نحوه ایجاد یک وب سایت IDX با استفاده از وردپرس

آیا می خواهید با استفاده از وردپرس یک وب سایت املاک IDX ایجاد کنید؟ وب سایت املاک و مستغلات به ویژگی های خاصی نیاز دارد که به طور معمول در وب سایت های آماده در دسترس نیست ، اما نگران نباشید که شما را تحت پوشش قرار می دهیم. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از وردپرس به راحتی یک وب سایت املاک IDX ایجاد کنید.

How to create IDX real estate website using WordPress

IDX چیست؟ h4>

IDX یا Internet Data Exchange یک استاندارد نرم افزاری است که توسط معاملات مسکن ، دلالان و تیم های آنها برای نمایش لیست های مرتباً به روز شده از MLS (سرویس های چندگانه لیست) استفاده می شود.

چرا IDX برای وب سایت های املاک مهم است؟

وب سایت های املاک و مستغلات از IDX برای نمایش لیست های املاک با اطلاعات به روز که مستقیماً از MLS گرفته شده استفاده می کنند. IDX به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از خواص را به نمایش بگذارید ، بنابراین می توانید بازده بیشتری برای تجارت خود ایجاد کنید.

چگونه می توان یک وب سایت املاک IDX ایجاد کرد؟ h4>

به طور معمول برای ساخت یک وب سایت املاک و مستغلات IDX که هزاران دلار برای شما هزینه دارد ، باید توسعه دهنده ای را استخدام کنید.

اما اگر تازه کار را شروع کنید ایده آل نیست.

خوشبختانه راه حل ساده تری وجود دارد که می توانید با استفاده از آن خود وب سایت املاک و مستغلات IDX (بدون اطلاع از کدگذاری) ایجاد کنید.

ما می خواهیم شما را در هر مرحله ، یک به یک همراه کنیم. اما قبل از انجام این کار ، شما برای شروع به موارد زیر احتیاج دارید.

  • نام دامنه (این آدرس وب سایت شما خواهد بود که کاربران برای دیدن وب سایت شما یعنی wpbeginner.com در مرورگرهای خود تایپ می کنند)
  • یک حساب میزبانی وب (اینجا جایی است که پرونده های وب سایت شما ذخیره می شود)
  • الگوی وب سایت املاک و مستغلات
  • یک افزونه IDX وردپرس

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

مرحله 1. شروع به کار با وب سایت املاک و مستغلات خود h4>

ابتدا باید بستر مناسب وب سایت خود را انتخاب کنید. وردپرس بهترین سازنده محبوب وب سایت که توسط دهها هزار وب سایت املاک و مستغلات استفاده می شود.

هنگام مراجعه به وردپرس ، ما به WordPress.org (نرم افزار) اشاره می کنیم ، نه WordPress.com (سرویس میزبانی). اغلب مبتدیان این دو را به دلیل نام اشتباه می گیرند. به مقاله ما در WordPress.com vs WordPress.org برای مقایسه همزمان.

توصیه می کنیم از WordPress.org خود میزبان زیرا به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی های WordPress را در خارج از جعبه می دهد.

برای شروع با وردپرس ، شما باید ثبت نام دامنه و دریافت حساب میزبانی وردپرس .

به طور معمول ، هزینه نام دامنه 14.99 دلار در سال و میزبانی وب سایت ماهانه 7.99 دلار است.

این برای صاحبان مشاغل کوچک که تازه شروع کار می کنند بسیار است.

به همین دلیل است که ما Bluehost را متقاعد کردیم به کاربران WPBeginner یک نام دامنه رایگان ، گواهینامه SSL رایگان و 60٪ تخفیف در میزبانی ارائه دهید.

اساساً می توانید با پرداخت حداقل 2.75 دلار در ماه شروع کنید.

to برای ادعا اینجا کلیک کنید پیشنهاد انحصاری Bluehost

توجه: Bluehost به طور رسمی پیشنهاد دهنده میزبانی وردپرس است و ما همچنین از Bluehost برای چندین وب سایت خود استفاده می کنیم.

پس از ثبت نام در میزبانی ، ایمیلی با پیوند به داشبورد میزبانی خود دریافت خواهید کرد.

Bluehost بطور خودکار وردپرس را برای شما نصب می کند ، و شما می توانید مستقیماً از داشبورد میزبانی به سایت وردپرس خود وارد شوید.

Bluehost hosting dashboard

پس از ورود به سیستم ، قسمت مدیریت وردپرس را مشاهده خواهید کرد. اینجا جایی است که می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید ، تنظیمات را تغییر دهید و محتوای جدید اضافه کنید.

WordPress admin area

مرحله

مرحله 2. یک تم وردپرس املاک و مستغلات را انتخاب کنید h4>

بهترین نکته در مورد وردپرس این است که به شما امکان دسترسی به هزاران قالب از پیش ساخته شده را می دهد که به عنوان تم های وردپرس نیز شناخته می شوند. با این حال ، یک وب سایت املاک و مستغلات نیازهای متفاوتی نسبت به یک وب سایت عادی وب سایت تجاری .

خوشبختانه تعداد زیادی مضمون زیبا برای وردپرس وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد یک وب سایت املاک و مستغلات استفاده کنید. به انتخاب متخصص ما از بهترین تم های وردپرس املاک و مستغلات .

Finding a real estate theme

چند نکته در مورد انتخاب طرح زمینه برای وب سایت املاک و مستغلات.

  • برای سادگی در طراحی تلاش کنید.
  • بخاطر داشته باشید که نسخه های نمایشی طرح زمینه از تصاویر بسیاری استفاده می کند که از قبل نصب نشده اند. شما باید آنها را جایگزین خود کنید.
  • مطمئن شوید موضوع در همه اندازه ها و دستگاه های صفحه نمایش کار می کند.
  • به دنبال یکپارچه سازی IDX / MLS و مضامین سازگار با افزونه IDX خود باشید.
  • بررسی و عملکرد موضوع را بررسی کنید.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد چگونگی عنوان قالب مناسب وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

پس از انتخاب تم املاک و مستغلات برای وب سایت خود ، می توانید پیش بروید و آن را نصب کنید. برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای مبتدیان ما در نحوه نصب قالب وردپرس .

مرحله 3. افزونه IDX WordPress را انتخاب کنید h4>

افزونه های WordPress IDX زیادی در بازار وجود دارد. شما باید با دقت افزونه ای را که با ارائه دهنده MLS شما کار می کند انتخاب کنید.

توصیه می کنیم از dsIDXpress استفاده کنید پلاگین برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد جدیدی از منو با عنوان “IDX” را به نوار مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن ، به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

IDX activation key

باید کلید فعال سازی خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در وب سایت افزونه یا ایمیلی که هنگام ثبت پلاگین برای شما ارسال کرده اند بیابید.

پس از فعال سازی ، این افزونه چندین روش برای افزودن محتوای MLS به وب سایت شما ارائه می دهد. اگر از نسخه آزمایشی این افزونه استفاده می کنید ، به لیست های خیالی MLS دسترسی پیدا می کنید. کاربران پولی می توانند ارائه دهنده MLS خود را از وب سایت افزونه انتخاب کنند.

هنگامی که ارائه دهنده MLS خود را اضافه کردید ، می توانید پیش بروید و شروع به افزودن محتوای MLS کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از ابزارک های IDX است.

به صفحه Appearance »ابزارک ها بروید و چندین ابزارک IDX مشاهده خواهید کرد که می توانید به وب سایت خود اضافه کنید. این شامل لیست های IDX ، منطقه IDX ، جستجوی IDX و ابزارک های لیست تک IDX است.

IDX widgets

همچنین می توانید محتوای MLS را به پست ها یا صفحات وردپرس خود اضافه کنید. به سادگی یک پست یا صفحه جدید ایجاد کنید ، و دکمه لیست های IDX را در ویرایشگر ویژوال

IDX shortcode buttons

روش دیگر برای تولید محتوا از لیست های MLS ، بازدید از صفحه صفحات IDX و کلیک بر روی دکمه “افزودن جدید” است.

صفحات IDX درست مانند صفحات معمولی وردپرس کار می کنند ، با این تفاوت که لیست های MLS شما را نمایش می دهند. برای انتخاب آنچه می خواهید در صفحه نشان داده شود ، می توانید از قسمت فیلترهای داده IDX در پایین صفحه استفاده کنید.

IDX data filters

اگر در ابتدا لیست های شما از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر نیست نگران نباشید. فقط در افزودن لیست هایی که می خواهید در ابتدا نمایش داده شوند تمرکز کنید.

پس از تنظیم محتوای MLS خود ، ممکن است به تیم پشتیبانی تم خود نیاز داشته باشید تا به شما کمک کند با استفاده از CSS سفارشی .

Preview of IDX listings displayed on a real estate website

مرحله 4. ارتقا Website وب سایت املاک و مستغلات شما h4>

شما تم وردپرس و افزونه IDX شما گزینه های زیادی برای ایجاد محتوای هدفمند برای موتورهای جستجو در اختیار شما قرار می دهد.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک محله ، شهر یا جامعه مسکونی خاصی را هدف قرار دهید ، می توانید صفحات خاصی را برای لیست آنها ایجاد کنید.

علاوه بر نمایش لیست ها ، می توانید با افزودن اطلاعات مفید در مورد آن منطقه خاص ، آن صفحه را بهینه کنید.

بعد ، شما باید برخی از مهارت های اساسی SEO WordPress را یاد بگیرید. ما یک راهنمای SEO WordPress کامل با یک مرحله دستورالعمل های مرحله ای برای مبتدیان که شما را از طریق آن راهنمایی می کنند.

مرحله 5. گرفتن سرنخ از وب سایت املاک و مستغلات h4>

Lead generation

آیا می دانید تقریباً 75٪ بازدیدکنندگانی که وب سایت شما را می بینند دیگر هرگز آن را نمی بینند؟ این تقصیر شما نیست ، فقط اینترنت بسیار زیاد است و هر روز وب سایت های بیشتری برای افزایش رقابت به آن می پیوندند.

به جای اینکه اجازه دهید خریداران بالقوه از آن دور شوند ، باید اطلاعات آنها را بدست آورید.

اینجا جایی است که OptinMonster وارد می شود. این بهترین نرم افزار تولید سرب در جهان است و به شما در تبدیل بازدیدکنندگان معمولی کمک می کند به مشتریان و مشتریان منجر می شود.

ببینید چگونه WoodSide Communities در کمتر از 2 ماه 249،435 دلار درآمد کسب کرد با استفاده از OptinMonster.

برای شروع ، ممکن است بخواهید این موارد عملی را ببینید نکات تولید سرب برای کسانی که در املاک و مستغلات هستند .

یکی دیگر از ابزارهای مفیدی که در زرادخانه خود نیاز دارید ، WPForms است. این بهترین افزونه فرم تماس با وردپرس و به شما امکان می دهد به راحتی فرم های تماس را برای هر لیست در سایت خود اضافه کنید.

مرحله 6. تسلط بر مهارت های وردپرس h4>

استفاده از وردپرس کاملاً آسان است اما هر از گاهی به کمک نیاز خواهید داشت. خوشبختانه ، بسیاری از کمکهای آنلاین بصورت رایگان در دسترس هستند.

WPBeginner خود بزرگترین سایت منبع وردپرس در جهان است. ما تعداد زیادی راهنمای مبتدی ، نحوه دسترسی ، آموزش و فیلم ارائه می دهیم (همه آنها کاملا رایگان هستند).

در اینجا چند منبع مفید WPBeginner آورده شده است که برای ادامه یادگیری وردپرس باید آنها را علامت گذاری کنید.

  • وبلاگ WPBeginner – اینجاست که ما آموزشهای WordPress خود را منتشر می کنیم ، راهنماها و گام به گام
  • فیلم های WPBeginner – این فیلم ها مرحله به مرحله به شما در یادگیری سریع WordPress کمک می کند. li >
  • WPBeginner در YouTube – به موارد بیشتری نیاز دارید دستورالعمل های ویدئویی؟ با بیش از 100000 مشترک و 7 میلیون بازدید + در کانال YouTube ما مشترک شوید.
  • دیکشنری WPBeginner – بهترین مکان برای شروع و با زبان وردپرس آشنا شوند.
  • طرح WPBeginner – افزونه ها ، ابزارها و سرویس هایی را که در WPBeginner استفاده می کنیم بررسی کنید. لی>
  • معاملات WPBeginner – تخفیف های ویژه محصولات و خدمات WordPress برای کاربران WPBeginner.

بسیاری از کاربران ما با یافتن پاسخ “wpbeginner” در پایان عبارت جستجو از Google برای یافتن پاسخ در WPBeginner استفاده می کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه یک وب سایت املاک و مستغلات IDX با استفاده از وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید افزونه های ضروری وردپرس برای وب سایت های تجاری.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-an-idx-real-estate-website-using-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35