نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیل به روش صحیح (مرحله به مرحله)

آیا می خواهید برای وب سایت ، وبلاگ یا تجارت الکترونیکی خود یک خبرنامه ایمیل ایجاد کنید؟

یک خبرنامه ایمیل به شما کمک می کند با کاربران خود در ارتباط باشید ، آنها را به وب سایت خود برگردانید و آنها را به مشتری تبدیل کنید.

چالش این است که بسیاری از مبتدیان به سختی می توانند یک خبرنامه ایمیل ارسال کنند. عمدتا به این دلیل که آنها فکر می کنند این کار خیلی فنی یا وقت گیر است.

10 سال پیش این مورد وجود داشت ، اما اکنون ایجاد یک خبرنامه ایمیل بسیار آسان است به طوری که حتی یک فرد غیرتکنیف نیز می تواند این کار را انجام دهد!

با ساختن یک خبرنامه ایمیل با بیش از 1 میلیون مشترک ، تصمیم گرفته ایم راهنمای نهایی نحوه راه اندازی خبرنامه ایمیل را با دستورالعمل های گام به گام ایجاد کنیم.

هدف ما این است که به شما کمک کنیم در این روند گام بردارید و خبرنامه ایمیل خود را به روش درست تنظیم کنید.

How to easily create a newsletter

از آنجا که این یک راهنمای جامع است ، ما یک جدول از مطالب را برای پیمایش آسان تر ارائه کرده ایم.

خبرنامه ایمیل چیست؟ h4>

خبرنامه ایمیل نوعی ارتباط آنلاین است که به شما امکان می دهد اخبار ، نکات و به روزرسانی ها درباره محصول ، تجارت یا غیرانتفاعی خود را ارسال کنید.

برای دریافت این به روزرسانی ها ، افراد باید با ارائه آدرس ایمیل خود به لیست ایمیل شما بپیوندند. از این کاربران به عنوان مشترک ، راهنما یا مخاطب یاد می شود.

سازمان ها و افراد از طریق خبرنامه های الکترونیکی به طرق مختلف استفاده می کنند. به عنوان مثال ، مشاغل از خبرنامه های ایمیل برای ارسال اطلاعات محصول ، ورود جدید و آخرین به روزرسانی ها به کاربران استفاده می کنند.

وب سایت ها و وبلاگ ها برای ارسال به روزرسانی مطالب ، افزایش بازدید و ایجاد افراد پیرو وفادار ، از خبرنامه های ایمیل استفاده می کنند.

چرا یک خبرنامه ایمیل راه اندازی کنیم؟ h4>

آیا می دانید بیش از 75٪ افرادی که امروز از وب سایت شما بازدید می کنند دیگر هرگز آن را پیدا نمی کنند؟

این تقصیر شما نیست ، فقط اینترنت بسیار گسترده است و محتوای زیادی در آن وجود دارد.

شروع یک خبرنامه ایمیل به شما امکان می دهد آن بازدیدکنندگان وب سایت را به مشترکان تبدیل کنید. هنگامی که آنها به خبرنامه ایمیل شما بپیوندند ، شما می توانید در تماس باشید و آنها را به وب سایت خود برگردانید.

اساساً بدون خبرنامه ایمیل ، هر روز مشترکین و مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید.

اکنون ممکن است فکر کنید ، if اگر از کاربران بخواهیم ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند ، چه می کنید؟ آیا این راهی برای تماس با آن کاربران فراهم نمی کند؟ ”

این کار انجام خواهد شد و شما قطعاً باید یک رسانه اجتماعی زیر ایجاد کنید. با این حال ، شما مالک آن سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نیستید.

غول های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر دسترسی مخاطبان شما را محدود می کنند. از همه مهمتر ، ممکن است بیشتر کاربران شما اخبار اجتماعی خود را مرتباً بررسی نکنند.

از طرف دیگر ، افراد تمایل دارند هر روز چندین بار صندوق ورودی ایمیل خود را بررسی کنند. بیشتر کاربران از یک دستگاه تلفن همراه با اعلان های روشن شده برای ایمیل استفاده می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به مقاله ما در چرا ساختن خبرنامه ایمیل بسیار مهم است .

چه کسی باید یک خبرنامه ایمیل را شروع کند؟ h4>

بسیاری از کاربران ما معمولاً از ما می پرسند که آیا باید برای کسب و کار ، وبلاگ یا سازمان خود خبرنامه درست کنند؟ پاسخ ما همیشه “بله” است.

حتی اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، باید از روز اول خبرنامه خود را شروع کنید. هر روز که این کار را انجام نمی دهید ، ضرر خود را از دست می دهید ، مشترکان و مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید.

بازاریابی از طریق ایمیل بدون در نظر گرفتن صنعت ، تجارت یا بازدید از وب سایت ، یک موقعیت برنده است.

1 بازاریابی ایمیلی برای مشاغل کوچک

وب سایت های تجاری ، صرف نظر از صنعت و اندازه آنها ، همیشه می توانند از ایجاد یک خبرنامه بهره مند شوند.

این مقرون به صرفه ترین روش برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی ، بازدید کنندگان وب سایت و مشتریان بالقوه است.

Sony PlayStation Newsletter signup

2. خبرنامه ایمیل برای وب سایت های تجارت الکترونیک

یک مطالعه نشان داد که بیش از 44٪ از دریافت کنندگان ایمیل حداقل یک خرید به دلیل ایمیل تبلیغاتی انجام داده اند.

اگر یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید ، سپس بازاریابی از طریق ایمیل موثرترین ابزار برای چرخ دستی های رها شده را به مشتریان پرداختی تبدیل کنید.

مدت طولانی است که غول تجارت الکترونیکی به طور م effectivelyثر از ایمیل برای تبدیل بازدیدکنندگان گاه به گاه به خریدار استفاده می کنند.

Abandoned cart emails

3. خبرنامه ایمیل برای غیرانتفاعی

سازمان های غیرانتفاعی برای کمک های مالی ، پشتیبانی ، رویدادها و موارد دیگر باید با هواداران خود تماس بگیرند. هزینه رسانه های دیگر مانند شبکه های اجتماعی ، تلفن و ارسال نامه های فیزیکی بسیار بیشتر از بازاریابی از طریق ایمیل است.

Human Rights Watch newsletter signup form

ایجاد یک خبرنامه ایمیل به افراد غیرانتفاعی اجازه می دهد تا با عموم مردم ، حامیان و اهدا کنندگان در ارتباط باشند.

به احتمال زیاد کاربران ایمیل های غیرانتفاعی مورد پشتیبانی خود را باز می کنند. در حقیقت ، 49٪ از هزاره ها ترجیح می دهند از سازمان هایی که از طریق ایمیل پشتیبانی می کنند ، به روز رسانی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به این مقاله در چرا بازاریابی از طریق ایمیل برای افراد غیر انتفاعی ضروری است .

4. خبرنامه ایمیل برای وبلاگ ها و وب سایت های خبری

اگر می خواهید یک وبلاگ راه اندازی کنید یا یک سایت خبری مبتنی بر محتوا ایجاد کنید ، سپس بازاریابی از طریق ایمیل بهترین راه برای ایجاد مخاطبان است. خواهید دید که همه بازاریاب های اینترنتی ، اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان معروف ، لیست های ایمیل خود را فعال می کنند.

Chris Brogan newsletter

به همین دلیل است:

  • شما می توانید به روزرسانی های ایمیل را برای کاربرانی که در غیر این صورت دیگر هرگز به وب سایت شما باز نمی گردند ارسال کنید.
  • شما بدون تکیه بر سیستم عامل های شخص ثالث مانند جستجو و رسانه های اجتماعی ، مخاطبان ثابت خود را تشکیل می دهید.
  • شما موتورهای جستجو یا رسانه های اجتماعی را کنترل نمی کنید. عنوان آیا رتبه بندی جستجو ممکن است پایین بیاید و پروفایل های شبکه های اجتماعی شما بدون دلیل به حالت تعلیق درآیند. از طرف دیگر ، شما لیست ایمیل خود را دارید و در استفاده از آن آزادی کامل دارید.

5. خبرنامه های ایمیل برای آموزش

موسسات آموزشی نیاز به حمایت جامعه ای متشکل از دانشجویان ، اساتید ، والدین و مشاغل محلی دارند. خواه برای جمع آوری کمک های مالی ، پذیرش ها ، رویدادها یا فعالیت های دیگر باشد. ایمیل ارزانترین و مستقیم ترین راه برای دسترسی مدارس و کالج ها است.

University of California newsletter signup form

اینها تنها چند نمونه از چگونگی بهره برداری از خبرنامه های الکترونیکی برای مشاغل ، افراد و افراد غیرانتفاعی است. مثالهای بسیار دیگری وجود دارد ، به همین دلیل اکثر بازاریابان معتقدند که بازاریابی از طریق ایمیل برای موفقیت در اینترنت بسیار مهم است.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید برای رشد تجارت و نام تجاری خود به راحتی یک خبرنامه ایمیل راه اندازی کنید.

مرحله 1. شروع یک خبرنامه ایمیل h4>

مهمترین چیزی که برای شروع خبرنامه ایمیل خود نیاز دارید ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیل. اینها شرکت هایی هستند که به شما امکان می دهند آدرس های ایمیل را جمع آوری کرده و ایمیل های گسترده ارسال کنید.

صدها سرویس بازاریابی ایمیلی به معنای واقعی کلمه در جهان وجود دارد از جمله تماس ثابت ، SendinBlue ، AWeber ، قطره ، ConvertKit و موارد دیگر.

پس از آزمایش تقریباً هر سرویس معروف بازاریابی از طریق ایمیل ، به کاربران خود توصیه می کنیم از تماس ثابت . آنها یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان خدمات بازاریابی از طریق ایمیل در جهان هستند و پشتیبانی آنها برای کمک به افراد بسیار خوب است.

Constant Contact یک پلت فرم بازاریابی ایمیل دوستانه مبتدی با ابزارهای کشیدن و رها کردن ساده برای کمک به شما در شروع کار سریع ارائه می دهد. آنها همچنین دارای ابزارهای پیشرفته رشد لیست ایمیل ، اتوماسیون بازاریابی ، الگوهای چشم نواز و موارد دیگر هستند.

ابتدا باید از بازدید کنید. وب سایت Constant Contact و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. آنها 60 روز دوره آزمایشی رایگان دارند (نیازی به کارت اعتباری نیست).

Signup for Constant Contact

با کلیک بر روی دکمه ، این صفحه شما را به صفحه ثبت نام می رساند ، جایی که باید اطلاعات را برای ایجاد حساب خود ارائه دهید.

Fill in the signup form

پس از اتمام ثبت نام ، به تنظیمات هدایت شونده تماس ثابت هدایت می شوید. بر روی “پرش از این مرحله” در زیر کلیک کنید زیرا بعداً در این مقاله نحوه راه اندازی آن را به شما نشان خواهیم داد.

Skip set up wizard

اکنون به داشبورد «تماس دائمی» خود خواهید رسید. این جایی است که شما لیست های ایمیل ، مشترکین خود را مدیریت کرده و خبرنامه ایمیل خود را ارسال خواهید کرد.

Constant Contact dashboard

توجه: حساب آزمایشی رایگان Contact Contact فقط به شما امکان می دهد حداکثر 100 ایمیل ارسال کنید. برای دستیابی به همه ویژگی های قدرتمند ، باید برنامه پولی آنها را خریداری کنید. کاربران WPBeginner می توانند 20٪ تخفیف ویژه هنگام استفاده از کد کوپن تماس دائمی .

مرحله 2. ایجاد لیست ایمیل h4>

لیست ایمیل اساساً لیست مخاطبین مشترکان شماست. آن را به عنوان یک کتاب مخاطب در نظر بگیرید که حاوی آدرس ایمیل همه کاربرانی است که برای دریافت خبرنامه ایمیل شما ثبت نام می کنند.

برای مرتب نگه داشتن مخاطبین خود ، باید یک لیست ایمیل ایجاد کنید.

به سادگی از منوی بالا روی پیوند “مخاطبین” کلیک کنید و سپس روی پیوند لیست ایمیل در نوار کناری کلیک کنید.

Creating a new email list

این صفحه همه لیست های ایمیل شما را نشان می دهد. به طور پیش فرض ، Constant Contact یک لیست ایمیل برای شما ایجاد می کند با عنوان “General Interest”. برای ایجاد لیست ایمیل جدید باید روی پیوند “وارد لیست جدید” کلیک کنید.

Choose a name for your email list

از شما خواسته می شود نامی برای لیست خود وارد کنید. می توانید هر چیزی را که به شما کمک می کند لیست را به راحتی شناسایی کنید وارد کنید.

بعد ، روی دکمه “افزودن لیست” کلیک کنید ، و تماس دائمی لیست را برای شما ایجاد می کند.

Email list created

برای شروع استفاده از این لیست ایمیل ، حداقل باید یک مخاطب به آن اضافه شود. با مراجعه به صفحه “مخاطبین” و کلیک روی دکمه “افزودن مخاطبین” می توانید دستی را به لیست خود اضافه کنید.

Add contact to your email list

این یک منوی کشویی را به شما نشان می دهد و از شما می پرسد چگونه می خواهید مخاطبین را اضافه کنید. برای ادامه باید “نوع یک تماس” را انتخاب کنید.

در صفحه بعدی ، باید اطلاعات تماس را وارد کنید. می توانید یکی از آدرس های ایمیل خود را اینجا اضافه کنید. با این کار می توانید کمپین های ایمیل خود را آزمایش کنید.

Adding a contact to your email list

بعد از وارد کردن اطلاعات تماس ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا اضافه شود. لیست ایمیل شما اکنون آماده استفاده است.

اکنون که یک لیست ایمیل ایجاد کرده اید ، وقت آن است که برخی از تنظیمات لیست اصلی را تنظیم کنید.

مرحله 3. تنظیم تنظیمات لیست ایمیل h4>

اولین چیزی که می خواهید تنظیم کنید ایمیل خوش آمد گویی است. این پیام الکترونیکی است که به کاربران شما هنگام عضویت در خبرنامه ایمیل شما ارسال می شود.

شروع کنیم

ابتدا باید روی پیوند “مبارزات” از فهرست بالا کلیک کنید و سپس روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید.

Create welcome email campaign

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که در آن از شما خواسته می شود نوع کمپین ایمیل را انتخاب کنید. برای ادامه روی “Email Automation” کلیک کنید.

Email automation campaign

پس از آن ، شما باید نوع اتوماسیون ایمیل را انتخاب کنید. برای ادامه بر روی گزینه “Welcome email” کلیک کنید.

Select automated welcome email

بعد ، از شما خواسته می شود که الگویی برای ایمیل خود انتخاب کنید. سازنده به طور خودکار الگوهای «ایمیل خوش آمد» را به شما نشان می دهد که می توانید از آنها به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.

Select welcome email template

به سادگی بر روی الگویی کلیک کنید تا آن را در سازنده ایمیل کشیدن و رها کردن Constant Contact انتخاب و باز کنید.

Creating welcome email

از اینجا ، شما الگوی خبرنامه ایمیل خوش آمدید خود را طراحی خواهید کرد.

شما می توانید با دادن عنوان مناسب به کمپین خود شروع کنید ، این به شما کمک می کند در صورت نیاز به ویرایش یا تغییر آن در آینده ، این کمپین را شناسایی کنید.

برای ویرایش ، روی پیوند “بدون عنوان” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. اکنون یک نام برای کمپین خود وارد کنید ، به عنوان مثال ، ایمیل خوش آمدید ، ثبت نام کاربر جدید ، معرفی و غیره.

Campaign name

پس از آن ، می توانید ویرایش الگوی ایمیل را شروع کنید. این یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن است ، بنابراین می توانید به راحتی عناصر را از ستون سمت چپ بکشید و آنها را روی بوم بیندازید. همچنین می توانید برای ویرایش آن در هر نقطه از ایمیل اشاره کرده و کلیک کنید.

Point and click to edit your welcome email

شما می توانید لوگو را با لوگوی خود جایگزین کنید ، تصویر هدر خود را متناسب با مارک تجاری خود اضافه کنید ، موضوع ایمیل و متن پیام را متناسب با نیازهای خود سفارشی کنید.

هنگامی که از طراحی راضی شدید ، برای ذخیره ایمیل خود بر روی “ذخیره” کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “ادامه” کلیک کنید.

سازنده ایمیل اکنون از شما می خواهد که یک لیست ایمیل انتخاب کنید. پیش بروید و لیستی را که در مرحله قبل ایجاد کرده اید انتخاب کنید. پس از آن ، فرم آدرس فیزیکی را پر کنید.

Welcome email settings

به دلیل قوانین ضد هرزنامه در بسیاری از کشورها ، شما باید اطلاعات آدرس فیزیکی را در هر ایمیل خبرنامه وارد کنید. این می تواند آدرس کسب و کار شما یا P.O باشد. جعبه.

در آخر ، روی دکمه “فعال سازی” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا ایمیل خوش آمد گویی شما ذخیره و فعال شود.

Welcome email campaign set up

شما با موفقیت یک کمپین “ایمیل خوش آمدید” راه اندازی کردید. از این پس ، کلیه کاربران جدیدی که به خبرنامه شما می پیوندند ، با ورود به سیستم این ایمیل را دریافت می کنند.

چند نکته در مورد نوشتن ایمیل استقبال موثر

میزان باز بودن ایمیل های خوشامدگویی به طور متوسط ​​50٪ است که بالاتر از هر خبرنامه ایمیل دیگری است که ارسال می کنید.

این اولین چیزی است که مشترکان جدید از شما می شنوند. این فرصت شما برای تحت تأثیر قرار دادن آنها است ، بنابراین آنها منتظر خبرنامه ایمیل بعدی شما هستند.

  • تشکر کنید و به کاربران خود اطلاع دهید که از آنها به اشتراک می گذارید اطلاعات تماس خود را با شما به اشتراک می گذارند.
  • در مرحله بعدی ، شما می خواهید خود ، تجارت و کاری که انجام می دهید را معرفی کنید. آن را کوتاه و ساده نگه دارید.
  • به کاربران خود اطلاع دهید هر چند وقت یک بار برای آنها ایمیل ارسال می کنید و چه نوع محتوا و پیشنهادی را انتظار دارند.
  • اگر به کاربران قول داده اید انگیزه ای برای پیوستن به لیست ایمیل خود داشته باشند ، آن اطلاعات را در ایمیل خوش آمد گویی خود وارد کنید.
  • بهترین راه برای معرفی کاربران با نام تجاری شما ارسال آنها به مفیدترین محتوای وب سایت شماست. به آنها کمک می کند محتوا را کشف کنند و تعامل ایجاد کنند.

برای نکات بیشتر ، به این راهنما در عنوان نحوه نوشتن ایمیل خوش آمد گویی مناسب برای مشترکین جدید.

مرحله 4. تنظیم فرم های ثبت نام خبرنامه برای به دست آوردن مشترکان بیشتر h4>

اکنون که با یک سیستم عامل بازاریابی ایمیل ثبت نام کرده اید و لیست ایمیل خود را تنظیم کرده اید. وقت آن است که شروع به تبلیغ آن کنیم.

ساده ترین راه برای به دست آوردن مشترکان بیشتر ، افزودن فرم های ثبت نام خبرنامه به وب سایت خود است. معمولاً سرویس بازاریابی ایمیلی شما فرم های ثبت نام آماده ای دارد که می توانید به وب سایت خود اضافه کنید.

با این حال ، این فرم های ثبت نام خوب به نظر نمی رسند و گاهی اوقات در ظرفی که می خواهید آنها را قرار دهید ، قرار نمی گیرند.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان به راحتی فرم های ثبت نام خبرنامه را به سایت وردپرس خود اضافه کرد. ما دو روش به شما نشان خواهیم داد و شما می توانید یکی یا هر دو را با هم انتخاب کنید.

1 با استفاده از WPForms Lite (رایگان)

فرم ثبت نام خبرنامه را اضافه کنید

WPForms بهترین پلاگین فرم وردپرس را بکشید و رها کنید در بازار. آنها یک نسخه رایگان به نام WPForms lite دارند که شامل پشتیبانی داخلی برای ارتباط با حساب کاربری Constant Contact شما می باشد.

با این کار می توانید از سازنده فرم کشیدن و رها کردن WPForms برای ایجاد فرم ثبت نام در خبرنامه استفاده کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WPForms Lite . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید به صفحه WPForms »تنظیمات بروید و روی برگه” Integrations “کلیک کنید.

WPForms integrations

ادغام دائمی مخاطب را در لیست ذکر شده مشاهده خواهید کرد. برای گسترش آن باید کلیک کنید و سپس روی دکمه “افزودن حساب” کلیک کنید.

با این کار اطلاعات مورد نیاز برای اتصال حساب Contact Contact خود به WPForms به شما نشان داده می شود. روی پیوند کلیک کنید “برای ثبت نام در Contact Contact اینجا کلیک کنید”.

Connect Constant Contact to WPForms

با این کار یک پنجره بازشو ظاهر می شود که شما را به وب سایت Constant Contact می رساند. برای دسترسی WPForms به حساب Constant Contact خود بر روی دکمه “اجازه” کلیک کنید.

Allow access

بعد ، یک کد مجوز را می بینید که باید کپی کنید.

Authorization code

به صفحه تنظیمات WPForms برگردید و کد مجوز را که قبلاً کپی کرده اید وارد کنید. برای این ادغام نیز باید نامی را ارائه دهید.

Add authorization code

در آخر ، روی دکمه “اتصال به تماس دائمی” کلیک کنید.

WPForms اکنون به حساب Constant Contact شما متصل می شود. خواهید دید که برچسب «متصل» در کنار ادغام نشان داده می شود.

Constant Contact connected

اکنون آماده ایجاد فرم ثبت نام در خبرنامه خود با استفاده از WPForms هستید.

برای راه اندازی رابط سازنده WPForms ، به سادگی به صفحه WPForms »افزودن جدید بروید.

Creating a newsletter sign up form

عنوان خود را برای فرم خود ارائه دهید و سپس بر روی الگو “فرم ثبت نام خبرنامه” کلیک کنید.

با این کار فرم ثبت نام خوانده شده با قسمتهای الزامی که قبلاً به فرم اضافه شده اند بارگیری می شود.

Editing newsletter signup form

برای ویرایش قسمتهای فرم ، تغییر برچسب قسمتها و افزودن فیلدهای بیشتر از ستون سمت چپ می توانید در صورت لزوم ، به آن اشاره کرده و کلیک کنید.

هنگامی که از فرم راضی شدید ، باید با کلیک بر روی برگه بازاریابی ، آن را با تماس دائمی ادغام کنید.

Add new connection

بر روی زبانه Constant Contact کلیک کرده و سپس بر روی دکمه “Add Connection” کلیک کنید. از شما خواسته می شود عنوان این اتصال را ارائه دهید. می توانید هر چیزی را اینجا وارد کنید و سپس دکمه تأیید را کلیک کنید.

Name your connection

بعد ، تنظیمات مربوط به این اتصال را مشاهده خواهید کرد. این حساب به صورت خودکار حساب تماس ثابت شما را شناسایی کرده و در قسمت انتخاب حساب نشان می دهد.

در زیر آن باید لیست ایمیل را انتخاب کنید. برای انتخاب لیست ایمیلی که قبلاً ایجاد کرده اید ، روی آن کلیک کنید.

Select email list and map form fields

پس از آن ، شما باید فیلدهای فرم WPForms خود را به تماس ثابت . پس از اتمام ، می توانید بر روی دکمه “ذخیره” در بالا کلیک کنید تا فرم ثبت نام خود را ذخیره کنید.

WPForms همچنین افزودن فرم ثبت نام خبرنامه در هر نقطه از وب سایت خود را بسیار آسان می کند.

اگر می خواهید فرم را به نوار کناری وب سایت خود اضافه کنید ، از صفحه Appearance »Widgets بازدید کرده و ابزارک WPForms را به یک نوار کناری اضافه کنید.

WPForms widget

عنوانی برای ابزارک خود ارائه دهید و سپس فرم ثبت نامی را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

اکنون می توانید برای دیدن فرم ثبت نام در خبرنامه خود به وب سایت خود مراجعه کنید.

Newsletter sign up form displayed in the sidebar

همچنین می توانید فرم ثبت نام را به پست ها یا صفحات وبلاگ خود اضافه کنید. به سادگی پست را ویرایش کرده و بلوک WPForms را به قسمت محتوا اضافه کنید.

Adding WPForms block to blog post

پس از افزودن بلوک ، فرم ثبت نام خبرنامه را که قبلا ایجاد کرده اید انتخاب کنید و وردپرس آن را در داخل پست شما بارگیری می کند. اکنون می توانید پست خود را ذخیره یا منتشر کرده و از وب سایت خود دیدن کنید تا آن را در عمل مشاهده کنید.

Newsletter signup form in a WordPress post

2. فرم ثبت خبرنامه را با استفاده از OptinMonster (Pro)

اضافه کنید

برای این روش ، ما از OptinMonster استفاده خواهیم کرد ، که بهترین ابزار در بازار برای کمک به شماست مشترکان ایمیل بیشتر ، سریعتر!

این شامل ده ها فرم ثبت نام با تبدیل بالا مانند پنجره های کوچک جعبه با فناوری قصد خروج ، گزینه های 2 مرحله ای ، فرم های کشویی ، نوار شناور و موارد دیگر است. این ابزار قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد که برای رشد سریع لیست ایمیل خود به آن نیاز دارید.

برای جزئیات بیشتر ، به مطالعه موردی کامل OptinMonster برای یادگیری نحوه استفاده از آن برای افزایش 600٪ مشترکان ایمیل خود.

ابتدا باید برای یک حساب OptinMonster ثبت نام کنید. این یک سرویس برتر است و برنامه های آنها از 9 دلار در ماه شروع می شود.

می توانید از کد کوپن OptinMonster ما استفاده کنید: WPB10 برای دریافت 10٪ تخفیف در خرید.

پس از ثبت نام در OptinMonster ، به داشبورد حساب خود می رسید.

بیایید اولین کمپین OptinMonster خود را ایجاد کنیم. برای شروع بر روی دکمه “ایجاد کمپین” کلیک کنید.

Create campaign

بعد ، از شما خواسته می شود نوع optin را انتخاب کنید. به خاطر این راهنما ، ما در حال ایجاد یک فرم ثبت نام پنجره سبک هستیم. در زیر آن باید الگویی برای کمپین خود انتخاب کنید.

Choose optin type and template

پس از آن ، از شما خواسته می شود که عنوانی را برای کمپین خود ارائه دهید و آدرس وب سایت خود را وارد کنید.

Campaign settings

با این کار رابط سازنده OptinMonster راه اندازی می شود. این یک سازنده قدرتمند کمپین کشیدن و رها کردن است که در آن می توانید فرم های optin خود را طراحی کنید.

OptinMonster builder

برای ویرایش هر مورد روی صفحه می توانید اشاره کرده و کلیک کنید. همچنین می توانید بلوک های جدیدی برای افزودن عناصر مختلف به optin خود اضافه کنید.

هنگامی که از طراحی راضی بودید ، زمان آن فرا رسیده است که کمپین OptinMonster را به حساب Constant Contact خود متصل کنید.

از فهرست بالا به زبانه “Integrations” بروید و سپس بر روی دکمه “افزودن ادغام جدید” کلیک کنید.

Adding a new integration in OptinMonster

در مرحله بعدی ، شما باید Constant Contact را به عنوان “ارائه دهنده خدمات ایمیل” خود انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه “ثبت نام با تماس ثابت” کلیک کنید.

با این کار پنجره ای ظاهر می شود که باید روی دکمه “اجازه” کلیک کنید.

Allow OptinMonster to access your Constant Contact account

به OptinMonster برگردید و نامی برای این اتصال ایجاد کنید. پس از آن ، بر روی دکمه “اتصال به تماس ثابت” کلیک کنید.

Connect Constant Contact to OptinMonster

OptinMonster اکنون جزئیات حساب Constant Contact شما را واکشی می کند. شما باید لیست ایمیلی را که برای خبرنامه خود ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

Select your email list

اکنون ، نگاهی خواهیم داشت به قوانین نمایش تبلیغات شما. قوانین نمایش به شما امکان انتخاب زمان و مکان انتخاب کمپین را می دهد.

Display rules

به طور پیش فرض ، OptinMonster پس از 5 ثانیه پنجره بازشو را به هر کاربر نشان می دهد. پنجره بازشو فقط در اولین نمایش صفحه آنها ظاهر می شود و در طول همان جلسه کاربران شما را دیگر آزار نمی دهد.

بعد ، باید به برگه انتشار بروید و وضعیت کمپین را به Live تغییر دهید. پس از آن ، فراموش نکنید که برای ذخیره تمام تنظیمات کمپین خود بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

Publish your OptinMonster campaign

کمپین OptinMonster شما اکنون آماده است ، بگذارید آن را به سایت وردپرس خود اضافه کنیم.

ابتدا باید OptinMonster رایگان نصب و فعال کنید. پلاگین در سایت خود. این پلاگین به عنوان یک اتصال دهنده بین سایت وردپرس شما و OptinMonster عمل می کند.

پس از فعال سازی ، باید روی مورد منوی OptinMonster در نوار کناری مدیر وردپرس خود کلیک کنید. در صفحه بعد ، برای ادامه بر روی دکمه “اتصال حساب خود” کلیک کنید.

Connect OptinMonster to WordPress

بعد ، از شما خواسته می شود که کلید OptinMonster API خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت OptinMonster بیابید.

Connect to OptinMonster

بعد از وارد کردن کلید API ، روی دکمه “اتصال به OptinMonster” کلیک کنید. اکنون این افزونه وب سایت شما را به OptinMonster متصل می کند.

بعد ، باید به برگه “مبارزات” بروید. این جایی است که تمام مبارزات OptinMonster شما ظاهر می شود. اگر هیچ کمپینی را در اینجا نمی بینید ، سپس بر روی دکمه “تازه کردن کمپین ها” کلیک کنید.

Turn on campaign on your website

اکنون باید بر روی “Live Live” در زیر کمپین ایجاد شده خود کلیک کنید. پس از آن ، می توانید از وب سایت خود در یک برگه جدید مرورگر ناشناس بازدید کنید تا پنجره ثبت نام خبرنامه خود را در حالت عمل مشاهده کنید.

Newsletter sign up form

OptinMonster ابزاری فوق العاده قدرتمند برای جذب سریع مشترکان بیشتر برای وب سایت شما است.

در زیر چند نوع کمپین دیگر آورده شده است که می توانید با OptinMonster ایجاد کنید.

مرحله 5. ارسال اولین خبرنامه ایمیل h4>

هنگامی که فرم های ثبت نام خبرنامه را به وب سایت خود اضافه کردید ، به تدریج مشترکین را شروع می کنید. پس از دریافت ایمیل استقبال اولیه ، این مشترکان جدید منتظر خواهند بود تا ببینند در مرحله بعدی چه چیزی را برای آنها ارسال می کنید.

اکنون آماده شروع ارسال نامه های الکترونیکی خبرنامه هستید.

بیایید اولین کمپین ایمیل خود را ایجاد کنیم.

نکته مهم در مورد استفاده از Contact Contact این است که با استفاده از سازنده ایمیل فوق العاده آسان و تعداد زیادی قالب زیبا همراه است.

ایجاد مبارزات و ارسال نامه های الکترونیکی خبرنامه بسیار آسان است. کافیست وارد حساب Constant Contact خود شوید و از بالا روی منوی Campaigns کلیک کنید.

Create new Constant Contact campaign

در صفحه مبارزات ، تمام مبارزات ایمیل فعلی ، گذشته و خودکار شما لیست شده است. برای شروع یک ایمیل جدید روی دکمه ایجاد کلیک کنید.

از شما خواسته می شود نوع مبارزات انتخاب کنید. برای انتخاب نوع کمپین “ایمیل” کلیک کنید و ادامه دهید.

Select email campaign type

در مرحله بعدی ، باید یک الگوی ایمیل برای خبرنامه خود انتخاب کنید. Contact Contact دارای چندین الگوی آماده برای صنایع ، کمپین ها و انواع ایمیل های مختلف است.

Choose an email template

همه این الگوهای ایمیل کاملاً قابل تنظیم هستند و برای شخصی سازی آنها می توانید آرم و تصاویر خود را اضافه کنید. پس از ویرایش و ذخیره الگویی ، می توانید از آن برای فعالیت های آینده خود استفاده کنید.

ما توصیه می کنیم با یک الگوی خبرنامه ساده شروع به کار کنید و آن را با آرم مارک تجاری خود شخصی سازی کنید.

به سادگی بر روی الگویی کلیک کنید تا آن را برای خبرنامه ایمیل خود انتخاب کنید. سپس Contact Contact سازنده ایمیل را با الگوی انتخابی شما بارگیری می کند.

Editing your email template

این همان سازنده ایمیل است که برای ایجاد ایمیل خوش آمد گویی خود استفاده کرده اید. شما می توانید نشان تجاری خود را اضافه کنید ، برای نشان دادن متن ، پیوند و تصاویر کلیک کنید و کلیک کنید.

افزودن پست های وبلاگ خود به خبرنامه ایمیل

همچنین می توانید پست های وبلاگ خود را به خبرنامه واکشی کرده و اضافه کنید. روی دکمه “بیشتر” در ستون سمت چپ کلیک کنید و سپس بلوک “ادامه مطلب” را روی ایمیل خود بکشید و رها کنید.

Adding blog posts with read more link

بعد ، برای ویرایش آن باید روی بلوک “ادامه مطلب” کلیک کنید. با این کار پنجره ای ظاهر می شود که در آن شما باید پیوند پست وبلاگی را که می خواهید اضافه کنید وارد کنید.

Add blog post to your email

برای واکشی یک تصویر برجسته و توضیحات مقاله بر روی دکمه پیش نمایش کلیک کنید و سپس بر روی دکمه درج کلیک کنید. این فرایند را تکرار کنید تا در صورت لزوم پست های وبلاگ بیشتری اضافه کنید.

هنگامی که از طراحی و محتوای ایمیل خود راضی بودید ، برای حرکت به جلو بر روی دکمه “ادامه” کلیک کنید.

Continue to email settings

در صفحه بعد ، ابتدا باید آدرس ایمیلی را که می خواهید برای ارسال این پیام ارسال کنید انتخاب کنید. پس از آن ، سایر تنظیمات ایمیل موجود در صفحه را مرور کنید.

Email settings and scheduling

سرانجام ، شما باید انتخاب کنید آیا می خواهید این ایمیل را فوراً ارسال کنید یا زمانبندی آن را برای ارسال بعدا تعیین کنید.

توصیه می کنیم ایمیل های خود را با یک برنامه مشخص ارسال کنید. این به کاربران شما کمک می کند ورود ایمیل شما را پیش بینی کرده و انتظارات را تعیین کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به این راهنما در مورد انتخاب بهترین زمان برای ارسال نامه های الکترونیکی خبرنامه .

برای ذخیره ایمیل خود ، روی دکمه برنامه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

این همه ، شما با موفقیت اولین ایمیل خبرنامه خود را ایجاد کرده و برای ارسال آن برنامه ریزی کرده اید.

برای نوشتن ایمیل های موثر در خبرنامه به کمک نیاز دارید؟ به این نکات مربوط به” را تبدیل می کند “مراجعه کنید نوشتن خبرنامه های ایمیل م effectiveثر .

مرحله 6. نکاتی برای دریافت مشترکان ایمیل بیشتر h4>

در سال 2018 ، تعداد کاربران ایمیل الکترونیکی به 3.8 میلیارد کاربر رسیده است.

در مطالعه دیگری ، 48٪ از شرکت کنندگان گفتند که مایلند ایمیل های به روز شده را از مارک های مورد علاقه خود دریافت کنند.

این بدان معنی است که کاربران ترجیح می دهند از مشاغل مورد علاقه خود ایمیل دریافت کنند. اکنون تنها سوالی که باقی می ماند این است که چگونه می توانید آنها را مجبور به عضویت در خبرنامه خود کنید؟

خوشبختانه مدت هاست که بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد. کارشناسان به طور منظم در حال آزمایش ، به اشتراک گذاری و یافتن راه های جدید برای رشد لیست ایمیل های خود هستند.

در اینجا برخی از نکات خود را که آزمایش شده و اثبات شده است به اشتراک خواهیم گذاشت.

1 از چندین فرم ثبت نام

استفاده کنید

بسیاری از مبتدیان فقط یک فرم ثبت نام خبرنامه را به وب سایت خود اضافه می کنند و آن را فراموش می کنند. با استفاده از مکان های مختلف ، چندین فرم ثبت نام به وب سایت خود اضافه کنید.

Multiple signup forms

با این حال ، باید مراقب باشید که تجربه کاربر را با درخواست های تهاجمی برای ثبت نام از بین نبرید.

به عنوان مثال ، در تصویر بالا ، هنگامی که کاربر به پایین پیمایش می شود و اولین فرم ثبت نام دیگر قابل مشاهده نیست ، فرمان دوم ظاهر می شود.

آزمونگر رسانه های اجتماعی از چندین فرم ثبت نام و استراتژی های خلاقانه استفاده می کند که به آنها کمک کرده است بیش از 250،000 مشترک ایمیل دریافت کنید (مطالعه موردی) .

آزمایش اشکال و مکانهای مختلف را ادامه دهید تا بفهمید چه چیزی بهترین نتیجه را برای شما دارد.

2. برای جذب مشترکین بیشتر

از آهن ربا استفاده کنید

آهنربا های سرب پیشنهادهای ویژه ای هستند که به عنوان مشوقی برای پیوستن به خبرنامه ایمیل شما مورد استفاده قرار می گیرند. این پیشنهادات ویژه می تواند بارگیری انحصاری ، کتاب الکترونیکی ، منبع مفید ، کوپن تخفیف و غیره باشد

آهن ربا های سرب بسیار خوب کار می کنند ، زیرا آنها برای انجام عملی رضایت و ارزش آنی را به کاربران ارائه می دهند.

شما می توانید یک نمونه زنده از آهن رباهای سرب را دقیقاً در زیر این مقاله مشاهده کنید ، جایی که ما به کاربران پیشنهاد می دهیم به عنوان یک انگیزه بارگیری رایگان مجموعه ابزار نهایی وردپرس خود را انجام دهند.

Lead magnet example

3. ارتقاent مطالب

را ارائه دهید

شبیه به آهن رباهای سربی ، ارتقا content محتوا به کاربران یک محتوای اضافی یا محتوای جایزه می دهد که می توانند پس از ثبت نام در خبرنامه شما ، آن را بارگیری کنند.

به راحتی می توانید مطالب ارتقا یافته را به محتوای موجود خود اضافه کنید. این می تواند یک چک لیست ، دانلود PDF مقاله ، مطالعه موردی ، گزارش تحقیق و موارد دیگر باشد.

Content upgrade example

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه افزودن ارتقا content محتوا در وردپرس .

4. از شبکه های اجتماعی برای رشد لیست ایمیل

خود استفاده کنید

Promoting newsletter on social media

وب سایت شما تنها مکان برای تبلیغ خبرنامه و یافتن مشترکان جدید نیست. سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می توانند مکان دیگری برای تبدیل پیروان به مشترکان ایمیل باشند.

برای نکات دقیق ، به راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای رشد لیست ایمیل خود

حتی به نکات بیشتری احتیاج دارید؟ راهنماهای بازاریابی ایمیلی زیر را بررسی کنید:

مرحله 7. نحوه کسب درآمد از طریق خبرنامه ایمیل h4>

یکی از گفته های معروف در بین بازاریاب های دیجیتال این است که “پول در لیست است”. هر دلاری که برای بازاریابی از طریق ایمیل صرف می کنید ، متوسط ​​بازده آن 32 دلار است.

با افزایش تعداد مشترکان ، می خواهید فرصت هایی را برای کسب درآمد از خبرنامه ایمیل خود جستجو کنید.

در زیر فقط برخی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد از خبرنامه ایمیل خود آورده شده است.

1 محصولات خود را بفروشید

Sell your own products

اول ، بدیهی است شما مایلید از لیست ایمیل خود برای فروش محصولات خود استفاده کنید. می توانید از لیست ایمیل خود برای ارسال پیشنهادات ویژه و معاملات تخفیف ویژه مشترکین خود استفاده کنید.

همچنین می توانید با افزودن فراخوان برای اقدام ، ارائه محتوای فقط اعضا ، نسخه ی نمایشی و نمونه های رایگان ، آنها را به وب سایت خود برگردانید.

هنگام تلاش برای فروش محصولات خود ، فرمول “Value Value Value Value” را در ذهن خود نگه دارید.

اساساً پیشنهاد می شود که شما باید سه برابر بیشتر از میزان فروش خود ارزش ارائه دهید. اکثر بازاریابان اتفاق نظر دارند که اینگونه ایمیل ها بهتر از ایمیل هایی هستند که چیزی جز یک فروش ساده نیستند.

2. محصولات و خدمات Upsell

فروش بیش از حد ، تکنیکی برای فروش است که مشتریان را ترغیب می کند چیزهای اضافی مانند یک نسخه جدید یا اضافی را خریداری کنند. همانطور که لیست ایمیل شما بزرگ می شود ، می توانید پیشنهادات شخصی خود را برای مشتریان موجود ارسال کنید.

Upselling through email

با توجه به پیامرسانی بسیار هدفمند و پیشنهادات شخصی ، ایمیل های افزایشی تمایل دارند عملکرد بهتری داشته باشند. این ممکن است بسیاری از مشاغل را به سمت ارسال ایمیل های از این قبیل سوق دهد.

شما باید به یاد داشته باشید که ایمیل های شما ابتدا باید ارزشی را ارائه دهند ، در غیر این صورت این ایمیل ها به زودی آزار دهنده می شوند.

3. بازاریابی وابسته

affiliate marketing

بازاریابی شرکت های وابسته یک برنامه ارجاع است که در آن یک خرده فروش آنلاین (تبلیغ کننده) هنگام خرید محصولاتشان با استفاده از لینک ارجاع شما ، کمیسیونی را به شما پرداخت می کند.

شما می توانید محصولات و خدماتی را پیدا کنید که ممکن است به کاربران شما علاقه مند شوند و پیوندهای وابسته ، نظرات و کوپن ها را در ایمیل های خبرنامه خود اضافه کنید.

برای شروع ، به راهنمای مبتدیان برای بازاریابی وابسته .

4. لیست ایمیل خود را تبلیغ یا اجاره کنید

اگر لیست ایمیل شما به سرعت رشد می کند ، می توانید با اجاره لیست ایمیل خود درآمد کسب کنید.

می بینید ، بسیاری از افراد پتانسیل بازاریابی از طریق ایمیل را درک نمی کنند تا زمانی که متوجه شوند که می توانند از لیست ایمیل به میزان زیادی بهره مند شوند.

خوش شانس شما ، آنها اکنون به دنبال شخصی می گردند که ممکن است از قبل لیستی از افراد علاقه مند به محصولات ، خدمات یا صنعت خاص داشته باشد.

می توانید مستقیماً به چنین تبلیغاتی نزدیک شوید ، یا می توانید دلالان لیست ایمیل مانند Info USA ، List Giant یا Mailing List Direct را پیدا کنید.

مرحله 8. ایمیل های خبرنامه خود را از هرزنامه دور نگه دارید h4>

How to make avoid ending up in spam

در سال 2012 ، 90٪ از کل ایمیل ها هرزنامه بوده است. این تعداد در پایان سال 2018 به 58 درصد کاهش یافت.

دلیل اصلی این کاهش بهبود فناوری های شناسایی و پیشگیری از هرزنامه است که توسط ابزارهای بازاریابی ایمیل استفاده می شود.

این خبر خوبی برای همه کاربران و مشاغل است. با این حال ، فناوری های شناسایی هرزنامه با استفاده از هوش مصنوعی کاملاً حساس هستند و به اشتباه می توانند پیام های ایمیل شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند.

موارد زیر متداول ترین دلایلی است که باعث می شود ایمیل های خبرنامه به نامه های ناخواسته ختم شود:

1 شما از انتخاب مضاعف استفاده نکردید

اصولاً ، کلیه ایمیل مارکتینگ خدمات از جمله تماس دائمی نیاز به رضایت کاربران برای ارسال ایمیل به آنها دارد. این کار توسط کاربر انجام می شود و آدرس ایمیل خود را پس از ثبت نام تأیید می کند.

با این حال ، آنها همچنین به شما امکان می دهند آدرس های ایمیل را به صورت دستی اضافه کنید. اگر از این ویژگی سو mis استفاده کنید و آدرس های ایمیل را از منابع تصادفی اضافه کنید ، پیام های شما در هرزنامه قرار می گیرند.

2. از آدرس ایمیل فرستنده برای هرزنامه استفاده شد

اگر از آدرس ایمیل فرستنده شما برای ارسال هرزنامه یا بدافزار استفاده شده است ، در نتیجه کمپین های ایمیل شما با همان آدرس فرستنده در هرزنامه قرار می گیرند. به همین دلیل است که شما باید یک آدرس ایمیل کسب و کار برای اطمینان از تحویل پذیری بالا برای ایمیل های خبرنامه خود.

3. خطوط موضوعی گمراه کننده

ایمیل های گمراه کننده آزار دهنده هستند و به دلیل گزارش بسیاری از کاربران از طریق چنین ایمیل هایی ، الگوریتم های هرزنامه اکنون می توانند بسیاری از این خطوط را شناسایی کرده و آنها را به عنوان هرزنامه نشان دهند.

در زیر چند نمونه از موضوعات متداول گمراه کننده آورده شده است.

  • فوری: اطلاعات خود را به روز کنید
  • از سفارش شما متشکرم!
  • شما جایزه ای برنده شده اید

به چند نمونه خوب نیاز دارید؟ به این آدرس ایمیل تجارت آزاد برای ارسال نامه های الکترونیکی خبرنامه خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-create-an-email-newsletter/.

دیدگاهتان را بنویسید