می توانند در وردپرس وبلاگ خودکار ایجاد کنند. اتوبلاگ یک سایت وردپرس خودکار است که مطالب را از منابع دیگر می کشد و آنها را منتشر می کند. در این مقاله ، نحوه ایجاد اتوبلاگ در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

Creating Autoblog in WordPress

اتوبلاگ در وردپرس چیست؟ h4>

اتوبلاگ یا وبلاگ خودکار وب سایتی است که با استفاده از RSS RSS .

عمدتا این اصطلاح با محتوا-اسکنر و وبلاگ های هرزنامه . با این حال ، بسیاری از سناریوهای استفاده کاملاً خوب و سودآور برای ابزارهای خودکار وبلاگ وجود دارد.

به عنوان مثال ، می توان از یک وبلاگ خودکار برای ایجاد یک وب سایت سرپرستی استفاده کرد که اخبار مربوط به موضوعات خاص را جمع آوری کرده و سپس آنها را در یک سقف ارائه دهد. وبلاگ خودکار همچنین می تواند در شبکه های داخلی شرکت و وب سایت های خصوصی مورد استفاده قرار گیرد.

با گفتن این مطلب ، بیایید نگاهی به نحوه ایجاد وبلاگ خودکار در وردپرس بیندازیم.

ایجاد Autoblog در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است WP RSS Aggregator پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

افزونه اصلی رایگان است ، اما برای این آموزش به افزونه های پرداخت شده در بسته تغذیه پیشرفته .

قیمت گذاری از 139 دلار برای یک مجوز سایت با یک سال پشتیبانی و به روزرسانی شروع می شود.

پس از نصب و فعال سازی همه افزونه ها ، به سادگی به RSS RSS Aggregator »افزودن مطلب جدید مراجعه کنید تا منبع خبر جدید اضافه کنید.

Adding a feed source

ابتدا باید عنوان این منبع خبری را ارائه دهید و سپس URL خوراک RSS را ارائه دهید.

در مرحله بعدی باید کمی به قسمت “Feed to Post” پیمایش کنید. در اینجا شما باید یک نوع پست را برای موارد خوراک وارد شده انتخاب کنید .

Feed to post

به طور پیش فرض ، پلاگین پست ها را به عنوان پیش نویس وارد می کند. اگر می خواهید ، پس می توانید آن را به منتشر شده تغییر دهید.

فراموش نکنید که کادر کنار گزینه “مجبور کردن محتوای کامل” را علامت بزنید. با استفاده از این گزینه ، به WP RSS Aggregator اجازه می دهد متن کامل پست ها را واکشی کند.

در مرحله بعدی ، باید بخش “خبرخوان برای ارسال تصاویر -” را تنظیم کنید. اینجاست که نحوه عملکرد تصاویر وبلاگ خود را تنظیم می کنید.

Feed to post images

می تواند به طور خودکار تصاویر را از منابع فید وارد کرده و در کتابخانه رسانه وردپرس شما ذخیره کند. همچنین می تواند اولین تصویر را در محتوا واکشی کرده و از آن به عنوان تصویر برجسته . شما باید این گزینه ها را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

صفحه افزودن منبع فید جدید گزینه های زیادی دارد. می توانید آنها را بررسی کرده و متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

می توانید از فیلتر کردن کلید واژه برای وارد کردن یا حذف محتوای منطبق با کلمات کلیدی خاص استفاده کنید یا برچسب ها . همچنین می توانید قبل یا بعد از مقاله منبع محتوای سفارشی اضافه کنید.

پس از پایان کار بر روی دکمه انتشار خبر کلیک کنید.

اکنون می توانید از قسمت پست های خود بازدید کنید و موارد خوراکی وارد شده به سایت وردپرس خود را مشاهده خواهید کرد.

در صورت نیاز ، فرآیند را تکرار کنید تا منابع فید بیشتری اضافه کنید. با مراجعه به RSS Aggregator »منابع فید می توانید وضعیت خبرمایه خود را بررسی کنید.

Autoblog feeds

افزودن سریع چندین منبع فید برای وبلاگ خودکار h4>

افزودن هر منبع فید و پیکربندی آنها یک به یک می تواند کار طاقت فرسایی باشد. در اینجا چگونگی افزودن سریع چندین فید همزمان با استفاده از همان تنظیمات وجود دارد.

به RSS Aggregator »تنظیمات بروید و بر روی تب Feed to Post کلیک کنید. در اینجا می توانید تنظیمات پیش فرض فید را برای ارسال افزونه پیکربندی کنید.

این تنظیمات برای همه منابع خبری که در مرحله بعد اضافه می کنید اعمال خواهد شد.

Feed to post settings

در مرحله بعدی ، باید به RSS Aggregator »وارد کردن و صادرات مراجعه کنید. در زیر جعبه وارد کردن ، باید نام و نشانی اینترنتی منابع فید خود را اضافه کنید.

نام و نشانی اینترنتی فید را با ویرگول و فاصله جدا کنید. در هر خط یک منبع فید اضافه کنید.

Bulk importing content from multiple feeds

پس از آن بر روی دکمه واردات انبوه کلیک کنید تا به سرعت همه منابع فید را به وبلاگ خودکار وردپرس خود اضافه کنید.

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یک Autoblog در WordPress ایجاد کنید.

یادداشت سردبیر: Word of Warning

اگر در حال ایجاد یک وبلاگ خودکار هستید که به صورت عمومی است ، لطفاً محتوای کامل یا تصاویر را خراش ندهید زیرا مورد نقض حق نسخه برداری قرار خواهید گرفت.

بهترین استفاده از وبلاگ خودکار زمانی است که از آن در داخل اینترانت شرکت استفاده می شود. اگر در حال ایجاد سایت خبری سرپرستی هستید ، خلاصه ها را وارد کرده و برای مقاله کامل به منبع اصلی پیوند دهید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-an-autoblog-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید