نحوه ایجاد یک پنجره WooCommerce برای افزایش فروش (6 روش اثبات شده)

آیا می خواهید برای افزایش فروش یک پنجره WooCommerce ایجاد کنید؟

پنجره های بازشوی Lightbox به شما امکان می دهد تا به راحتی توجه مشتری را جلب کرده و او را برای خرید خریداری کنید. شما می توانید از پنجره های پنجره WooCommerce برای ارائه کوپن ، ارتقا promote فروش ، جذب بازدیدکنندگان به لیست ایمیل خود و موارد دیگر استفاده کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک پنجره WooCommerce را برای افزایش فروش به راحتی ایجاد کنید. ما به شما انواع مختلف پنجره های بازشو و نحوه اعمال آنها را در فروشگاه شما نشان خواهیم داد.

Creating a WooCommerce popup to increase sales

چرا باید یک پنجره WooCommerce ایجاد کنید h4>

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا مرتباً در همه وب سایت های تجارت الکترونیک عمده پنجره های بازشو را مشاهده می کنید؟

به این دلیل است که پنجره های بازشو در تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتریانی که به مشتری پرداخت می کنند کار بسیار خوبی دارند. آنها به فروشگاه های آنلاین کمک می کنند تا با نشان دادن پیام های هدفمند دقیقاً در زمان مناسب ، توجه مشتری را به خود جلب کنند.

اگر فروشگاه WooCommerce ، برای کمک به شما می توانید از پنجره های بازشو استفاده کنید:

  1. با ارسال پیام به موقع به مشتریان ، فروش خود را افزایش دهید. به عنوان مثال ، هنگامی که کاربران قصد دارند فروشگاه شما را ترک کنند ، می توانید پنجره بازشو را نشان دهید.
  2. با ارائه کوپن یا حمل و نقل رایگان ، فروش کالاهای رها شده را بازیابی کنید.
  3. فروش بیشتر محصولات از طریق فروش متقابل (تبلیغ محصولات مرتبط) و افزایش فروش (تبلیغ کالای با کیفیت بهتر).
  4. لیست ایمیل خود را دنبال کنید ، موارد زیر را دنبال کنید یا فروش و تبلیغات مداوم را به مشتریان خود یادآوری کنید.

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی استفاده از پنجره های ووکامرس برای افزایش فروش و تبدیل در فروشگاه خود بیاندازیم.

ما برای این آموزش از OptinMonster استفاده خواهیم کرد. OptinMonster ابزاری قدرتمند برای بهینه سازی تبدیل است که به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان وب سایت را به مشترک و مشتری تبدیل کنید.

این برنامه بصورت یکپارچه با ووکامرس ادغام می شود و دارای گزینه های شخصی سازی قدرتمندی است که به طور خاص برای فروشگاه های ووکامرس ساخته شده اند.

نکته: برای ایجاد کوپن برای پیشنهادات خود ، توصیه می کنیم از کوپن های پیشرفته . این امکان را برای شما ایجاد می کند کوپن های هوشمند سایت WooCommerce شما .

شروع کار با OptinMonster

قبل از شروع ایجاد پنجره WooCommerce ، به یک حساب OptinMonster نیاز دارید که به سایت وردپرس شما متصل باشد.

ابتدا به وب سایت OptinMonster بروید و برای یک حساب ثبت نام کنید .

نکته: برنامه OptinMonster’s Pro به شما امکان می دهد از بیشتر ویژگی هایی که پوشش خواهیم داد استفاده کنید. اگر می خواهید یک کمپین “چرخش برای برنده شدن” ایجاد کنید ، به برنامه رشد نیاز دارید.

پس از ثبت نام در OptinMonster ، باید حساب OptinMonster خود را به سایت وردپرس خود متصل کنید. برای این کار ابتدا باید در سایت وردپرس خود. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید صفحه خوش آمد گویی OptinMonster را در مدیر وردپرس خود مشاهده کنید. به سادگی بر روی دکمه “اتصال حساب خود” کلیک کنید.

Connecting your OptinMonster account to WordPress

اکنون برای اتصال حساب OptinMonster خود با سایت وردپرس خود ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

پس از انجام این کار ، صفحه مبارزات را مشاهده خواهید کرد. در اینجا ، باید روی دکمه “ایجاد یک کمپین جدید” کلیک کنید:

Click the button to create a new campaign in OptinMonster

در ادامه این آموزش ، ما انواع مختلفی از پنجره های بازشو WooCommerce را پوشش خواهیم داد. می توانید از این پیوندهای سریع استفاده کنید تا مستقیماً به دستورالعمل های هر یک بپردازید.

نحوه ایجاد پنجره کوپن WooCommerce

کوپن ها یک روش عالی برای افزایش فروش هستند. برای اطمینان از اینکه مشتریان از کوپن شما مطلع هستند و می توانید آنها را به استفاده از آن بازپرداخت کنید ، می توانید از یک پنجره بازشو استفاده کنید.

برای ایجاد یک پنجره کوپن ، کافی است نوع کمپین “پنجره” را انتخاب کنید. سپس ، با آوردن ماوس روی آن و کلیک روی دکمه “استفاده از الگو” ، الگوی خود را انتخاب کنید. ما می خواهیم از الگوی “کوپن” استفاده کنیم:

Select your campaign type and choose a template

OptinMonster از شما می خواهد نام کمپین خود را بگذارید و در سایتی که می خواهید بارگیری شود انتخاب کند.

Give your WooCommerce coupon popup a name

اکنون زمان طراحی کوپن شما فرا رسیده است. برای ویرایش آن کافیست روی هر قسمت از کوپن کلیک کنید. می توانید متن ، قلم ، رنگ ها و موارد دیگر را تغییر دهید. در اینجا ، ما در حال ویرایش متن عنوان برای کوپن هستیم:

Editing the text on your WooCommerce coupon popup

همچنین می توانید قسمت هایی از کوپن را حذف کنید. به عنوان مثال ، ممکن است تصمیم بگیرید که نمی خواهید جعبه ثبت نام ایمیل داشته باشید. به راحتی می توانید یک کد کوپن را در پنجره بازشو نمایش دهید تا مشتری را به استفاده فوری از آن تشویق کنید.

نکته: کد پیش فرض کوپن SAVE25 است. این بعد از اینکه مشتری آدرس ایمیل خود را وارد می کند ، روی صفحه نمایش داده می شود. تغییر یا حذف این مورد در نمای “موفقیت” برای پنجره بازشو آسان است.

فراموش نکنید که پس از انجام تغییرات در طراحی کوپن ، روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید:

Save your popup coupon once you're done creating it

برای کمک بیشتر ، نگاهی به دستورالعمل های گام به گام ما در ایجاد یک پنجره کوپن . در این آموزش همچنین نحوه ادغام OptinMonster با لیست ایمیل خود توضیح داده شده است.

هنگامی که پنجره کوپن خود را ایجاد کردید ، باید قوانین نمایش را تنظیم کنید. روی برگه “Display Rules” در نوار بالا کلیک کنید. به طور پیش فرض ، کوپن پس از انقضا 5 ثانیه در تمام صفحات سایت شما نمایش داده می شود.

Setting the display rules for your popup coupon

ممکن است بخواهید این را به مدت طولانی تر یا کوتاه تری تغییر دهید یا آن را براساس مدت زمانی که بازدید کننده در کل سایت شما بوده است قرار دهید. همچنین ممکن است بخواهید کوپن را فقط در صفحات خاصی از سایت خود نشان دهید.

بعد از اینکه مشتری احتمالی ما حداقل 15 ثانیه در سایت ما بوده است ، می خواهیم پنجره کوپن خود را نشان دهیم. این بدان معنی است که آنها کوپن را می بینند حتی اگر به سرعت بین چندین صفحه مختلف محصول جابجا شوند:

Setting your WooCommerce popup coupon to display after 15 seconds on site

مرحله آخر این است که پنجره کوپن خود را منتشر کنید و آن را در سایت خود پخش کنید. برای کمک در این مورد دستورالعمل های ما را در انتهای مقاله دنبال کنید.

نحوه ایجاد پنجره ترک سبد خرید WooCommerce

ممکن است مبلغ هنگفتی به رها کردن سبد خرید .

پنجره بازشو یک روش عالی برای ترغیب بازدیدکنندگان به پایان بررسی است. شما می توانید یک پنجره ویژه WooCommerce ایجاد کنید تا وقتی کاربر در صفحه سبد خرید است و برای ترک سایت شما حرکت می کند ظاهر شود.

ابتدا یک کمپین جدید در OptinMonster ایجاد کنید. شما باید “پنجره” را برای نوع کمپین انتخاب کنید. سپس ، پیش بروید و الگویی را برای پنجره بازشو انتخاب کنید. ما می خواهیم از الگوی “Abandoning Checkout” استفاده کنیم:

Select a popup campaign then choose your template for your cart abandonment popup p >

اکنون ، به مبارزات انتخاباتی خود یک نام دهید و روی دکمه “شروع ساخت” کلیک کنید:

Name your cart abandonment popup and start building

الگوی انتخابی شما در سازنده کمپین باز می شود. می توانید متن ، رنگ ، فونت و موارد دیگر را تغییر دهید. به سادگی بر روی عنصری که می خواهید تغییر دهید کلیک کنید:

Changing the text of your WooCommerce cart abandonment popup

پس از انجام تغییرات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره در بالا سمت راست کلیک کنید.

Save your OptinMonster campaign

اکنون وقت آن است که پنجره بازشو را تنظیم کنید تا در صفحه سبد خرید WooCommmerce شما نمایش داده شود. ابتدا روی برگه “Display Rules” در بالای صفحه کلیک کنید.

اگر از قبل انتخاب نشده است ، روی منوی کشویی “زمان در صفحه” اینجا کلیک کنید ، سپس روی “خروج از قصد” کلیک کنید. خروج از فناوری قصد به OptinMonster اجازه می دهد شما می توانید پیام خود را در لحظه دقیق نشان دهید که کاربر قصد دارد وب سایت شما را ترک کند.

Setting up an exit intent display rule in OptinMonster

بعد ، به پایین صفحه بروید. اولین کرکره را به عنوان “مسیر URL فعلی” در اینجا بگذارید و کرکره دوم را روی “دقیقاً مطابقت” تنظیم کنید. در کادر ظاهر شده ، URL صفحه سبد خرید خود را وارد کنید.

Setting a current URL path rule in OptinMonster

ذخیره تغییرات را فراموش نکنید. سپس ، به برگه انتشار بروید تا کوپن خود را به صورت زنده در فروشگاه آنلاین . می توانید دستورالعمل های مربوط به این مورد را بعداً در آموزش ما بیابید.

نحوه ایجاد یک پنجره فروش متقابل WooCommerce برای تبلیغ محصولات مرتبط h4>

راه دیگر خوب برای افزایش فروش فروش متقابل محصولات است. فروش متقابل زمانی است که شما کالایی را تبلیغ کنید که با چیزی که مشتری قبلاً خریداری کرده است همراه باشد.

به عنوان مثال ، اگر مشتری شما پیراهن تابستانی بخرد ، ممکن است علاقه مند به خرید کلاه آفتاب نیز باشد. یا اگر کارت تبریک می خرند ، ممکن است کاغذ بسته بندی هم بخواهند.

برای ایجاد یک پنجره فروش متقابل در OptinMonster ، ابتدا باید یک کمپین جدید ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که “پنجره” را برای نوع کمپین انتخاب کرده و سپس الگوی دلخواه خود را انتخاب کنید.

ما می خواهیم از الگوی “خرید” برای پنجره بازشو استفاده کنیم.

Choose a popup campaign and select a template in OptinMonster

در مرحله بعدی ، OptinMonster از شما می خواهد نام این کمپین را بگذارید و انتخاب کنید در چه وب سایتی می خواهید آن را بارگیری کنید. پس از انجام این کار ، به سادگی بر روی دکمه “شروع ساختمان” کلیک کنید.

Name your cross-sell popup and click to start building

شما به ویرایشگر کمپین هدایت خواهید شد. در اینجا ، با کلیک بر روی الگو می توانید هر جنبه ای از الگو را تغییر دهید. ما برای کمپین خود تصویر متفاوتی بارگذاری کرده ایم:

Uploading a different image for the WooCommerce cross sell popup

تغییر متن ، دکمه ها و موارد دیگر آسان است. با حذف خبرنامه ایمیل قسمت ثبت نام. ما بلوک های نوشتاری اضافی را به پنجره بازشو اضافه کردیم تا کد کوپن را بدهیم:

Adding text blocks to your cross-sell popup

اگر ایمیل را در سیستم خود نگه دارید ، مطمئن شوید که نمای “موفقیت” پنجره بازشو را ویرایش می کنید تا کد کوپن انتخابی خود را نشان دهد.

نکته: اگر از ثبت نام ایمیل استفاده می کنید ، همچنین باید OptinMonster را به ارائه دهنده ایمیل خود در زیر برگه “Integrations” پیوند دهید. در راهنمای گام به گام ما در ایجاد یک پنجره کوپن .

بعد از اتمام ایجاد کمپین ، فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره” در بالا سمت راست کلیک کنید.

Save your OptinMonster campaign

برای اینکه کمپین خود را با محصولات خاص در سبد خرید به مشتریان نشان دهید ، باید OptinMonster را با WooCommerce متصل کنید.

برای این کار ، روی برگه OptinMonster در داشبورد وردپرس خود کلیک کنید و سپس روی برگه “WooCommerce” کلیک کنید.

Autogenerate the WooCommerce keys to connect OptinMonster and your WooCommerce store

باید پیامی را ببینید که به شما اطلاع می دهد WooCommerce با OptinMonster متصل است:

OptinMonster and WooCommerce are now connected

اکنون به برنامه OptinMonster برگردید و کمپین انتخابی خود را ویرایش کنید. روی برگه “Display Rules” کلیک کنید ، سپس “سبد خرید WooCommerce” و محصول انتخابی خود را برای قانون خود انتخاب کنید:

Setting a 'cart contains' rule for your OptinMonster popup

برای هر محصولی که می خواهید فروش متقابل برای آن اعمال شود ، باید یک قانون جداگانه تنظیم کنید. برای افزودن قانون جدید “OR” کافیست کلیک کنید:

Adding a new OR rule to add other products

سپس ، قانون خود را مانند گذشته اضافه کنید:

Setting 2 rules for different products in your store

فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره” در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. اکنون ، فقط باید دستورالعمل های آخر این آموزش را دنبال کنید تا پنجره بازپخش خود را به صورت زنده در سایت خود قرار دهید.

نحوه ایجاد یک پنجره Upsell WooCommerce برای جلب مشتریان در هزینه بیشتر h4>

با یک پنجره فوق العاده فروش می توانید مشتریان را ترغیب به خرید محصولی با قیمت بالاتر از کالای مورد نظر خود کنید.

به عنوان مثال ، اگر یک بسته نرم افزاری را بفروشید ، ممکن است معامله ویژه ای را برای یک طرح با قیمت بالاتر پیشنهاد دهید.

برای ایجاد پنجره بازشونده خود ، ابتدا باید یک کمپین جدید OptinMonster ایجاد کنید. ‘پنجره’ را برای نوع کمپین انتخاب کنید و الگویی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. ما از الگوی “Flash” استفاده خواهیم کرد:

Choosing a template for your WooCommerce upsell popup

هنگامی که الگوی خود را انتخاب کردید ، OptinMonster از شما می خواهد نام کمپین خود را بگذارید و سایتی را که می خواهید در آن اجرا شود انتخاب کنید. پس از انجام این کار ، به سادگی بر روی دکمه شروع ساختمان کلیک کنید:

Naming your WooCommerce upsell popup in OptinMonster

اکنون می توانید با کلیک بر روی مورد ، هر آنچه را که درباره این کمپین دوست دارید تغییر دهید. ما می خواهیم تایمر را تغییر دهیم تا تایمر پویا (همیشه سبز) . این به این معنی است که برای هر مشتری بصورت جداگانه تنظیم می شود:

Editing the timer for your upsell popup

اگر می خواهید کوپن را فوراً به مشتریان بدهید ، کافی است قسمت ایمیل را حذف کنید. به راحتی می توانید از ویژگی “Add Blocks” برای افزودن فیلد نوشتاری با کد کوپن در اینجا استفاده کنید.

Adding blocks to your upsell popup

هنگامی که از کوپن خود راضی بودید ، روی دکمه “ذخیره” در بالا سمت راست کلیک کنید. سپس ، روی برگه “Display Rules” کلیک کنید.

برای اتصال OptinMonster و WooCommerce به سادگی دستورالعمل های بالا را برای کوپن های فروش متقابل دنبال کنید. سپس ، برای نمایش پنجره بازشو هنگامی که کاربر به دنبال محصول خاصی است ، یک قانون نمایش تنظیم کنید:

Using a product targeting rule in OptinMonster's display rules

نکته: نمی خواهید مراحل اتصال OptinMonster و WooCommerce را دنبال کنید؟ در عوض می توانید از قانون هدفگذاری صفحه OptinMonster برای هدف قرار دادن URL صفحه محصول خود استفاده کنید.

پس از تنظیم قوانین نمایش ، پیش بروید و پنجره بازشو را ذخیره کنید. سپس ، به سادگی با دنبال کردن دستورالعمل های پایان این آموزش ، آن را به صورت زنده در سایت خود قرار دهید.

نحوه ایجاد یک پنجره Gamified WooCommerce “Spin to Win”

پنجره چرخشی چرخشی که می خواهیم بررسی کنیم کمی متفاوت است. پنجره گرافیکی “چرخش برای برنده شدن” به مشتری پیشنهاد یا کوپن ویژه ای می دهد. این یک گزینه جالب برای تقویت تبدیل و تعامل کلی است.

ابتدا یک کمپین جدید در OptinMonster ایجاد کرده و نوع کمپین Gamified را انتخاب کنید. 3 الگو وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. ما از چرخ آبی استفاده خواهیم کرد:

Creating a gamified coupon wheel campaign in OptinMonster

OptinMonster از شما می خواهد نامی به کمپین خود اختصاص دهید و در وب سایت خود بارگیری کنید. پس از انجام این کار ، فقط بر روی دکمه “شروع ساخت” کلیک کنید.

Naming your gamified spin to win WooCommerce campaign in OptinMonster

اکنون الگوی چرخ کوپن را در ویرایشگر OptinMonster مشاهده خواهید کرد. به سادگی بر روی هر عنصری که می خواهید تغییر دهید کلیک کنید. برای ویرایش گزینه های مختلف چرخ ، روی آن کلیک کنید و سپس روی دکمه “ویرایش بخشهای چرخ” کلیک کنید:

Editing the different sections of your spin to win wheel

هنگامی که از چرخ کوپن خود راضی بودید ، روی دکمه “ذخیره” در بالای صفحه کلیک کنید:

Make sure you save your completed spin the wheel popup

فقط راهنمای گام به گام ما را به ایجاد پنجره” چرخش برای برنده شدن “ اگر می خواهید در تنظیم چرخ کوپن خود کمک بیشتری کنید.

شما همچنین باید OptinMonster را به سیستم ایمیل خود پیوند دهید. برای انجام این کار ، به سادگی بر روی زبانه “Integrations” کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “Add New Integration” کلیک کنید:

Adding email integration to your spin the wheel popup

بعد ، شما باید ارائه دهنده ایمیل خود را از لیست کشویی انتخاب کنید:

Select your email provider from the dropdown

برای اتصال OptinMonster با ارائه دهنده ایمیل خود ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. فراموش نکنید که پس از انجام این کار دوباره بر روی دکمه “ذخیره” در بالای صفحه کلیک کنید. اکنون می توانید با دنبال کردن دستورالعمل های انتهای این آموزش ، پنجره بازشو را به صورت زنده در سایت خود قرار دهید.

نحوه ایجاد یک پنجره تمام صفحه برای ووکامرس h4>

پنجره بسیار کارآمد دیگری که می توانید برای فروشگاه آنلاین یک پنجره WooCommerce تمام صفحه است. با این کار می توانید از بازدید کنندگان جدید استقبال کرده و آنها را تشویق کنید تا به لیست ایمیل شما بپیوندند. در ازای آن می توانید به آنها تخفیف ویژه بدهید.

برای ایجاد یک پنجره پنجره تمام صفحه در OptinMonster ، یک کمپین جدید ایجاد کنید و نوع کمپین تمام صفحه را انتخاب کنید. سپس ، الگویی را انتخاب کنید. ما می خواهیم از الگوی Estate برای پنجره بازشو استفاده کنیم:

Choose the fullscreen campaign type and then pick a template

بعد ، شما باید نامی را برای کمپین خود وارد کنید و انتخاب کنید که در چه سایتی نمایش داده شود. پس از آماده شدن ، روی دکمه “شروع ساختمان” کلیک کنید.

Name your fullscreen campaign in OptinMonster

اکنون تشک خوش آمدگویی تمام صفحه خود را در سازنده OptinMonster مشاهده خواهید کرد. می توانید متن و تصویر را متناسب با فروشگاه خود ویرایش کنید. به سادگی روی هر چیزی که می خواهید تغییر دهید کلیک کنید.

ما می خواهیم متن را با کلیک بر روی آن و ویرایش آن در قسمت سمت چپ تغییر دهیم:

Editing your welcome mat

پیش بروید و تغییرات دیگری را که می خواهید اعمال کنید.

بعد ، باید با کلیک روی برگه “Integrations” ، OptinMonster را با لیست ایمیل خود ادغام کنید. برای راهنمایی در این مورد ، برای چرخاندن پنجره های بازشو در بالا به راهنمای ما نگاه کنید.

هنگامی که از تشک خوش آمد گویی خود راضی بودید ، فراموش نکنید که بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید. سپس می توانید به برگه “Display Rules” بروید:

Save your welcome mat design then move to the Display Rules tab

برای قوانین نمایش ، می خواهید تشک خوش آمدگویی خود را فقط برای بازدیدکنندگان اولین بار تنظیم کنید. برای این کار ، روی منوی کشویی ‘time on page’ کلیک کنید و گزینه ‘New Visitor’ را انتخاب کنید:

Change the 'time on page' dropdown to target new visitors

اگر می خواهید فرش خوش آمد گویی در همه صفحات سایت شما نمایش داده شود ، کافی است منوی کشویی “مسیر URL فعلی” را روی “هر صفحه ای” تنظیم کنید. فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره” در بالای صفحه کلیک کنید:

Our welcome mat will display for new visitors to the site, whichever page they arrive on

اکنون می توانید با دنبال کردن دستورالعمل های زیر پیش بروید و پنجره بازشو را به صورت زنده در سایت خود قرار دهید.

برای نکات بیشتر ، راهنمای ما را به ایجاد تشک خوش آمدگویی برای سایت وردپرسی خود . چند نمونه مفید نیز در آنجا خواهید یافت.

قرار دادن پنجره WooCommerce به صورت زنده در سایت خود h4>

پس از ایجاد هر پنجره ، باید قبل از نمایش در وب سایت خود ، آن را فعال کنید. ابتدا باید روی برگه “انتشار” در برنامه OptinMonster کلیک کنید. سپس ، روی دکمه “وضعیت” کلیک کنید تا روی Live تنظیم شود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک شوید کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-a-woocommerce-popup-to-increase-sales/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35