نحوه ایجاد یک برنامه ارجاع در وردپرس

آیا می خواهید یک برنامه ارجاع در وردپرس ایجاد کنید؟ برنامه های ارجاع راهی عالی برای جذب بیشتر افراد به تبلیغ محصولات شما به مخاطبان بیشتری است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی یک برنامه ارجاع در وردپرس ایجاد کنید و مشتریان بیشتری کسب کنید.

Creating referral program in WordPress

چرا یک برنامه ارجاع در وردپرس ایجاد کنید؟ h4>

برنامه ارجاع یا برنامه وابسته به شما امکان می دهد افراد بیشتری را در فروش محصولات و خدمات خود به شما کمک کنند. در ازای این کار ، در ازای هر فروشی که انجام می دهید کمیسیون کمی به آنها پرداخت می کنید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای نهایی بازاریابی وابسته برای دیدن نحوه کار آن.

به زبان ساده ، این مانند این است که ارتش فروش خود را بدون پرداخت حقوق به آنها بسازید.

این بازاریاب های وابسته از ابزارها و افزونه ها برای ایجاد محتوای بازاریابی استفاده می کنند. آنها کسب درآمد آنلاین توسط ارجاع کاربران خود به محصولات و خدمات مناسب.

برای مدیریت یک برنامه ارجاع یا وابسته ، شما به ابزاری نیاز دارید که بتواند برنامه وابسته شما را مدیریت کند. به شما امکان می دهد بازاریاب های وابسته به برنامه معرفی شما بپیوندند. همچنین به شما کمک خواهد کرد فروش و ترافیک ردیابی که توسط هر شریک وابسته ارسال شده است.

چرا از AffiliateWP برای ایجاد یک برنامه ارجاع در وردپرس استفاده کنید؟ h4>

برای این آموزش ، ما از AffiliateWP plugin برای ایجاد یک برنامه ارجاع در وردپرس. این یکی از بهترین افزونه های مدیریت وابسته برای وردپرس.

مانند سایر موارد زندگی ، AffiliateWP مزایا و معایب خاص خود را دارد که باید در نظر بگیرید.

جوانب مثبت استفاده از AffiliateWP

در زیر برخی از مزایای استفاده از AffiliateWP برای مدیریت برنامه ارجاع در WordPress آورده شده است.

  • استفاده از آن بسیار آسان است و مانند یک برنامه بومی در سایت وردپرس شما مخلوط می شود.
  • بسیار مقرون به صرفه با برنامه هایی که از 99 دلار در سال تا 499 دلار برای مجوز مادام العمر شروع می شود.
  • با فروشگاههای ووکامرس ، بارگیری آسان دیجیتال ، PayPal ، Stripe و موارد دیگر
  • تعداد زیادی افزونه از جمله افزودنیهای رایگان ، پولی و شخص ثالث برای تمدید AffiliateWP
  • ردیابی وابسته در زمان واقعی با گزارش های دقیق برای شما و شرکای وابسته خود

موارد منفی استفاده از AffiliateWP

در اینجا برخی از معایب استفاده از AffiliateWP برای مدیریت برنامه ارجاع خود آورده شده است.

  • در مقایسه با شبکه های وابسته که در حال حاضر هزاران بازاریاب وابسته فعالانه به دنبال محصولاتی برای تبلیغ هستند ، دسترسی محدودی دارد
  • این ویژگی های پیشرفته کشف تقلب که توسط شبکه های وابسته محبوب ارائه می شوند وجود ندارد.
  • سیستم پرداخت خودکار وجود ندارد و شما باید ماهانه پرداخت ها را بصورت دستی ارسال کنید
  • مالیات و 1099 فرم برای پرداخت را محاسبه نمی کند. به عنوان یک مالک مشاغل ، مجبورید خودتان آن را مدیریت کنید.
  • برای شرکای وابسته کمتر راحت است. در مقایسه با شبکه های وابسته که می توانند همه درآمد خود را در یک مکان ببینند ، آنها مجبورند برای مشاهده گزارشات خود یک حساب کاربری ایجاد کنند و وارد سیستم شوند.

یک گزینه خوب برای AffiliateWP خواهد بود ShareASale ، که یک شبکه وابسته بزرگ با هزاران بازاریاب وابسته ماهر است که به طور فعال به دنبال محصولات جدید برای توصیه هستند.

برای مقایسه دقیق تر ، ممکن است بخواهید این مقاله را در تنظیم برنامه وابسته خود را توسط سید بلخی (بنیانگذار و مدیر عامل WPBeginner).

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی ایجاد یک برنامه ارجاع در وردپرس با استفاده از AffiliateWP بیاندازیم.

ایجاد یک برنامه ارجاع در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است افزونه AffiliateWP . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای وارد کردن کلید مجوز خود باید از صفحه شرکتهای وابسته »تنظیمات بازدید کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت AffiliateWP پیدا کنید.

Enter your license key

بعد از فعال کردن کلید مجوز ، باید صفحه ای را انتخاب کنید که برای Affiliate Area استفاده شود. AffiliateWP به طور خودکار یکی را برای شما ایجاد می کند ، اما اگر می خواهید از صفحه دیگری استفاده کنید ، می توانید آن را در اینجا انتخاب کنید.

بعد ، باید صفحه شرایط خدمات را انتخاب کنید. می توانید صفحات اصطلاحات برنامه های وابسته را در وب سایت های دیگر بررسی کنید تا یکی برای سایت خود ایجاد کنید. پس از ایجاد صفحه می توانید آن را در اینجا انتخاب کنید.

پس از آن ، باید تنظیمات دیگر موجود در صفحه را مرور کرده و بر اساس خط مشی های برنامه ارجاع خود تنظیم کنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

بعد ، باید به برگه ادغام ها در صفحه تنظیمات بروید. از اینجا باید ادغام هایی را که می خواهید فعال کنید انتخاب کنید. AffiliateWP از محبوب ترین تجارت الکترونیک پشتیبانی می کند. ، عضویت a > ، ، و افزونه های LMS .

AffiliateWP integrations

روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید و سپس به برگه “ایمیل ها” در صفحه تنظیمات بروید.

AffiliateWP به شما امکان می دهد ایمیل های ارسالی به شرکت های وابسته خود را ویرایش کنید. همچنین می توانید آرم کسب و کار خود را بارگذاری کنید ، الگوهای ایمیل خود را ایجاد کنید و آدرس ایمیلی را که می خواهید برای ارسال ایمیل های وابسته استفاده کنید ، انتخاب کنید.

Email notifications

توجه: اگر قادر به دریافت اعلان های ایمیل نیستید ، راهنمای ما را در مورد نحوه رفع عدم ارسال ایمیل برای WordPess .

در آخر ، به صفحه Misc در صفحه تنظیمات بروید تا تنظیمات پیشرفته را برای برنامه وابسته خود تنظیم کنید. اولین گزینه در صفحه این است که به شرکتهای وابسته اجازه دهید خودشان ثبت نام کنند. اگر می خواهید شرکت های وابسته بتوانند در برنامه معرفی شما ثبت نام کنند ، می توانید این مورد را بررسی کنید.

Misc settings

بعد ، شما همچنین می خواهید reCAPTCHA را فعال کنید تا از ثبت رباتها به عنوان شرکتهای وابسته جلوگیری کند.

باید هر تنظیم را به دقت بررسی کرده و در صورت لزوم آنها را تغییر دهید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

افزودن پیوندها به برنامه مراجعه شما h4>

اکنون که برنامه ارجاع خود را تنظیم کرده اید ، مرحله بعدی افزودن پیوند به آن است. به عنوان مثال ، اگر ثبت نام شرکت های وابسته را فعال کرده باشید ، ممکن است بخواهید پیوندی را به حوزه وابسته اضافه کنید تا بازاریابان علاقه مند بتوانند خودشان ثبت نام کنند.

نگران نباشید ، به صفحه Appearance »Menus بروید و صفحه منطقه وابسته خود را به یک فهرست پیمایش اضافه کنید. برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای مبتدیان به افزودن منوهای پیمایش در وردپرس .

Add link to affiliate area

با کلیک بر روی پیوند ، کاربران به منطقه وابسته منتقل می شوند و در آنجا می توانند برای ثبت نام به عنوان یک شرکت وابسته جدید ثبت نام کنند ، یا برای دیدن گزارش های خود وارد حساب خود می شوند

Affiliate area

مدیریت برنامه ارجاع در AffiliateWP

AffiliateWP با ابزارهای قدرتمندی برای مدیریت شرکت های وابسته ، مشاهده گزارش ها و اجرای موثر برنامه های وابسته خود بدون خروج از وردپرس ارائه می شود.

برای مشاهده شرکتهای وابسته ای که به برنامه ارجاع شما پیوسته اند ، به سادگی به صفحه شرکتهای وابسته »وابسته ها بروید.

Affiliates

در این صفحه می توانید لیستی از تمام شرکای وابسته خود ، درآمد آنها ، درآمد پرداخت نشده ، بازدیدهای ارجاع و موارد دیگر را مشاهده کنید. می توانید هر حساب وابسته را به صورت جداگانه ویرایش کنید.

برای مشاهده هر فروش انجام شده از طریق یک شریک ارجاع ، باید به صفحه شرکتهای وابسته »مراجع مراجعه کنید . در اینجا کلیه فروش های ارجاع ، شریک وابسته ، مبلغ و موارد دیگر را مشاهده خواهید کرد. اگر مشکوک به مراجعه به پرونده هستید ، می توانید روی پیوند “رد” کلیک کنید.

Referrals

مشاهده گزارشات برنامه ارجاع در AffiliateWP

گزارش دهی برای اجرای یک برنامه ارجاع موفق بسیار مهم است و AffiliateWP دارای ویژگی های گزارشگری قدرتمند است. برای نمای کلی به صفحه شرکتهای وابسته »وابسته ها بروید.

Reports overview

می توانید دوره گزارش را براساس زمان و نام شریک وابسته خاص فیلتر کنید. همچنین می توانید گزارش مربوط به شرکت های وابسته ، بازدیدهای ارجاع و کمپین ها را مشاهده کنید.

ارسال پرداخت به شرکتهای وابسته شما h4>

متأسفانه ، AffiliateWP با پرداخت های خودکار همراه نیست ، این بدان معناست که شما باید پرداخت ها را به صورت دستی ارسال کنید. AffiliateWP مدیریت پرداخت های شما را آسان می کند.

بسته به اینکه چه زمان و چند وقت می خواهید به شرکای ارجاع خود پرداخت کنید ، می توانید به صفحه شرکت های وابسته »معرفی ها بروید و روی دکمه” ایجاد پرونده پرداخت “کلیک کنید.

Generate payout file

این یک پرونده پرداخت سازگار با سیستم پرداخت انبوه PayPal ایجاد می کند. این پرونده همچنین با Skrill و سایر خدمات پرداختی که از ویژگی پرداخت انبوه پشتیبانی می کنند کار می کند. این شامل مقدار و آدرس های ایمیل پرداخت برای همه مراجعه های پرداخت نشده شما است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه یک برنامه ارجاع در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید گام به گام نهایی ما را ببینید راهنمای SEO WordPress برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-referral-program-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35