نحوه ایجاد یک وب سایت خرد شغلی مانند Fiverr با وردپرس

اخیراً یکی از خوانندگان ما پرسید که آیا ایجاد وب سایت Fiverr مانند وب سایت با استفاده از وردپرس امکان پذیر است؟

ساخت یک وب سایت شغل خرد به یک محبوبیت معروف تبدیل شده است ایده کسب و کار آنلاین زیرا شروع آن آسان ، کسب درآمد سریع و سربار کم است.

یک مطالعه اخیر نشان داد که در سال 2018 ، بیش از 36٪ از کارگران آمریکایی از طریق خدمات آنلاین بصورت آنلاین درآمد کسب می کنند. این از هر 3 بزرگسال شاغل در ایالات متحده 1 است.

بازارهای شغلی آنلاین مانند Upwork و Fiverr به شما کمک می کنند تا افراد فریلنسر را با هزینه ای ناچیز به کارفرمایان متصل کنید. با این حال ، آنها تنها نیستند ، وب سایت های کوچک شغلی دیگری نیز وجود دارند که برای تهیه انواع صنایع و صنایع خاص تهیه شده اند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدون داشتن دانش برنامه نویسی به راحتی یک وب سایت شغل خرد مانند Fiverr با وردپرس ایجاد کنید.

Creatng a fiverr like micro-job site with WordPress

مواردی که برای ساختن یک Fiverr مانند وب سایت نیاز دارید h4>

برای راه اندازی کلون Fiverr خود و یک وب سایت شغل خرد با وردپرس چند مورد وجود دارد.

ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که از عنوان بستر مناسب . برای ساخت یک وب سایت شغل خرد ، شما به یک وب سایت WordPress.org خود میزبان نیاز خواهید داشت (مراجعه کنید به: WordPress.com vs WordPress.org برای جزئیات بیشتر).

برای راه اندازی سایت وردپرس به موارد زیر احتیاج دارید:

  • نام دامنه (این آدرس وب سایت شما خواهد بود. به عنوان مثال ، wpbeginner.com)
  • یک حساب میزبانی وردپرس (این جایی است که پرونده های وب سایت شما ذخیره می شود)
  • گواهی SSL (برای پذیرش پرداخت آنلاین به این مورد احتیاج دارید)
  • یک افزونه و موضوع Micro-Job

تنظیم کمتر از 40 دقیقه طول خواهد کشید و ما شما را در هر مرحله پیاده می کنیم.

در اینجا مراحلی را که برای ایجاد یک بازار کار مانند Fiverr با وردپرس برداشته اید ذکر کرده اید.

  1. تنظیم وردپرس
  2. راه اندازی وب سایت شغل خرد با وردپرس
  3. انتخاب روش های پرداخت و بسته ها
  4. تغییر نام تجاری و محتوای وب سایت
  5. آزمایش وب سایت شغل خرد خود
  6. مدیریت وب سایت مشاغل خرد خود
  7. منابعی برای رشد وب سایت مشاغل خرد خود

آیا شما آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

مرحله 1. راه اندازی وردپرس h4>

برای نصب وردپرس ، به یک نام دامنه حساب میزبانی وردپرس و یک گواهینامه SSL نیاز دارید.

به طور معمول هزینه نام دامنه 14.99 دلار در سال ، گواهی SSL 69.99 دلار در سال و میزبانی وردپرس برای شما ماهانه 7.99 دلار هزینه دارد.

اگر تازه کارتان را شروع کنید به نظر می رسد پول زیادی است.

خوشبختانه ، دوستان ما در Bluehost هستند ارائه دامنه رایگان ، SSL رایگان و 60٪ تخفیف در میزبانی وردپرس برای کاربران WPBeginner.

اساساً می توانید با حداقل 2.75 دلار در ماه شروع به کار کنید.

to برای ادعا اینجا کلیک کنید پیشنهاد اختصاصی Bluehost ←

Bluehost یکی از بزرگترین وب هاست شرکت های میزبان در جهان و یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس به طور رسمی توصیه می شود.

اگر به هر دلیلی نمی خواهید از Bluehost ، سپس می توانید نگاهی به لیست ما شرکت های برتر میزبانی وردپرس انتخاب کنید.

پس از خرید میزبانی ، به راهنمای ما در نحوه ایجاد وب سایت برای دستورالعمل های گام به گام تنظیم.

Bluehost بطور خودکار وردپرس را برای شما نصب می کند هنگام ثبت نام می توانید مستقیماً از حساب میزبانی خود وارد داشبورد مدیر وردپرس خود شوید.

WordPress admin dashboard

مرحله 2. راه اندازی وب سایت میکرو شغل با وردپرس h4>

اکنون وردپرس را نصب کرده اید ، وقت آن رسیده است که با استفاده از یک موضوع مشاغل خرد ، قابلیت موتور میکرو شغل را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی موتور میکرو شغل . برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای مبتدیان ما در نحوه نصب قالب وردپرس .

موتور میکرو شغل یک app-theme ، به این معنی که این برنامه به گونه ای طراحی شده است که دارای عملکرد کامل backend و front-end است.

هنگامی که موضوع را فعال کردید ، به صفحه خوش آمدید موضوع هدایت می شوید. در این صفحه ، باید کلید مجوز خود را وارد کنید که می توانید در حساب EngineThemes خود پیدا کنید.

Enter license key

بعد ، برای وارد کردن و راه اندازی یک وب سایت نمایشی ، باید روی دکمه “نصب نسخه ی نمایشی” کلیک کنید. به شما این امکان را می دهد که وب سایت را سریعاً تنظیم کنید تا دقیقاً شبیه نسخه ی نمایشی باشد. سپس می توانید مطالب خود را جایگزین مطالب خود کنید.

MicrojobEngine دارای دو پوسته برای انتخاب است. پس از وارد کردن داده های آزمایشی ، می توانید یکی از پوسته ها را برای استفاده در وب سایت خود انتخاب کنید.

Select skin for your micro-job site

وب سایت شما دقیقاً مانند دموی طرح زمینه راه اندازی شده است. می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا آن را در عمل مشاهده کنید.

Job marketplace like Fiverr Demo

مرحله 3. انتخاب روش ها و بسته های پرداخت h4>

موتور Microjob با PayPal و 2Checkout خارج از جعبه کار می کند. برای افزودن عنوان پرداخت کارت اعتباری دروازه هایی مانند Authorize.net ، PayU ، PayStack و Stripe.

می توانید با مراجعه به صفحه تنظیمات موتور »درگاه های پرداخت در قسمت سرپرست وردپرس خود ، درگاه پرداخت دلخواه خود را راه اندازی کنید.

Set up payment metods

بسته ها توضیح داده شده

موتور میکرو شغل به شما امکان می دهد از دو طریق درآمد کسب کنید:

  1. با اتمام کار می توانید کمیسیون دریافت کنید
  2. می توانید بسته هایی را بفروشید که به کاربران اجازه می دهد برای مقدار مشخصی کنسرت ارسال کنند.

تنظیم مانع پرداخت از همان ابتدا ممکن است از ثبت نام برخی از کاربران جلوگیری کند ، اما همچنین به جلوگیری از هرزنامه کمک می کند.

از طرف دیگر ، فعال کردن اعلان شغل رایگان به شما کمک می کند تا افراد مستقل بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید.

همیشه می توانید تنظیمات را تغییر دهید هنگامی که وب سایت شما توجه کافی را هم از طرف فریلنسرها و هم از کارفرمایان دریافت کند.

برای تنظیم این گزینه ها ، باید از صفحه تنظیمات موتور »گزینه های تم بازدید کرده و روی برگه پرداخت نوع کلیک کنید.

Choose payment model

از اینجا می توانید ارسال رایگان را فعال یا غیرفعال کنید. اگر ارسال رایگان را غیرفعال کنید ، می توانید بسته هایی را اضافه کنید که فریلنسرها می توانند برای ارسال پیشنهادات خود خریداری کنند.

مرحله 4. تغییر مارک تجاری و محتوای وب سایت h4>

بعد ، شما می خواهید مارک تجاری و محتوا را تغییر دهید و آن را متعلق به خودتان کنید. این کار را می توانید با رفتن به صفحه Appearance »Customize انجام دهید که در آن می توانید تنظیمات قالب را با یک پیش نمایش زنده تغییر دهید.

Customizing your theme

وقت خود را بگذارید و گزینه های مختلف را انتخاب کنید و آنها را مطابق میل خود تنظیم کنید. فراموش نکنید که قبل از خروج از تنظیم کننده ، روی دکمه انتشار در بالا کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

مرحله 5. تست وب سایت Micro-Job خود h4>

Microjob Engine Preview

هنگامی که طرح زمینه خود را تنظیم کردید ، زمان آن فرا رسیده است که هر گوشه وب سایت خود را کاملاً آزمایش کنید.

وب سایت خود را در یک برگه جدید باز کنید و سعی کنید از آن به عنوان کاربران عادی استفاده کنید. با ارسال آگهی به عنوان فریلنسر شروع کنید.

پس از آن ، با آزمایش لیست های شغلی و استخدام سرویس ، وب سایت خود را به عنوان کارفرما مرور کنید.

هر کاربر در وب سایت شما اعم از فریلنسر یا کارفرما صفحه نمایه خود را دریافت می کنند. نمایه های فریلنسر جزئیات ، بیوگرافی ، نمایش های اخیر و رتبه بندی آنها را نشان می دهد.

User profiles

هر کاربر همچنین می تواند حساب خود را از یک داشبورد سفارشی مدیریت کند. در اینجا تمام چت ها ، پیام ها و مشاغل آنها نمایش داده می شود.

User account dashboard

همچنین ممکن است بخواهید مطمئن شوید که شما و کاربرانتان می توانید اعلان های ایمیل را از وب سایت خود دریافت کنید. گاهی اوقات سایت های وردپرس با مشکلات تحویل ایمیل مواجه می شوند. می توانید راهنمای ما را در مورد چگونگی رفع عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

مرحله 6. مدیریت سایت Micro-Job خود h4>

حتی اگر کاربران شما (هم فریلنسرها و هم کارفرمایان) نیازی به مراجعه به WordPress ندارند قسمت سرپرست ، همه جنبه های وب سایت خود را از داشبورد وردپرس مدیریت خواهید کرد.

با مراجعه به تنظیمات موتور »سفارشات می توانید تمام سفارشات ثبت شده در سایت شغل خرد خود را مشاهده کنید.

view all orders

همچنین با یک سیستم بررسی مشاغل تکمیل شده ارائه می شود.

همچنین می توانید با مراجعه به صفحه تأیید مشاغل مشاغل به پایان رسیده را مشاهده کنید که باید تأیید شوند. از اینجا می توانید وضعیت شغلی را تأیید کنید ، معلق بمانید ، رد کنید یا تأیید کنید.

پس از تأیید ، فریلنسر می تواند پول خود را برداشت کند.

Managing job verification

برای مشاهده همه فعالیت های برداشت ، باید از برگه تنظیمات موتور »برداشت پول بازدید کنید. در این صفحه لیستی از فریلنسرهایی را که درآمد خود را پس گرفته اند مشاهده خواهید کرد.

Money Widthdrawal

شما می توانید تمام عملکردهای سایت را از قسمت مدیر سایت وردپرس خود مدیریت کنید و حتی می توانید به مکالمات بین کاربران خود نگاه کنید.

این امر به شما کمک می کند تا فریلنسرها اصرار به مراجعه کنندگان به استفاده از روشهای پرداخت غیرقابل تأیید نداشته باشند. همچنین در حل اختلاف بین فریلنسرها و کارفرمایان کمک می کند.

مرحله 7. منابعی برای رشد وب سایت Micro Job خود h4>

هنگامی که وب سایت شما فعال شد ، باید بیاموزید که چگونه وب سایت خود را رشد دهید و درآمد بیشتری کسب کنید. بیایید برخی از منابعی را که می توانید برای دستیابی به این اهداف استفاده کنید ، بررسی کنیم.

1 وب سایت

خود را گسترش دهید

با استفاده از وردپرس امکان دسترسی به هزاران افزونه رایگان و پولی فراهم می شود. این افزونه ها مانند برنامه هایی برای وب سایت وردپرس شما هستند.

می توانید از افزونه ها برای افزودن ویژگی های جدید به بازار کار خود و رونق کسب و کار خود استفاده کنید.

با وجود بیش از 55000 افزونه موجود ، از کجا می دانید کدام افزونه ها را باید نصب کنید؟

نگران نباشید ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. به انتخاب متخصص ما در افزونه های ضروری وردپرس که هر سایت وردپرسی باید از آنها استفاده کند.

2. بازاریابی در بازار کار خود

در مرحله بعدی ، باید کمی سئو یاد بگیرید. دستورالعمل های گام به گام ما را دنبال کنید راهنمای SEO WordPress a > برای مبتدیان برای دریافت ترافیک از موتورهای جستجو.

پس از شروع بازدید ، باید بدانید که کاربران شما از کجا می آیند و در سایت شما چه کاری انجام می دهند. این اطلاعات به شما کمک می کند تا در مورد رشد تجارت خود آگاهانه تصمیم بگیرید.

اینجا جایی است که شما به MonsterInsights نیاز دارید. این به شما کمک می کند Google Analytics را در وب سایت خود نصب کنید. مهمتر از همه ، درک آسان گزارش های ترافیک در داخل داشبورد وردپرس شماست.

3. عملکرد

موتور Microjob یک موضوع برنامه قدرتمند با چندین ویژگی جالب است. با این حال ، با رشد وب سایت شما ، می تواند برای سرورهای شما بسیار سنگین باشد.

برای اطمینان از عملکرد خوب سایت خود ، باید عملکرد و سرعت وردپرس را بهینه کنید .

با رشد سایت ، منابع میزبانی مشترک شما به پایان می رسد. در این صورت ، شما باید به میزبانی وردپرس مدیریت شده یا میزبانی VPS .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه به راحتی یک سایت شغل خرد در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه افزایش بازدید وب سایت خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-create-a-micro-job-website-like-fiverr-with-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید