نحوه ایجاد یک الگوی پیوست تک سفارشی در وردپرس

در روند ایجاد نمایش کلی گالری در وردپرس با استفاده از انواع ارسال های سفارشی ، کد را برای نحوه دریافت تمام پیوست های پست در وردپرس به جز تصویر ویژه . ما همچنین به شما نشان دادیم نحوه افزودن فیلدهای اضافی به آپلود کننده رسانه WordPress . در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از قسمتهای اضافی در آپلود کننده رسانه استفاده کنید و آنها را در یک الگوی پیوست تک سفارشی نمایش دهید.

قبل از شروع ، مهم است که بدانید سلسله مراتب الگو برای پیوست ها چگونه کار می کند. می توانید آن را مانند mime_type.php مشخص کنید. نوع میم نمونه (image.php ، video.php ، application.php و غیره). برای مشخص کردن آن فقط برای یک نوع تصویر خاص ، می توانید بگویید image_gif.php. اگر mime_type.php پیدا نشود ، به دنبال آن می گردد Attachment.php ، سپس single-attachment.php ، سپس single.php ، سپس index.php.

این بستگی به میزان سفارشی پروژه ای دارد که در آن کار می کنید ، ممکن است نیازی به ایجاد image_gif.php نباشد. به سادگی می توانید به image.php یا حتی attachment.php اکتفا کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک پرونده خالی را باز کنید و تمام محتوای single.php خود را در آنجا کپی کنید. می توانید آن را به صورت single-attachment.php یا هر نوع mime_type دیگری که می خواهید ذخیره کنید. سپس کد حلقه را با چیزی مانند این جایگزین کنید:

 ID ، 'be_photographer_name' ، درست است)؛
$ photographerurl = get_post_meta ($ post-> ID ، 'be_photographer_url' ، درست است)؛
؟>

h1>
//
id)): $ att_image = wp_get_attachment_image_src ($ post-> شناسه ، "کامل")؛ ؟>

Single Attachment Example" width="" height="" class="attachment-medium" alt=" post_excerpt؛؟>"> guid)؟>

کد بالا به سادگی عنوان تصویر را نمایش می دهد. در زیر آن ، نام و نشانی اینترنتی نویسنده نمایش داده می شود که به عنوان فیلدهای اضافی در مقاله قبلی اضافه کردیم. سپس به دنبال تصویر می رود و اندازه کامل را نشان می دهد. شما می توانید آن را برای نمایش هر اندازه دیگری سفارشی کنید اگر عنوان اندازه های تصویر اضافی .

نتیجه نهایی:

اکنون که به هر سه جنبه اصلی این گالری که قصد داشتیم ایجاد کنیم ، پرداخته ایم ، در مقاله بعدی ، به شما نشان خواهیم داد که وقتی همه چیز بهم می پیوندد ، چگونه به نظر می رسد. به این ترتیب ، می توانید از مکانیزم داخلی WordPress برای ایجاد یک گالری کامل با آلبوم ها استفاده کنید. هیچ افزونه اضافی مورد نیاز نیست.

منبع:
الگو Codex سلسله مراتب

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-create-a-custom-single-attachments-template-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید